~I am MadonnaBitch~ 6

34 8 0
                                    

xx

Uzun uğraşlar sonunda tam yüzmeye başlayacakken üzerime çevrilen su tabancalarıyla yerime mıhlandım "Eğer o tabancadaki su benim suratıma gelirse bittiniz!" son bir saattir ne sudan çıkmıştım nede yüzmüştüm,açıkçası sadece suda duruyordum ve şuan Kuzey Ege ile birlikte bana komplo kurmaya çalışıyordu "Bakın,ciddi olduğu-.." her seferinde cümlelerim suyla kesiliyor ve ben artık sinirleniyorum! İkisi de ellerinde ki kocaman su tabancalarının su depolanan yerindeki suyu kafamdan aşağıya döktü,pardon biri kafamdan biride suratımdan aşağıya "Siz ne zaman beni dinleyeceksiniz?" Şimal ona bir şey yapacaklar diye kenarda oturuyordu ama yazık o bilmez ki kıyı ,su fark etmez her türlü ıslatırlar.Bana bakıp kahkaha atan iki salağa döndüm "Yav,bakın,sizinle uğraşamam ben gidiyorum." beni duymamazlıktan gelip üstüme doğru yürüdüklerinde ileriye doğru kaçmaya çalıştım,tam sadece çalıştım diyecekken Ege Kuzey'in kulağına bir şey söyledi ve gelmeyi bıraktılar bende neredeyse havada tuttuğum bacaklarımı suya indir "Ağğhh!" yeter,artık cidden yeter!Ayağımın altında yosun sürüsü var ve ben nefret ederim ayağıma yosun değmesinden sanki örümcek gibiler,benim için örümcek neyse yosunda odur,annemi çağırmak çözüm mü bilmiyordum ama denedim "Anne,anne lütfen gel!" sonra aklıma 'annem gelse beni öldürürdü' diye bir baloncuk geldi ama bunlardan yardım istemek yerine annem daha iyiydi "Nergis istersen ben anneni evden alıp geleyim sen de bekle orada?" hem dalga geçiyor hem de ciddi tam bir salak "Kuzey,yalvarırım alın beni buradan." bide yalvardık ee sırada ne var "Ege,canım kardeşim,ablasının gülü sen gel?" Ege'ye yağcılık asla sökmezdi ama denemekten zarar gelmez "Abla böcüğüm ya yerim nasılda bana muhtaç." Eğer Ege gibi bir kardeşiniz varsa yalvarmayın,yalvarsanız da işiniz bittikten sonra dövün.

Uzun süre beni kurtarsınlar diye uğraşmamın karşılığında etrafımda köpek-balığı gibi dönmeye başladılar.Ayağım ağrıdığı için tekrar yere indirdiğimde yosunlar ayağımı sarınca ya içinden köpek-balığı çıkar diye düşünmedim değil ama asıl köpek-balıkları etrafımdaydı!

En sonunda Şimal oturduğu yerden kalkıp yanıma gelmiş ve yüzerek oradan çıkabileceğimi söylemişti,evet bende aklıma gelmeyen o güzel fikirle yüzmeye başladım ve yosunların arasından çıktım "Ya,eğer insan olsaydınız bu kadar şey etmezdiniz!" ben sinirle her yere tükürerek konuşurken hala gülen ikiliye baktım "Terbiyesiz şeyler!" en iyisi bunları suda boğmak sonrada bir güzel yüzmek ama kan çıkar Allah muhafaza köpek balığı falan gelir onlar kurtulur ben ölürüm.Şans olsa bende bunlarla aynı yerde yüzmek zorunda kalır mıydım yada aynı havayı solumak zorunda ?

En sonunda kimseye bakmadan 'I am Madonna,bitch!' edasıyla sudan çıktım ve saçlarımı savurdum sonra ayağım taşa takıldı, düştüm ama orası önemsiz.Düştüğümü kimse görmemiştir diye umarken üç farklı sesin kahkahası sinirden kızarmama yetmişti.

Onları takmayarak çıkmış kurulanacakken ne oldu tabi ki her yerim yine kum oldu,havlum kuma bulanmış ve ıslaktı "Bugünlük eğlence yeter,ben eve gidiyorum." Ne eğlence ama,neyse ben yinede mutluyum! İçimden birden 'because ı am happy' demek geldi ve şarkıyı mırıldanmaya başladım "Because ı am happy nırırınırırı nırırırı nırırır..." sözlerini bilmemek suçsa öldür beni Pakize "Clap along if you feel like a room without a roof,diye devam ediyor sözleri ama yine de sen bilirsin." tamam Kuzey düzeltme yaptığına göre suç,öldür Pakize'm beni "Ben bilirim tabi." Ukalaya bak sen,içimden 'nırırıırınırı nırırı' demeye devam ederek vücuduma sardığım kumlu havlumla plajdan çıkmaya çalıştım,bilirsiniz ben sadece bir şeyler yapmaya çalışırım,ayağımdaki kumları silkelerken bacağımda bir el hissedince içimdeki ayı ortaya çıktı "Hop,hayırdır birader?" ya bazen oluyor böyle çokta şey etmemek lazım "Bacaklarının arkası çok kumluydu,düştün ya." gülmemek için zor duran bakışlarıyla açıklama yapan Kuzey' döndüm acaba bir kerede olsa ağlamışmıydı diye düşünemeden edemedim ama asıl konu o değildi "He,ne yardımcı oldun elleyerek." yalnız bildiğin elledi "Yok,ne ellemesi,ellemek istesem bacağından banane?" sabır sabır sabır.

What Is The Next?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin