-Kalk bakalım uykucu!
Başımda birinin bağırması ile gözlerimi açtım.
-Sonunda uyandın. Gerçekten yorulmuş olmalısın. Sana yemek getirdim. Bide yaralarına pansuman yapalım.
-İlk önce dövüp sonra tedavi mi ediyorsunuz cidden bipolar falan olmalısınız.
-İstemezsen yapmayız yani.
-Ben öyle mi dedim!?
Hemen karşı çıktım. Heryerim acıyordu. Gerçi acıya alışkınım. Ama biraz pansumanın zararı yok öyle değil mi.
-Tamam tamam ilk önce yemeğini ye sonra yaparız.
Yataktan kalkıp masaya oturdum. Çorba, ramyeon biraz ekmek ve su getirmişti. Direk suyu kafama diktim ve çorbayı içmeye başladım. O sırada çocuk beni izliyordu.
-Ne kadar süredir burdayım.
-İki gündür.
-İnan 10 gün gibi geldi.
Hafifçe güldü.
-Adın ne?
-Jeongin.
-Jeongin, kaç yaşındasın peki?
-Bunu söyleyemem şimdilik sadece ismimi bilsen yeter.
-Beni neden buraya getirdiniz? Abinle derdiniz ne?
-Bunu ben söyleyemem. Hyunjin hyung sana açıklayacaktır.
-Onu görmek dahi istemiyorum. Ne konuşması.
-Hyunjin Hyung'u öptüğün için pişman mısın?
-Neee!! Sen bunu nerden... Ah tabi doğru siz bir ekipsiniz. Herşeyden haberiniz olur söylesene kaç kişi daha var?
-Sen benim soruma cevap versene.
-Evet Hyunjin'i öptüğüm için pişmanım.
-Neden ki?
-Bide soruyor musun? Neden olabilir acaba!? Mesela o öpücük yüzünden ailemden ayrıldım, yaralandım,bu göt kadar olan odaya kapatıldım! Yeterli mi senin için.
-Evet senin için biraz yazık oldu. Ama daha kötü şeylere hazırlıklı olmalısın.
-Onu anladım zaten. Ama burdan çıktığım anda hepinizin işini bitireceğim.
-Yapamazsın.
-Nedenmiş o? Bal gibi de yaparım.
- Senden önce de birçok kişi bunu denedi. Am hiçbiri başaramadı. En sonunda da pes ettiler zaten.
-Ben asla pes etmem.
-Göreceğiz onu. Hadi hızlı bitir yemeğini zamanımı daha fazla burda harcayamam.
Kafa sallayıp yemeğime devam ettim.Sonra Jeongin bana pansuman yaptı ve kapıyı çekip gitti.
-----------------------------------------------------------
Hyunjin:
Jeongin elindeki tepsi ile aşağıdan çıkıp yanımıza geldi.
-Başlangıç olarak biraz fazla dövmüşsünüz sanki. Heryeri mosmordu.
Şuan neden böyle dediğini anlayamıyordum. Normalde olsa "aferin,böyle devam,daha fazla" diyip dururdu. Ama şimdi bu dediği garip. Yoksa...
-Ona acıyor musun?
-İyi birine benziyor ve belliki hiçbirşeyden haberi yok.
-Yanii.. olabilir. Biz burda işi hızlıca bitirmeye çalışıyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMPOSSİBLE LOVE | HYUNLİX
Fanfiction"Daha hızlı Yongbok" "Bende nefes almak için sana yalvarıyordum Hyunjin" Bu sadece paramparça olanların hikayesi. Uyarı: Hiçbir uyarı yok. Bu kitapta herşey olabilir hazırlıklı olun.