Büyük bir acı ile gözlerimi araladım. Bir dakika burası benim odam değil. Ah siktir bu ne!? Önümde acıyla kıvranan bir penis vardı. Yanıma baktığımda ise çıplak bir Felix. 'Ah ne yaptım ben!'
Hemen yataktan kalktım. Tabii akşamdan kalma olduğum için ilk başta başım döndü. Felix uyanmadan burdan gitmeliyim. Ayağa kalktığım anda geri oturmak zorunda kaldım.
–Aagghh! Çok acıyor.
Penisim boşalamadığı için sızlıyordu. Tekrar ayağa kalkmayı denedim. Boxerımı ve pantolonumu giydim. Tabii ne zorluklarla. Tişörtümü de giyince dışarı çıkmaya hazırlandım. Bir dakika anahtar nerde!? Ah kahretsin cidden. Bir yerde mi düşürdüm. Heryeri aradım ama bulamadım.
Artık bu acıya daha fazla dayanamıyorum. Kapı'nın önüne oturdum. Pantolonunun dügmesini geri açtım. Elimle boxerımın içindeki şişmiş penise dokundum. Ah bu iyi geldi. İstemsizce gözlerim kapandı. Kendime çekerken aklımda dün geceki anılar canlandı. Neden mi? İşte bunu bende bilmiyorum.
–Ihhmmm.
Hafif hafif inliyordum. Ama sonra başka birinin elini hissettim. Yongbok. O bana yardım ediyordu. Penisimle oynsıyıp hızlı hızlı çekti. Arada gelip ucundaki yarıkla oynuyordu. Sonra tekrar aynısı. Beni daha da azdırmak için inleme sesleri çıkarıyordu. Artık en sona geldiğimi hissediyordum. Daha hızlı. Daha fazla...Ve ah işte büyük bir patlama. Gözlerimi yavaşça açtım. Hey Yongbok nerde? O...o az önce beni çekiyordu. Ah ne ben o-onu hayal mi ettim!? Hayır Yongbok yanımda değildi. Yongbok karşımdaki yatakta oturmuş beni izliyordu.
–Kendini çekerken ne hayal ettin öyle. Ne hayal ettiysen artık seni çok fazla inletti.
Bide bu kalmıştı. Siktir!
Hemen kendimi toparladım. Kirli penisimi boxerın içine soktum ve pantolonun düğmesini kapatıp ayağa kalktım.
–Hey bunu unutalım.
–Ah nasıl unutabilirim ki. O görüntün çoktan beynime kazındı bile.
–Anahtarı bana ver!
–Maalesef kapının dışına çıkamıyorum.
–Ne!?
–Dün gece kapıyı kitledikten sonra anahtarı aşağıdan koridora attın.
Ben...ben bir daha asla içmeyeceğim. Hayır beynin neredeydi Hyunjin. O içki bardağına mı tükürdün.
–Hyunjin bana boxerımı getir.
Yüzümde ufak bir gülümseme belirdi.
–Kalkıp kendin alabilirsin Felix.
–Ahh ciddi misin!?
–Nasıl olsa dün gece herşeyi gördüm öyle değil mi?
–Peki öyleyse. Benim utanmam yok.
Felix üstündeki ince çarşafı çekti ve ayağa kalktı. Anılar tekrar aklıma doldu. Kendime asla yalan söylemem. Felix'in vücudunu tekrar görmek güzel hissettirdi. Boxerını yerden aldı ve kalçasını hafifçe yuvarlayarak giydi.
–Ve ben de dün gece herşeyi gördüm Hyunjin. Meselaa hımm "Ahh Yongbok b-bana y-yardım et".
Felix sesimi taklit etmeye başlamıştı. Beni iyice sinirlendiriyordu. Bana doğru yavşça adımlamaya başladı.
–Ya da "Ahmm daha hızlı Yongbok". Dün gece seni rahatlatmam için bana yalvardın. Demek Hyunjin'in gerçek yüzü buymuş ha!?
'Benim gerçek yüzümü gör Felix'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMPOSSİBLE LOVE | HYUNLİX
Fanfiction"Daha hızlı Yongbok" "Bende nefes almak için sana yalvarıyordum Hyunjin" Bu sadece paramparça olanların hikayesi. Uyarı: Hiçbir uyarı yok. Bu kitapta herşey olabilir hazırlıklı olun.