Xx
Xx
Xx
Kuzey'in yapışık halinden kurtulmaya çalışırken bir iki defa ölme tehlikesi atlatmış olsam da şimdilik gayet iyiydim.
O aptal topun ellerimin arasında olması bile saçmalıktı,voleybol oynamaktan nefret ettiğim bir gerçekti. Eh son anda Kuzey'in topu mu yoksa beni mi daha çok sevdiğini öğrenmiştim.
Topla bütünleşmeyi bırakıp daha önce hiç gitmemişler gibi heyecanla çarşıya giden Ege ve Şimal'in ardından bakakalmıştım. Bir dakika Ege'nin yanında yürüyen Kuzey mi?
"Kuzey!" diye var gücümle bağırdığımda kafasını çevirerek bana baktı "Nereye ayıptır sorması?" birde pişmiş kelle gibi sırıtıyor "Ayıpsa sorma Nero'm ya."
"Ya onlar çarşıya gidiyor senin orada ne işin var üstelik ben yokum," nefes alarak devam ettim "Ben yoksa sen olamazsın,sen nasıl orada olursun yeminler olsun ayrı..-" niye ayrılayım canım "Tövbe de be ." koşarak yanıma geldiğinde gerçekleşmeyecek olsa da doğru bir şeyler söylediği anladım "Tövbe." Dibime geldiğinde bir kolunu omzuma attı "Ben zaten gitmeyecektim onlarla,öyle bir yürüyeyim dedim." Dişlerini gösterip sırıtınca göz devirdim "Saçmalıklarını dinleyemeyeceğim." Ojesi sıyrılmış olan serçe parmağıma tiksintiyle baktım,ben ne zamandan beri oje konusunda dikkatsizim?
Büyük ihtimalle oje sürmeye başladığımdan beri ama konumuz bu mu ?
Hayır.
"Şu listede amma uzun bir türlü bitmedi." Eve girip dar merdivenlerden çıkmak için ufak çaplı tartışma yaşarken annem saçlarımı çekince Kuzey misafir o geçsin diyerek onun geçmesine izin vermiştim ama annem onunda saçını çekip durdurarak merdivenlerden çıkmaya başlamıştı. Sonunda odama geldiğimizde yatağın üzerinde duran listeye bakıyorduk "Yahu bunları yapmak bir yana ben nasıl yazmışım?" dediğimde Kuzey düşünmeye başlayınca bağdaş kurduğu bacaklarından en güzel gözükeni,ki bu sağdaki,cimcirdim "Birde düşünüyor nasıl yazmışım diye!" bacağını tutarken kafasını geriye attığında açık olan pencereye çarptı "Şu cama alışamayacağım ben." Konuyu değiştirmesi bir yana cidden ben bile o cama alışamamıştım "Onu bunu bırak ben sıradaki yapacağımız şeyi buldum!"
"Ya bende diyordum beyin kanaması falan geçirebilirim." Çarpık ve salakça bir şekilde gülerek baktım "Yaşıyorsun hala."
"Dalga mı geçiyorsun?" yanaklarımı şişirip kafamı salladım "Dalga denizde olur."
"Denize on dakika kadar uzaktayız ama sen bilirsin." Terden kaşınan kafamı kaşıdım "Sen bir dinle beni,bırak laga lugayı."
"Diyorum ki madde-14 iyidir."
Madde 14-Üzerine giydiğin tişörte 'Free Hug' yazıp sana sarılmak için gelecek insanları bekle.
Tüm tişörtlerimi elden geçirmeme rağmen hala üzerine free hug yazabileceğim bir tişört bulamamıştım. Daha doğrusu hiç birine kıymak istemiyordum.
Kuzey'in bıkkınlıkla onuncu kez havaya kaldırdığı tişörte bakıp olumsuzca kafa salladım,olmaz dediysem olmaz.
Elime gelen eski şortumdan öyle bir şey yapabilir miyim diye düşünürken hala yatağın üzerinde duran kağıt aklıma geldi "Bence sen bu kağıdı beni önümde tutarsın bende işte beklerim öyle."
"Sana mı sarılacaklar?" dediğinde ufak odaya göz gezdirdim,benden başka kim vardı "Evet?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What Is The Next?
Teen Fiction-What Is The Next?- Onu hayata bağlayacak hiçbir şeyin olmadığını düşünen Nergis yıllar önce hazırlamaya çalıştığı 'Ölmeden Önce Yapılacaklar' listesini şans eseri bulur ve gözden geçirip bunları uygulamaya başlamanın zamanı geldiğini düşünür. Ailes...