27•Gerçekler gün yüzünde

65 6 0
                                    

1 ay. Tam 1 ay Felix'ten hiçbir haber alınmamıştı. Heryerde herkes onu arıyordu. Ama kimse hiçbir iz bulamamıştı.

Hyunjin'in de sabrı iyice taşmıştı. Felixsiz olmak ona artık daha ağır geliyordu. Hayır biraz bile alışmamıştı.

Ama bir gün. İşte bir gün onu gördü. Ve bu onun günüydü artık.

~

Herşey biraz dinlenmeleri için Jeju adasına gitmeleriyle başlamıştı. Herkesin bu karanlık psikolojisini gören Seungmin ve Jisung yalvara yalvara bir hal olmuşlardı.

Hyunjin ne kadar onları reddetse de eninde sonunda birşekilde ikna olmuştu.


Oradan 5 günlüğüne bir yazlık kiralamışlardı. İlk gün herkes koşa koşa denize girdi. Ve gerçekten bir tatil yaptılar.

Asıl olay ise ikinci günün gecesi başlamıştı. Hyunjin evdekilerin ısrarı üzerine abur cubur almaya çıkmıştı. Çünkü beyefendiler film gecesi yapmak istemişti. Ve gerçekten de film gibi bir gece olmuştu.

Marketten içeri girdiğinde direk cipslerin olduğu reyona gitti. Sonra kola ve birkaç tane daha abur cubur aldı. Tam kasadaki sıraya geldiğinde kariyerlerle konuşan Felix'i gördü. İlk başta emin olamadı. Birkaç kere daha baktı. Ama hayır. Yanılmış olması imkansızdı. Şu bir sene içinde her bir ayrıntısını ezberlemişti onun.

İlk başta gidip kolundan tutmak istedi. Ama biliyordu ki bağırarak ortalığı ayağa kaldıracaktı. Ve markette oldukları için de iş daha da zorlayacaktı. Bu yüzden onun dışarı çıkmasını bekledi. Elindeki cips poşetini de yandaki reyona fırlattı.

Felix aldıklarını ödeyince marketten dışarı çıktı. Ve Hyunjin de hızla onun peşinden dışarıya çıktı.

İlk başta sessiz sessiz onun peşinden gidiyordu. Etrafın biraz daha tenhalaşmasını bekliyordu.

Ama beklemediği birşey oldu. Felix arkasına bile bakmadan son hızla koşmaya başladı.

Ve Hyunjin de hızla onun peşinden koşmaya başladı. Felix sahile doğru koşarken Hyunjin sonunda onun kolundan tutarak durdurdu. Onu kendine çekerek arkadan sarıldı. Koştukları için terlemişlerdi. Ve nefes nefese kalmışlardı. Normalde olsa çok romantik bir ortam olurdu. Ama şimdi olunca Felix ondan kurtulup Hyunjin'in yüzüne sert bir tokat attı.

Hyunjin'in yüzü eski haline dönmüş gibi gözüküyordu. Ama geri çevirip Felix'e bakınca yumuşadı gözleri. Çünkü vardı karşısında sevdiği.

"Felix..."

"DEFOL GİT!"

"Felix daha neden gittiğini ve niçin bu kadar sinirlendiğini bile bilmiyorum. "

Sarışın çocuk ilk başta oradan uzaklaşmak istedi. Ama biliyordu ki Hyunjin asla onu rahat bırakmazdı. Her daim peşinden gelirdi. Bu yüzden ona kendini açıklamak istedi.

"O flash belleği biliyorsun değil mi Hyunjin? İşte ben o flash belleğin içindeki video yüzünden gittim. Abim aslında bana herşeyi anlatmaya çalışmış ama siz asla bana o flash belleği göstermediniz. Her zaman sakladınız."

"Evet göstermedim. Çünkü beni bırakıp gitmenden korktum!"

"Noldu sanki. Şimdi seni terketmedim mi? Yine aynı şey oldu. Ben eninde sonunda birşekilde gerçekleri öğrendim. Size rağmen..."

"Felix hiçbirşey bilmiyorsun."

"NEYİ BİLMİYORUM HYUNJIN! SİZ BENİM ABİMİ HAKSIZ YERE ÖLDÜRDÜNÜZ!"

İMPOSSİBLE LOVE | HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin