17•İtiraflar ve Ölümler

144 13 2
                                    

Bu bölümü 3racha şarkısıyla okumanızı öneririm. Bulamayanlar için medyaya koydum. Tıklayıp dinlerseniz. İyi okumalar.

Min-Jun hızla Jeogyun'a haber vermişti. Jeogyun ilk başta inanamadı. Sonra kabul etti.

-Peki, gelsinler bakalım.

Eve geri geldiğinde yüzü solmuştu. Çünkü bugün'ün son günü olduğunun farkındaydı. Jeogyun hiçbir hatayı affetmezdi. Mutlaka cezasını verirdi. Ve o görevini layıkıyla yerine getirmediği için cezasını alacaktı.

Odasına girdiğinde Felix'in onun yatağında arkası dönük oturduğunu gördü.

-SEN BENİM YATAĞIMDA NE YAPIY-!?

Bir yandan yatağa hızla yürürken konuşuyordu. Ama sözü yarım kaldı. Çünkü Felix yatağın üstünde onun sakladığı Hyunjin'in fotoğraflarına bakıyordu.

Hemen yatağın üstünden fotografları toplamaya çalıştı ama Felix izin vermedi.

-BUNLAR NE!?

-SANANE. SEN KİMSİN Kİ BENİM EŞYALARIMI KARIŞTIRIYORSUN!?

Felix Min-Jun'un kolundan sıkıca tuttu ve kendine çevirdi.

-Senin eşyaların Hyunjin'in fotografları mı?

Min-Jun ise kolunu kurtardı. Ve Felix'i omuzlarından ittirdi.

-SENİ İLGİLENDİRMEZ DİYORUM YA!

Felix ise gülümsedi. İçten bir gülümseme değildi. Sadece onu korkutmak istedi.

-Hmhm. Beni ilgilendirmez. Ama Hyunjin'i ilgilendirir. Öyle değil mi Min-Jun?

Min-Jun fotoğrafları toplarken donakaldı. Eğer bu olay Hyunjin'e giderse herşeyi ortaya çıkardı. Ama bir anda aklına geldi. Zaten Jeogyun onu öldürecek. Bundan kaçışı yok. O zaman zaten Hyunjin'e söylese de bir önemi yok.

-Evet. Hadi git de söyle!

Felix ise böyle bir tepki beklemiyordu. Onun söylememesi için yalvaracağını ya da tehdit edeceğini düşünüyordu.

-Min-Jun sen... Sen Hyunjin'e aşık mısın?

Min-Jun da büyükçe gülümsedi.

-Evet öyleyim. Ben Hyunjin'e aşığım. Sende öyle değil misin?

Felix cevap vermedi. O Hyunjin'e aşık olduğunu biliyordu ama bunu Min-Jun'a söyleme cesareti yoktu. Cevap alamayan Min-Jun devam etti.

-Aşık olduğunu biliyorum. Ama geç kaldın. Ben çoktan itiraf edeceğim. Görüşürüz Felix.

Ve elindekileri yatağa atıp dışarı çıktı. Salonda oturan ekibin yanına ilerledi.
Felix ani şok ile donmuştu. Ama sonra hızla koridora çıktı.

Min-Jun Hyunjin'in önünde durdu. Hyunjin ve diğerleri ise merakla ona bakıyordu. Min-Jun şuan herşeyi yapabilecek güce sahipti. Ölüm hissi ona herşeyi yaptırıyordu. Artık bir korkusu kalmamıştı.

-Hyunjin Hyung seninle birşey konuşmam gerek.

Hyunjin şaşkınca bekledi.

-Seni dinliyorum.

-Burada olmaz.

-Peki.

Hyunjin merakla ayağa kalktı. O sırada gözleri Felix ile buluştu. Bir elini duvara koymuş telaşla bakıyordu. Ne yapacağını şaşırmış gibiydi. Ona ne olduğunu sormak için konuşacakken Min-Jun ona engel oldu. Artık düşünemiyordu. Hyunjin'in yüzünü kendine çevirdi ve onu öptü.

İMPOSSİBLE LOVE | HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin