"Chloe!"
"Chloe!"
Mierne som počula moje meno.
"Dievčatá Chloe je tu!" Počula som asi Stellin hlas.
Keď som otvorila oči tak som pred sebou videla dievčatá.
"Dievčatá? Kde to som?" Nejasno som povedala.
"Si už pri nás, už to bude v poriadku" povedala Anna.
"Dievčatá veľmi ma bolí hlava..."
"Chloe čo sa vlastne stalo?" Spýtala sa Clara.
"Čo sa to stalo s Maggie?" Spýtala sa Anna.
Zrazu som si na všetko spomenula.
"Dievčatá ako dlho som bola preč?" Spýtala som sa.
"Asi 2 hodiny" povedala Stella.
"Chloe čo sa stalo? Keď sme z vonku počuli krik tak sme tam vybehli no nikto tam už z vás nebol" povedala Anna.
"Dievčatá stalo sa niečo neuveriteľné" povedala som.
"Čo sa stalo?" Všetky sa spýtali.
"Ten celý čas to nebola Maggie, ale nikto iný, niekto iný sa za ňu predvádzal z druhého sveta"
"Počkaj, ako to myslíš, že to nebola Maggie? Veď sme ju počuli a všetko..." Povedala Clara.
"Raz Maggie mala prespavačku a snívalo sa mi s ňou, bol to ten istý deň čo zmizla Larina babka a odvtedy sa tvárili, že je to Maggie..."
"Nemôžem tomu uveriť..." Povedala Stella.
"Takže tú celú dobu to boli oni v jej tele?" Povedala Clara.
"Len sa tvárili, že je to ona..." Povedala Anna.
"Áno a vonku sa začala pred mojimi očami premieňať, vzalo na to so sebou do druhého sveta..." Dievčatám som všetko povedala.
"Takže stačí nájsť len posledný kryštál a bude tomu koniec?" Povedala Clara.
"Moment, v koho srdci je ten posledný kryštál?" Spýtala sa Anna.
"Vôbec som tejto časti nepochopila, ani tomu, že kto som ja"
"A nepovedala ti nejakú nápovedu alebo niečo v tom zmysle?" Spýtala sa Anna.
"Počkať! Hovorila niečo o liste" povedala som keď som si spomenula.
"Aký list?" Spýtala sa Stella.
"Asi som vám o ňom nehovorila no raz som bola s Larou u jej babky a našli sme tam list v ktorom sa písalo niečo o nejakom vládcovi, ktorý je v druhom svete najsilnejší a ten, ktorí umiera až posledný"
"Niečo ako kráľ?" Povedala Clara.
"Alebo Kráľovna!" Povedala Anna a hodila veľmi čudný pohľad, ako keby už o niečom vedela.
"Čo tým myslíš? Aká kráľovná?" Spýtala som sa jej.
"Chloe ešte stále tomu nechápeš? Predsa kráľovná, tak ako ti to povedal aj tvoj strážny anjel"
Trochu som nad tým rozmýšľala a nebola som rada keď som asi vedela ako to Anna myslí...
"To určite nie, ja to nie som" povedala som.
"Áno si to ty, ty si predsa aj otvorila bránu a teraz ti bolo povedané, že si to ty len sme na to museli prísť"
"Áno, to dáva zmysel" povedala Stella.
"Kto iný by to bol? Povedala Clara.
"Dievčatá prestaňte, to je hlúposť!"
"Ale Chloe..."
"Anna nie! Nie som žiadna kráľovná!" Keď som to povedala tak v dome sa zhasli všetky svetlá, nastala tma.
"Čo sa deje?" Povedala Anna.
Hneď som vzala svoj mobil a zapla baterku.
"To nám vypadli poistky?" Povedala Anna.
"Asi áno" povedala Stella.
"Idem sa na to pozrieť" povedala Anna a vybrala sa do pivnice.
Ja som išla k oknu na čerstvý vzduch a začala nad tým všetkým rozmýšľať.
"Určite nie som žiadna kráľovná alebo niečo také" povedala som si v hlave.
Po niekoľkých minútach sme začuli krik z pivnice.
"Anna!" Všetky sme vykríkli a vybehli za ňou do pivnice.
Anna prišla hneď k nám.
"Čo sa stalo Anna?" Spýtala som sa.
"Jeden z nich tu bol, snažil sa ma vziať, ešte, že ste prišli v čas" povedala a objala nás. Prišli sme do kuchyne kde sme dali Anne pohár vody, vzali sviečku a prišli späť do jej izby.
"Dievčatá trochu som nad tým rozmýšľala" povedala som.
"Ak aj je to pravda, ak je pravda, že som tá kráľovná tak prečo o tom viem až teraz? Prečo mi to nepovedala Larina babka alebo som to nenašla v tých knihách?"
"Nikto z nás to nemohol vedieť, niektoré stránky z kníh boli odtrhnuté a Larina babka, to neviem" povedala Anna.
"Stále to mám v hlave, ja nechcem byť žiadna kráľovná"
"Počkaj Chloe, na niečo som prišla" povedala Stella.
"Tvoj strážny anjel ti povedal, že posledný kryštál je v jej srdci, že?" Povedala Stella.
"Áno?"
"V jej srdci Chloe, to nie si ty, tá druhá Chloe z druhého sveta, tak ako sme to našli v tých knihách, každý z nás je v druhom svete za niečo iné a ty si tam kráľovná"
"To myslíš vážne?" Nejasno som odpovedala no dávalo mi to väčší zmysel.
"Stella ty si úžasná!" Povedala som keď som tomu pochopila.
"Takže ten kryštál je v srdci u tej druhej Chloe?" Spýtala sa Clara.
"Áno, určite to tak je" povedala Stella.
"Ale ako ju nájdem, ako sa k nej len priblížim alebo dostanem? Nikdy som ju predsa nevidela"
"Nikdy som ju nevidela no raz som ju počula!"
"Keď sme boli v meste tak som raz počula jej hlas v mojej hlave"
"A čo ti povedala?" Spýtala sa Stella.
"Že sa čoskoro uvidíme"
"Takže ona za tebou príde alebo ako to bude?" Spýtala sa Anna.
"To zatiaľ netuším, ale dozviem sa to a kryštál si vezmeme!"
"Musíme sa nejako dostať do mňa domov, musíme so sebou vziať artefakt"
"Kto vie či Thea ešte pustia von" povedala Clara.
Hneď som mu napísala.
"Theo? Je tvoja rodina v poriadku? A čo ty?"
"Som v pohode no veľmi sa boja"
"Ak sa to bude nejako dať tak sa ráno zástav tu"
"Pokúsim sa"
"Dávaj na seba pozor, milujem ťa Theo"
"Milujem ťa Chloe"
Bolo už 4:00 keď sme si ľahli všetky vedľa seba, chystali sme sa spať no vôbec sme nemohli. Veľmi sme sa báli, nikto nevedel či tu jedna z nás ráno bude...
Keď už dievčatá zaspali tak ja som stále myslela na to všetko čo som sa dozvedela, popri myslení som aj zaspala.
Ocitli sme sa všetci v lese, niečo sme tam zrejme hľadali, pred sebou som videla Amandu a v tom som sa zobudila.
Pozrela som sa na okno a bolo už svetlo, hodinky ukazovali 8:30, dievčatá stále spali.
"Theo si hore?" Napísala som mu.
"Theo tak teda prídeš?"
Theo mi neodpísal.
Išla som na wc a keď som sa vracala tak dievčatá už sedeli na gauči.
"Dobré ráno" povedala som.
"Tak príde Theo, Chloe?" Opýtala sa ma Stella.
"Neviem, stále mi neodpísal"
"Ten artefakt musíme mať" povedala Anna.
"Dievčatá mala som sen, boli sme všetci v lese a niečo sme hľadali, bola s nami aj Amanda"
"A čo sme tam hľadali?" Spýtala sa Clara.
"Neviem, ale mali by sme to prešetriť, zrejme to Amanda chce, vždy to tak robila"
"A nebude to teraz veľmi nebezpečné? Veď to je miesto sa stalo ich miestom" povedala Anna.
"Áno, ale možno tam niečo nájdeme"
Dievčatá prikývli.
Po chvíli sme si urobili kávu a dali si raňajky.
"Vôbec do mňa nič nejde, neviem myslieť na nič iné len na to všetko čo sa deje" povedala Anna.
"Hej, ani ja vôbec nemám chuť" povedala Stella.
Po niekoľkých minútach keď sme za sebou všetko upratali tak sme počuli nejaký zvuk z vonku, išli sme sa pozrieť a bol to Theo z autom.
"Theo!" Zvolala som keď som ho videla, hneď som k nemu vybehla a objala ho.
"Si v poriadku Chloe? Celú noc som nespal"
"Som v pohode no musím ti toho tak veľa povedať, stalo sa niečo neuveriteľné"
"Poďme dnu" povedala Anna a tak sme aj urobili.
Theovi som všetko povedala.
"Kráľovná?" Povedal.
"Áno, musíme ju len nájsť a získať posledný kryštál" povedala som.
"A čo tvoji rodičia? Pustili ťa?" Spýtala som sa.
"Nie, utiekol som, musel som ťa vidieť" povedal a objal ma.
"Tak ideme do tvojho domu?"
"Áno, ale pôjdeme aj do lesa"
"Musíme to urobiť narýchlo, ak to naši zistia tak ma zabijú" povedal Theo.
Nastúpili sme teda do auta a boli na ceste.
Bolo mi smutno keď som pozerala na tie stromy, pomyslela som si, že doma nikto nie je, všetci sú preč.
Zastavili sme už pred naším domom.
Keď sme chceli ísť dnu tak sme sa všetci zastavili.
"Cítite ten smrad?" Povedala som.
"Čo to je?" Povedal Theo.
"Asi to ide z lesa" povedala Stella.
Prišli sme k lesu a naozaj ten smrad prichádzal stamade.
"Asi by sme mali ísť prv do lesa" povedala som.
"Si si istá? Byť tam teraz bude veľmi nebezpečné, to miesto už nie je naše" povedal Theo.
"Súhlasím" povedala Clara.
"Áno, máte pravdu, ale chcela to od nás Amanda a tá nikdy neklame" povedala som.
"Tak to teda poďme rýchlo prešetriť" povedal Theo a vybrali sme sa do lesa.
Celé sa mi to zdalo ako keby som bola v onom svete, ten pocit, tá temnota a chlad, tento les je už ich...
"Stále to je cítiť viac a viac" povedala Anna.
"Prichádza to od tohto smeru" povedala Stella a rukou ukázala smer.
Vybrali sme sa teda do prava, ten smrad bol už neznesiteľný.
"Čo to tam je?!" Zakričala Clara.
"To sú?..." Chcela niečo povedať Anna.
"To sú mŕtvi diviaci!" Povedala som keď som po kope videla niekoľko mŕtvych diviakov.
"Čo sa to s nimi stalo?" Povedala som.
"Vyzerá to tak, že ich niekto zožral..." Povedal Theo.
"Fuj, ja sa nato nemôžem pozerať" povedala Clara a otočila sa.
"Prečo by to robili, to je hrozné a nechutné" povedala som.
"Chloe čo tu vlastne hľadáme?" Spýtala sa Clara.
"Ja neviem, Amanda mi naznačila, že tu niečo je, ale ja neviem"
"Si si istá? Tu určite nič nebude, možno si to zle pochopila"
"Poďme už preč" povedala Stella.
Zrazu sa vietor zrýchlil, všetka tá zlá energia nastala, pochopili sme, že už prichádzajú.
"Chloe mali by sme už ísť, tu nič nenájdeme" povedala Theo.
"Tak poďme, máte pravdu, nebude múdre sa tu viac zdržiavať"
Rýchlo sme sa vybrali preč, kým nebude neskoro...
Keď sme už vyšli z lesa tak hneď sme prišli k domu.
"Vy choďte ja si skočím po mobil, mám ho v aute" povedal Theo.
Vybrali sme sa už dnu, hneď sme prišli do mojej izby kde som vzala artefakt.
"Tak môžeme ísť" povedala som.
Keď sme už boli na poschodí tak sme počuli výkrik z vonku.
"Theo!!" Zakričala som.
Prišli sme von a Theo tam už nebol.
"Theo!!"
"Theo, kde si?!"
"Dievčatá kde zmizol?"
"Myslíte, že?..." Povedala Clara.
"Nie, Theo nie" začala som plakať keď som to pochopila.
Dievčatá prišli ku mne a objali ma.
"Prečo mi aj jeho zobrali? Prečo Thea?!"
"Chloe no tak, musíš byť silná, musíme s tým rýchlo skoncovať" povedala Stella.
"Všetko je to moja vina, mala som ho tu počkať"
Stále som veľmi plakala.
Kútkom oka som zahliadla ako sa Anna na niečo pozerá.
"Anna?" Povedala Clara.
"Na aute je nejaký papierik" povedala Anna.
"Aký?" Povedala som keď som sa postavila.
"Prečítaj ho Anna" povedala Stella."Si na rade"
YOU ARE READING
Something Underground
Science FictionChloe s jej rodinou sa sťahujú z Bostonu do mesta Hershey, kde Chloe v lese stretne zaujímavú vec, ktorá jej aj ostatným ľuďom zmení celý život