⚠️Bölümde yetişkin içerikli sahne bulunmaktadır.⚠️
23 gün. Felix'i buraya getireli tam 23 gün oldu. Ama hala bir gelişme yok. Abisi teslim olmayı reddediyor.Ve bu artık iyice can sıkıcı olmaya başladı. Diğerleri bir toplantı için Busan'a gitti. Ben ise nolur nolmaz diye Seul'de kaldım. Geçen sefer Felix'i boğduğum videoyu düzenledim. Ve Jeogyun'a gönderdim.
*Video
»Kardeşin boğuldu«Piç onu öldürdün mü?
»Hayır ama az daha ölüyordu.
Fazla zamanı kalmadı bence.«Eğer kardeşimi öldürürseniz
sizi yaşatmam.»Onu öldürmememizin
tek yolu var.«Asla teslim olmayacağım.
»Sen bilirsin mezarına
gelirsin artık.«Öyle birşey olmayacak
orospu çocuğu.Telefonu sinirle kapattım. O sırada Jisung aradı. Sesimi sakinleştirerek telefonu açtım.
-Noldu?
-Ah hyung sadece Felix'in pansumanını unutma diye aramıştım. Malum çocuğun sırtı kıpkırmızı kaldı.
-Hmm. Tamam unutmam. Yarın görüşürüz.
Diyerek telefonu kapattım. Pansumanı akşam yaparım. Biraz dışarı çıkıp dinlenmek istiyorum. Evin anahtarlarını alıp dışarı çıktım. Evimize yakın bir barlar sokağı vardı. Uzun zamandır gitmiyorum. Biraz eğlenmekten kimseye zarar gelmez. 15 dakika sonra önüme gelen ilk bar'a girdim.
İçeride çok güçlü bir müzik vardı. Etrafta dans eden tonlarca insanla doluydu. Barme'nin önündeki masaya oturdum. Bir içki istedim. Ama bu bir içki ile kalmadı. İçtikçe içesim geliyordu. Nasıl olduğunu anlamadım ama istemsizce sarhoş oldum. Kaçıncı olduğunu saymadığım bardakta yanıma güzel bir kız geldi.
-Merhaba seninle oturabilir miyim?
-Hmhm otur.
Sarhoş olmanın etkisiyle yayvan bir şekilde konuşuyordum. Kız da barmen'den bir içki istedi ve içmeye başladı.
-İsmin ne yakışıklı?
-Hyunjin.
-Hyunjin. İsmin ne kadar da güzel. Bende Hae-ri.
-Seninki de güzelmiş.
Hafifçe kıkırdadı.
-Teşekkür ederim. Aslında buraya bir süre önce geldim ama yakışıklı kimseyi bulamadım. Sen ise girdiğin anda tüm dikkatleri üstüne çektin. Tabii benim de öyle oldu. Bu geceyi geçirecek bir arkadaş arıyorum.
-Sex arkadaşı olmasın.
-İstersen neden olmasın tabii.
Dedi ve ayağa kalktı. Ellerini yanaklarıma koyup dizlerimin üstüne oturdu. Yavaşça yaklaşıp öpmeye başladı. Bende ona karşılık verdim. Kız kucağımda kalçasını oynatmaya başladı. Nefessiz kalınca dudakarımızı ayırdım. Daha fazla sürtünmeye başladı. Altımda birşeylerin hareketlendiğini hissediyorum. Ama o sırada aklıma birşey geldi.
-Yongbok.
Kız tekrar dudaklarımı öptü ama ittirdim.
-Gitmem lazım.
-Noluyor? Hyunjin nereye gidiyorsun!?
Hemen kalkıp bar'dan dışarı çıktım. Hem sarhoştum hem de mahvolmuş haldeydim. Sallana sallana yürümeye başladım. 15 dakikalık yolu 25 dakikada gittim. Eve varınca pansuman eşyalarını alıp aşağıya doğru indim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMPOSSİBLE LOVE | HYUNLİX
Fanfiction"Daha hızlı Yongbok" "Bende nefes almak için sana yalvarıyordum Hyunjin" Bu sadece paramparça olanların hikayesi. Uyarı: Hiçbir uyarı yok. Bu kitapta herşey olabilir hazırlıklı olun.