تهیونگ کنار ماشینِ بوگاتیش ایستاده بود و جیمین و بوگوم اطرافشو گرفته بودن ..
همونطور که حرف میزد ناخودآگاه دستش روی کمر بوگوم قرار گرفت و همون موقع بود که صدای جونگکوک به گوشش رسید ..-تهیونگ ..
دستای جونگکوک از حرص مشت شدن و همهی حواسش به دستی بود که روی کمر بوگوم قفل شده بود ..
-خفه شو جونگکوک! ... الان اصلا حوصلتو ندارم!
درسته ..
تهیونگ اون پسر رو باعث و بانی مرگ برادرش میدونست ..
شاید یکی از مظنونهای پروندش بود چون میتونست خشم پسر رو درک کنه و مطمئن باشه به این راحتیا جینو نمیبخشه ..جونگکوک از حرف تهیونگ عصبی شد و سعی کرد مراعات حالش رو بکنه ..
در سکوت جلو اومد و دست تهیونگ رو که دور کمر بوگوم بود با حرص کشید جوری که انگار واقعا دوست پسرشه و با این حرکت غیرتی شده ..-ببخشید آقایون ولی باید دوست پسرم رو ازتون قرض بگیرم
گفت و دست تهیونگ رو تا ماشین خودش کشید ..
پسر بزرگتر نگاهی به دست جونگکوک که قرمز شده بود انداخت و بلافاصله دستش رو از اسارت انگشتهای اون آزاد کرد ..-بشین تو ماشین کیم فاکینگ تهیونگ!
جونگکوک با غضب گفت و پشت فرمون نشست ..
تهیونگ که حوصلهی کلنجار رفتن با پسر رو نداشت بدون حرفی وارد ماشین شد و بی توجه به جونگکوک که با حرص نگاهش میکرد به جاده چشم دوخت ..
زمان زیادی نگذشت که به عمارت رسیده بودن و حالا وقت جر و بحثای جونگکوک بود ..
تهیونگ اونو جلوی بقیه تحقیر کرده بود و از طرفی حسادت جونگکوک به بوگوم به این بحث دامن میزد ..-به چه حقی جرعت کردی جلوی بقیه با من اینجوری حرف بزنی؟
جونگکوک رو به روی تهیونگ ایستاد و گفت ولی پسر بزرگتر بی اهمیت به اون به سمت آسانسور قدم برداشت
-بهت گفتم منو ایگنور نکن!
-انتظار چه برخوردی ازم داشتی؟
تهیونگ با فریاد گفت و دکمهی آسانسور رو زد ..
-لعنتی اونا فکر میکنن من دوست پسرتم بعد تو جلوی اونا به من میگی خفه شو؟
-هر جور میخوان فکر کنن به یه ورمم نیست! ..
-دستی که روی کمر بوگوم بودو چی میگی؟
جونگکوک با صدایی که حالا پایین اومده بود گفت و تهیونگ دوباره اونو بی جواب گذاشت ..
-کسی که جلوی دوست پسرش کمر اکسشو میگیره حتما باید جلوی اکسش هم دوست پسرشو به فاک بده نه؟
-تو دوست پسرم نیستی جونگکوک وگرنه مطمئن باش این کارو میکردم
-پس اون بوسه کنار ساحل چی بود؟ ... من برات یه شوخیم تهیونگ؟
YOU ARE READING
𝗥𝗘𝗩𝗘𝗡𝗚𝗘 | 𝗩𝗞𝗢𝗢𝗞
Fanfiction"فصل یک" چی میشه اگه جئون نامجون رئیس یکی از باندهای مافیای ایتالیا پسرش جئون جونگکوک رو توی شرطبندی به کیم سئوکجین یا معشوقهی چندین سال قبلش ببازه و کیم تهیونگ که از قضا برادر سئوکجینه متوجه یه سری حرکات مشکوک از پسر بشه و .. [ پایان یافته ] __ "...