Kapitola.1- Hershey

24 2 0
                                    

Prešli už 10 dní odkedy som sa dozvedela, že sa sťahujeme. Dneska o 7:30 ráno som sa zobudila celkom vyspatá a bola pripravená na nový začiatok a život. Prišla som k ostatným do kuchyne na raňajky a všetci už jedli.
"Dobré ráno" popriali mi moji rodičia a sestra.
"Aj vám"
Sadla som si k ním a začala jesť toasty.
"Dneska sa všetko zmení k lepšiemu"
Povedal otec.
"V to pevne dúfame" povedali sme so sestrou.
"Už máte všetko zbalené, že?" Pýta sa nás mama.
"Áno, všetko už máme v našich kufroch" povedali sme.
"Tak o hodinu vyrážame" povedala mama.
Keď som dojedla tak som sa napila teplého čaju a prišla opäť do svojej izby sa obliecť. Obliekla som sa do pohodlných teplákoch a obyčajného trička.
"Bude mi to tu chýbať" povedala som si.
Síce sme tu neboli vždy šťastní no toto miesto bolo našim domovom. Trošku sa aj bojím ísť teraz niekam inam, čo ak si na nový život nezvyknem?
Povedala som si, že sa netreba zbytočne strachovať a dám Hershey šancu.
"Chloe je časť ísť" zakričala na mňa mamka.
"Už idem"
Vzala som si so sebou všetky kufre a veci, ktoré si so sebou beriem a naposledy som sa pozrela na svoju izbu. Bol to pre mňa smutný moment no je čas sa pohnúť ďalej.
"Nasadajte si do auta" povedala otec.
Prišli sme k nášmu autu a dali si všetky kufre a veci do kufra.
Sadli sme si do auta, naposledy sme sa pozreli na náš dom a rozhodli sa už ísť.
Cesta autom bude veľmi dlhá tak som sa rozhodla si trochu pospať. Dala som si moje slúchadlá do uší a zavrela oči. Asi po dvoch hodinách som sa zobudila keď som počula dážď a hrmenie.
"Už sme tu?" Spýtala som sa s uspatým hlasom.
"Nie, až o pár hodín" odpovedala mi mama.
Po niekoľkých hodinách som sa opäť zobudila, vonku stále pršalo, ale už sme videli ako prechádzame cez značku "Vitajte v Hershey".
"Konečne" všetci sme povedali.
Bolo to tu veľmi podobné ako v Bostonu, všade samé budovy a veľmi pekné námestia.
"Vyzerá to tu byť pekne" povedala Maggie.
"Áno, je to tu samá príroda" povedala som. Po niekoľkých minútach sme sa dostali na lesnú cestu kde náš dom má byť. Bola som ohromená tou všetkou krásou tohto lesa. Všade boli veľké, husté a pekné stromy. Toto miesto sa mi už teraz veľmi páči. Otvorila som si okno a ucítila ten príjemný a čerstvý vzduch. Spoza kríky som videla srnky a jelene tak som si ich sfotila. Po chvíli  sme sa dostali do cieľa teda do nášho nového domu. Bol to prekrásny drevený domček s jedným poschodím a malou terasou, všade okolo boli hustnaté stromy a všelijaké rastliny.
Opäť som ostala ohromená ako aj ostatný.
"Wow" povedala som.
"Toto miesto je ako z rozprávky" povedala Maggie.
"Tu sa budeme mať určite dobre" povedal otec.
"Už sa teším" povedala mamka.
Stále som cítila ten príjemný čerstvý vzduch po veľkom daždi.
Prišli sme bližšie k domu a všetko okolo sme si pozreli.
Otec vybral z vrecka kľúče od domu, otvoril ho a vstúpili sme doň.
Hneď sme spoznali našu chodbu a v ďalšej izbe bola pekná a útulná obývacia miestnosť s telkou.
Prišli sme k dverám na ľavo a vstúpili sme do prekrásnej kuchyne. Potom sme spoznali našu kúpeľňu a už boli na ceste do hornej časti tohto domu.
Prišli sme na chodbu kde boli 3 dvere.
V prvých dverách bola spálňa rodičov, o pár metrov bola izba mojej sestry a hneď naproti bola moja izba. Moja izba sa mi veľmi páčila. Všetko tu bolo podľa môjho vkusu. Posteľ som mala hneď pri okne kde som aj mala výhľad na les. Všetko som si hneď vybalila a dala to tam kde to patrí. Veľmi som sa tešila z tohto miesta, všetko sa zatiaľ zdá byť v poriadku no to ešte časom uvidím. Prišla som dole do obývačky kde už všetci boli.
"Neviem ako vy no ja som veľmi hladný" povedal otec.
"Aj my sme" všetci sme povedali.
"Môžme si objednať pizzu" povedal otec a my sme súhlasili. Otec objednával pizzu a my so sestrou a mamou sme pustili telku.
"Čo chcete pozerať?" Pýta sa nás mama.
"Môžme si pustiť nejakú komédiu" povedala Maggie a my sme pustili komédiu.
Po 1 hodinke nám už prišla pizza.
"Konečne" povedala Maggie.
"Už zomieram od hladu" povedala som.
Po chvíľke si k nám prisadol otec s pizzou.
"Pizza vyzerá byť veľmi chutná" povedala mama.
"Pusťme sa do nej" povedala som.
Všetci sme si vzali kúsok a začali jesť. Bola úžasná a veľmi chutná. Počas jedenia sme sa aj veľmi smiali z filmu, veľmi som si to užila.
Po skončení filmu som si dala malú sprchu a obliekla sa do pyžama.
"Dobrú noc všetkým" povedala som a prišla som do svojej izby. Sadla som si na posteľ a z okna pozorovala les.
Po chvíli som už bola unavená tak som si ľahla a zaspala.

Something Underground Where stories live. Discover now