Kapitola.14- večierok

12 1 0
                                    

Prišla som do izby a akurát nám napísala Stella.
"Dievčatá ak chcete tak môžte prísť do mňa domov a spoločne sa na ten večierok prípravime"
"To je dobrý nápad" napísala Clara.
"Prídeme" napísala Anna.
"Stella mohla by tam prísť aj Maggie? Lebo tiež ide na ten večeriok?" Napísala som.
"Samozrejme Chloe"
"Tak sa uvidíme" napísala som.
"Keďže ten sa ten večeriok začína o 17:00 tak do mňa môžeme prísť tak o 15:00" napísala Stella.
Išla som za Maggie jej to povedať a potom si išla urobiť sprchu. Urobila som si aj hygienu a potom som prišla do izby a napísala Theovi.
"Takže sa o 17:00 uvidíme?"
"Áno Chloe"
"Už sa veľmi teším"
Chvíľku som si s ním ešte písala a potom nás všetkých mama zavolala na obed. Všetci sme si sadli za stôl a jedli úžasný steak. Bolo už 14:00 keď som dojedla.
"Za pol hodinu odchádzame už do Stelli" povedala som Maggie.
Prišla som do izby a hodila som na seba nejaké legíny a mikinu. Do tašky som si dala moje pekné šaty, ktoré som ešte nikdy nevyužila až dneska.
Do tašky som si dala aj moje lodičky a nejaké šperky.
"Môžeme ísť" zakričala som z izby na Maggie. S Maggie sme sa stretli na chodbe a kráčali sme už do otcovho auta.
"Nie, že sa opijete dievčatá"
"Neboj sa otec" obidve sme povedali.
Nastúpili sme už do auta a boli na ceste do Stelli. Cestou autom som trochu myslela na Veronicu, veľmi som sa o ňu bála. Po chvíli sme už zastali pred Stellinim domom.
"Dávajte na seba pozor" povedal otec a odišiel.
Zazvonila som na dvere a po chvíli mi ich Stella otvorila.
"Čaute kočky, som rada, že ste tu" povedala Stella a objala nás.
Prišli sme dnu a sadli sme si v Stellinej izbe.
"Už zachviľu prídu aj Clara s Annou" povedala Stella.
"Ako pôjdeme na ten večeriok?" Pýta sa Maggie.
"Od tadiaľ je to blízko" povedala Stella.
Po chvíľke sme začuli zvonček a do izby prišli Clara s Annou, všetky sme ich pozdravili.
"Tak aké máte šaty?" Pýta sa Stella.
Všetky sme jej ukázali naše šaty a Stella nám k ním vybrala make up.
Prvú začala maľovať Annu.
Ja s Clarou sme sa rozprávali a Maggie sa hrala na telefóne.
"Tak ako to je s tvojimi nočnými morami?" Pýta sa Clara.
Ja som na ňu očami dala pohľad, že je tu aj Maggie.
"Aké nočné mory?" Pýta sa Maggie.
"No-no, mala som raz hroznú nočnú moru, to je všetko" povedala som a Maggie sa opäť zahľadela do telefóna.
"Prepáč mi to" pošepkala mi Clara.
Ja som jej prstom na perách ukázala, že naj si dáva pozor.
"Anna vyzeráš úžasné" povedala som keď Stella ju domaľovala.
"Ďakujem vám" povedala Anna.
Na rade som bola ďalšia ja. Stella mi urobila úžasný make up, ktorý sa hodil k mojím šatám. Keď ma domaľovala tak sme si urobili prestávku a Stella nám priniesla nejaké drinky. Po prestávke sme sa opäť začali maľovať a po chvíľke sme už boli hotové.
"Všetkým vám to tak krásne pristane" povedala Stella a my sme ju tiež pochválili. Išli sme sa už všetky obliecť do šiat.
"Sme ako princezné" povedala Anna.
Všetky sme vyzerali úžasne.
Hneď sme si urobili pár fotiek a videí.
Bolo už 16:30 keď sme sa vybrali ísť.
Dom s večierkom sa nachádzal blízko a po chvíľke sme tam už boli.
"Dievčatá ja už idem dnu, lebo ma tam čaká  moja spolužiačka Olivia" povedala Maggie a išla dnu.
Hneď na to prišiel Theo s Tomom, Leom a s našim ďalším spolužiakom Noahom.
"Anna pozri ako sa na teba Noah pozerá" povedala jej Clara pred tým než chlapci vystúpili z auta.
"Vyzeráte úžasne dievčatá" povedali chlapci a my sme ich pozdravili.
S Theom sme sa objali a pobozkali.
"Vyzeráš prekrásne Chloe, si ako princezná"
"Ďakujem ti láska" povedala som a opäť som ho pobozkala.
Všetci sme sa opäť spoločne pofotili. Trochu sme sa na Annu smiali keď sme videli ako sa dala do reči s Noahom.
Všetci sme už prišli dnu. Vyzeralo to tu úchvatne, bol tu strašný hluk a veľa ľudí, presne ako sa na večierok patrí.
Všetci sme si hneď vzali nejaké drinky a začali ich piť. Skoro mi zabehlo keď som videla prichádzať Laru z poschodí. Rýchle som sa skryla.
Po chvíľke som videla ako Theo ku mne prichádza.
"Theo čo to robíš? Môže nás Lara uvidieť"
"Už odišla niekde preč"
"Kašli na to Chloe, poďme si to tu užiť" povedal Theo a usmial sa na mňa.
Všetci sme išli tancovať na pesničku, ktorá bola na tú danú chvíľu ako stvorená. Začali sme všelijako tancovať a blázniť. Veľmi sme si to všetci užívali a po chvíľke sa k nám pridala aj Maggie. Takto sme tancovali asi ďalšiu pol hodinu. Akurát sa dávala prestávka.
"Toto bol masaker" povedala som.
Hneď na to k nám prišiel chlapec, ktorý večierok požiadaval a ponúkal nám alkohol.
"Nemyslím si, že to bude dobrý nápad" povedala som no dievčatá tú fľašu vzali.
"Neboj sa Chloe, dáme si iba trochu" povedala Clara. Všetci sme sa napili a išli trochu na vzduch. Všetko bolo úžasné a ďalej sme pili alkohol.
Už sa mi trochu začala točiť hlava.
"Si v poriadku láska?" Pýta sa ma Theo.
"Točí sa mi trochu hlava"
"Drž sa blízko mňa"
Bolo už 22:00 keď sme išli tancovať.
Po niekoľkých minútach sa mi veľmi zatočila hlava, hneď som vybehla vonku na terasu aby som sa nádychala čerstvého vzduchu.
Trochu som sa zľakla keď na terase bola aj Maggie s Oliviou.
"Chloe?" Povedala Maggie.
Ja som len rýchlo dýchala čerstvý vzduch.
"Chloe ty si opitá? Ty si pila?"
"Maggie.. j-a.." nevedela som vysloviť ani jednu vetu.
"Koľko si toho prosím ťa vypila?"
"Neviem"
"Idem ti hneď po nejakú vodu" povedala Maggie a odišla.
Hneď som si sadla na lavičku, ktorá tam bola. Kútkom oka som videla Oliviu ako sa hrala na telefóne no zrazu trochu poskočila ako keby sa zľakla. Zrazu niečo povedala.
"Počula si to?"
"Čo som mala počuť?" Ťažko som odpovedala.
"Nechaj tak.."
Po chvíľke Olivia znovu poskočila a vybrala sa na záhradu.
"Chloe!" Jemne som počula pred tým než otvorila dvere Maggie s vodou.
"To si bola ty?" Povedala som.
"Prosím?" povedala a podala mi vodu. Hneď som ju začala piť a bolo mi trochu lepšie.
"A kde je Olivia?" Pýta sa Maggie.
"Netuším, pred chvíľou tu bola"
"Jediný východ z tade je týmito dvermi.."
Vôbec som Maggie nepočuvala a po chvíľke som prišla k Theovi.
"Kde si bola? Všade som ťa hľadal"
"Bola som s Maggie"
Bolo už 23:00 keď som si s dievčatami sedela a rozprávala sa s nimi. Po chvíli k nám prišla Maggie.
"Chloe no tak, kde je Olivia?"
"Veď neviem, asi odišla"
"Veľmi sa o ňu bojím, nemohla predsa len tak odísť" povedala a stále ju hľadala.
"O koľkej po vás mám ísť?" Napísal mi otec.
"Zachviľu"
"No Maggie mi píše, že mám prísť teraz"
Išla som za Maggie.
"Maggie ty už chceš ísť domov?"
"Áno..."
"Theo ja už za chvíľu idem domov, ide po mňa otec"
"Veď to je ešte skoro"
"Áno, ale Maggie chce ísť domov"
Chvíľku sme si s Theom aj s dievčatami tancovali a po niekoľkých minútach prišiel otec.
"Už budem musieť ísť"
"Zachviľu pôjdeme už aj my" povedali dievčatá, rozlúčila som sa s ním a Thea pobozkala. S Maggie sme už nastúpili do auta. Trochu som sa schopila aby si ma otec príliš nevšimol opitú.
"Našla si už Oliviu?" Spýtala som sa.
"Nie.."
Po niekoľkých minútach sme už boli doma.
"Tak aký bol večierok?" Pýta sa mama.
"Výborný" povedala som a vybrala som sa do izby. Hneď som sa prezliekla a ľahla si do postele.
"Už som doma láska" napísala som Theovi.
"Zachviľu už pôjdem aj ja domov"
Po chvíli som zaspala.
Ako som si sedela na lavičke na tom večierku tak som sa pozerala na vystrašenú Oliviu ako sa pozerá na záhradu. V tom som sa zobudila.
Mala som ťažkú opicu a bolelo ma celé telo. Veľmi ma bolela hlava a bola som veľmi smädná. Úplne som zabudla, že som mala nejaký sen. Prišla som dole, sadla si za stôl k ostatným a hneď som sa napila teplého čaju.
"Maggie prečo si taká smutná?" Pýta sa jej mama.
"Ide o Oliviu..." Povedala Maggie a v tom mi to doplo. Snívalo sa mi o Olivii, pevne som dúfala, že to nie je to čo si myslím...
"A čo sa jej stalo?" Pýta sa mama.
"Včera na tom večierku bola so mnou, potom sa niekde stratila a pred chvíľou mi písala jej mama, že sa domov doteraz nevrátila.." keď to Maggie povedala tak po celom tele som ucitila zimomriavky.
"A-ako to?" Povedala som.
Maggie nijako neodpovedala.
"To je hrozné, už na žiadny večeriok nepôjdete, je to teraz veľmi nebezpečné" povedal otec.
Po chvíľke som sa vrátila do izby a hneď na to sem prišla aj Maggie.
"Chloe no tak spomeň si, včera si sedela na lavičke a bola tam s tebou Olivia, ešte aj včera som ti povedala, že jediný východ v tej záhrade je dvermi, ktorými som prišla aj ja"
Nechcela som ani pomyslieť na to čo sa mohlo stať.... Asi to isté čo s Veronicou...
"Maggie vieš, že som bola trochu opitá, nespomínam si" zaklamala som a Maggie odišla.
Včera sa to všetko stalo predomnou, Olivia sa išla pozrieť na záhradu, lebo niečo počula a to "Chloe!" Zakričala ona, nie Maggie...
"Prosím nie" povedala som si.
Hneď som zavolala dievčatám.
"Dievčatá stalo sa niečo hrozné" povedala som im všetko s plačom.
"To nie.." povedala Anna.
"Už zase?" Povedala Clara.
"Si si istá Chloe? Bola si celkom opitá..."
"Som si istá, pred niekoľkými minútami napísala Maggie mama Olivii, že sa Olivia domov nevrátila.. niekto ju vzal, niekto z toho druhého sveta. Chvíľku sme si dievčatami ešte volali a všetko si to vysvetľovali.
Všetko som povedala aj Theovi.
Celý deň som strávila v izbe, plakala som a za všetko som sa vynila.
Na druhý deň v nedeľu som opäť celý deň preležala a večer si volala s Theom.
"Chloe ak to chceš naozaj zistiť tak jediná odpoveď bude tá kniha"
"Zajtra to urobíme Theo"
Napísala som aj dievčatám.
"Tak zajtra sa u mňa uvidíme a keď moji rodičia zaspia tak utečieme a s Theom pôjdeme do tej knižnici" napísala Stella.
"Ale bude tu malý problém..." Napísala som.
"Moji rodičia ma nepustia, musíme niečo vymyslieť"
"Chceš utiecť z domu?" Napísala Anna.
"Nemám inú možnosť"
"A čo ak to niekto zistí?" Napísala Clara.
"Nebojte sa o nič, to zvládnem"
Bola som unavená a tak som rýchlo zaspala. V tom som bola opäť na terase, nasledovala som Oliviu a keď sa na záhrade všade okolo seba pozerala tak v tom som to uvidela aj ja, uvidela som čiernu postavu, v tom som za zobudila.
Bol to strašný sen, tak veľmi som sa bála.
"Dneska to všetko zistím" povedala som si.
Celý deň som plánovala svoj útek.
"Theo budem od teba potrebovať pomoc" napísala som mu.
"Akú?"
"Ako už vieš moji rodičia ma nepustia do Stelli takže budem musieť utiecť"
"Chceš aby som večer prišiel po teba?"
"Ak by to bolo možné tak áno"
"Určite prídem láska, zvládneme to"

Something Underground Onde histórias criam vida. Descubra agora