Kapitola.3- hádka

25 2 0
                                    

S Maggie sme už nastúpili do auta a boli na ceste domov.
"Tak ako bolo prvý deň v novej škole?"
Pýta sa otec.
"Bol to super deň" odpovedala Maggie.
"No bolo to fajn" odpovedala som.
"To ma teší"
Cesta autom domov bola normálna a zachviľu sme už boli doma.
"Mamka je už v práci?" Pýta sa Maggie.
"Áno, zachviľku idem aj ja" odpovedal jej otec.
Prišla som do svojej izby, prezliekla sa a ľahla som si. Ani neviem ako no rýchlo som zaspala.
Keď som sa zobudila bolo už 16:00.
Zapla som si mobil a všimla si, že mi dala Stella follow na Instagram, tak som jej ho dala naspäť. O chvíľku mi aj napísala.
"No ahoj Chloe"
"Ahoj Stella, čo robíš?"
"Oddychujem a čo ty?"
"Práve som sa zobudila"
"Smiem sa spýtať?"
"Samozrejme"
"Ty si tu nový však?"
"Áno som"
"Tak teda vitaj u nás"
"Ďakujem"
"Zajtra sa uvidíme"
"Áno"
Hneď som si pozrela Stellin profil.
Trochu som ostala udivená keď som tam videla fotku s Theom. Pozrela som si aj jeho profil a boli tam samé fotky iba s Larou. Na fotkách vyzerajú byť šťastní no naživo to tak celkom nevyzerá. Trochu som váhala nad tým čo či mu dam follow no neurobila som to.
Trochu som si ešte ležala keď v tom som išla do kuchyne urobiť si niečo pod zub. Urobila som si puding.
"Maggie dáš si puding?" Zakričala som na ňu.
"Nie"
Sadla som si do obývačky, pustila telku a maškrtila. Keď som dojedla a film skončil tak som za sebou všetko poupratala a dala si sprchu. Pripravila som si veci do školy a ľahla si.
Ráno keď som akurát vystupovala z auta ma pri vchode do školy čakala Stella. Bola som rada, že to dodržala.
"Ahoj Stella"
"Čauko Chloe, ako si sa vyspala?"
"Celkom dobre a ty?"
"Dalo sa to"
So Stellou sme vstúpili do školy kde už Theo s Larou boli.
"Stella chcela by som sa ťa niečo opýtať"
"Hovor"
"Aký je v skutočnosti Theo?"
"Theo? Náš spolužiak?"
"Hej"
"Tak je to veľmi vtipný a pekný chlapec, dá sa s ním vyjsť.. prečo?"
"No... Len tak... Ako im to ide s Larou?"
"Hrozne"
"Ako to, že hrozne? Včera som si prezerala jeho profil na Instagrame a na fotkách s ňou vypadajú byť šťastný pár"
"Theo sa len tvári, že Laru miluje no vôbec to tak nie je"
"Ako to myslíš Stella?"
"Vieš, ona je ním posadnutá, ale Theo ju vôbec neľúbi, je s ňou nasilu"
"A prečo to teda Theo neukončí?"
"To by dopadlo veľmi zle, jej rodina je veľmi bohatá a Theovi by urobili zo života peklo"
"Ešte niečo sa ťa chcem spýtať"
"Počúvam"
"Tiež som videla aj fotku kde ste ty a on"
"Áno, boli sme si veľmi blízki kamaráti, bol mi ako brat no Lara na nás veľmi žiarlila, všetko pokazila, včera sa aj na teba divne pozerala"
"Áno videla som to"
So Stellou sme už prišli do triedy kde už aj všetci boli.
"Dievčatá to to je Chloe" povedala Stella svojím kamarátkam.
"Ahoj Chloe" všetci sa mi pozdravili.
"Ja som Clara"
"Ja som Anna"
Všetky boli veľmi pekné a milé, som rada, že ich mám za spolužiačky.
"Takže sme dohodnuté?" Pýta sa Stella.
"Ako?" Spýtala som sa.
"Dneska ideme s dievčatami do mesta, pridaj sa k nám, určite sa lepšie spoznáme"
"Dobre idem s vami"
Tentokrát pôjdem síce sa trochu bojím no dievčatá sú veľmi milé.
Keď som si sadla na svoje miesto hneď za Theom tak na mňa Lara začala opäť zízať. Po chvíľke keď hodina prebiehala normálne sa ku mne Theo otočil.
"Dneska ti to sedí Chloe"
Keď som to počula tak som sa začervenala, vôbec neviem prečo.. Trochu som sa hambila no nechcela som ostať ticho.
"Ďakujem Theo" odpovedala som mu no do očí som sa mu nepozrela, veľmi som sa hambila. Theo sa s úsmevom otočil naspäť. Vôbec nechápem čo to malo znamenať. Radšej som nad tým príliš nemyslela a zabudla na to.
Všetky hodiny prebiehali normálne keď už zazvonilo na veľkú prestávku.
"Už som taká hladná" povedala Clara.
"Aj my" všetci sme povedali.
Prišli sme do jedálne a zobrali si naše jedlá. Všetky sme si sadli za jedným stolom a začali jesť. O 3 stoly od toho našeho sedela Maggie s jej kamarátkami tak som jej zamávala. Ona mi zamávala naspäť.
"Chloe?" Pošepkala mi Stella.
"Čo sa deje?"
"Vidíš ako sa na teba Theo pozerá?"
"O čom to tu hovoríš Stella?"
Nenápadne som sa pozrela za seba a videla Theov pohľad, ktorý smeroval priamo na mňa. Ja som sa na neho nežne usmiala a otočila sa naspäť.
"Chloe ja si myslím, že sa..."
Prerušila som ju.
"Stella ani to nehovor" povedala som a usmiala som sa.
"Uvidíš, že mám pravdu"
Trochu som do Stelly šťuchla a zasmiala sa. Keď sme už všetky dojedli tak sme chceli vrátiť naše tácky a ja som omylom nazarila do Lary.
"Prepáč" povedala som jej.
"Si slepá alebo čo?" Zakričala na mňa.
"Prepáč ja som ťa nevidela"
"Prestaň klamať, viem, že si to urobila naschvál" všetci sa na nás už pozerali a prišiel k nám Theo.
"Čo sa to tu deje?" Povedal Theo.
"Slečna Chloe si myslí, že je tu najzaujímavejšie dievča"
"To vôbec nie, skôr si to myslíš ty" odpovedala som jej.
"Nechaj to tak Lara, nič zlé ti Chloe predsa neurobila" povedal Theo a ja som dostala motýle. Vôbec neviem prečo. Ani neviem čo niečo ako takýto pocit znamená, alebo čo je to zač.
"Áno, prestaň sa tu hádať" povedala Stella.
"Čo sa to tu deje dievčatá?" Pýta sa učiteľka, ktorá nás počula.
"Ale nič" povedala Lara a so sklesnutým pohľadom odišla s Theom.
Ja, Stella, Clara a Anna sme sa vrátili do triedy.
"Som tu len druhý deň a už som si našla aj nepriateľku" povedala som.
"Vôbec na to nemyslí s Larou je tu každý nepriateľ" povedala Anna.
"Áno, ale bolo od teba odvážné ako si sa jej postavila" povedala Clara.
"Predsa som to neurobila naschvál"
"Už na to nemyslí, nestojí ti o to"
Povedala Stella.
"Chloe si v poriadku? Čo stalo v jedálni?" Prišla do našej triedy Maggie.
"Ale nič, neboj sa bol to hlúpy omyl"
"Si si istá?"
"Áno Maggie, neboj sa" povedala som a objala som ju. Maggie sa na dievčatá usmiala a odišla.
"To je tvoja sestra?" Pýta sa Stella.
"Áno"
"Je milá"
"Ste si strašne podobné" povedala Clara a akurát zazvonilo na poslednú šiestu hodinu. Všetci sa vrátili do triedy a tentokrát sa na mňa Lara ani nepozrela. Keď skončila tak sme sa s dievčatami vybrali do centra mesta. Vyšli sme zo školy a išla som to oznámiť otcovi.
"Oci ja ostávam v meste"
"S kým?"
Ukázala som mu rukou na dievčatá.
"Si si istá? Toto je veľké mesto"
"Áno som, domov sa vrátim taxíkom"
Rozlúčila som sa s otcom a Maggie a s dievčatami sme boli na ceste do mesta.

Something Underground Donde viven las historias. Descúbrelo ahora