Xx
Xx
Xx
Atmosfer birden nikah salonuna dönünce dayanamayıp 'Sonsuza kadar evet!' Diye bağırıp herkesi şaşkına uğratınca sessizce ayaklandım "Nereye?"
"Neneme." Eve gideceğim başka nereye olacak "Nenemden kastın babaannem mi?"
"Ege,sanane?" Neden ben sevgili erkek arkadaşımla rahat rahat konuşamıyorum "Bende telefonun çalınca dedim babaannem mi arıyor." Telefonum mu çaldı? Cebimdeki telefonumu çıkartıp ekranına boş boş bakarken gözlerimi büyütüp Ege'ye döndüm "Çocuk sen medyum,falcı falan mısın?" Bu çocuk hep biliyor böyle şeyleri "Büyükbabam aramış."
"Ney baban?" Şimal'e hakaret edince kızanlar oluyor ama ne yapayım tutamıyorum kendimi "Büyükbabam." Bir şeyler söylemesine fırsat vermeden kafamı başka tarafa çevirdim ve büyükbabamı aramak için ekran kilidini açtım "Ee bu meşgul çalıyor." Kuzey eliyle biraz ilerideki Ege'yi gösterince yanına gidip kulağımı telefona dayadım "Neden olmasın? Tamam büyükbaba." Telefonunun sesini bu kadar kısmasaydım eğer bende anlardım ne konuştuğunuzu bay yürüyen egonun bilmiş aklı.
Omuz silkerek tekrar oturmak için betona doğru yürüdüğümde Kuzey ve Şimal'i göremeyip durakladım "Buradayız." El sallayıp beni çağırdıklarında yer değiştirdiklerini farkedip yanlarına yürüdüm "Niye yer değiştirdiniz?""Niye yer değiştirelim?" Anlamazca bakma suratıma Kuzey,anlayacaklar "Daha demin şurada oturuyorduk." Elimle gösterdiğim diğer betona baktığımda aslında orada hiç oturmadığımızı farkedip konuyu değiştirdim "Büyükbabamla konuşuyor."
"Biliyorum." Bir ben mi salağım burada "Ay aman iyi bilmeler." Ağzını açtığı sırada kardeşcağazım gelince susmak zorunda kaldı "Babaannemler geliyormuş."
"Cümlenin devamıda var mı?" Kafasını salladı "Kuzenlerde geliyormuş."
Ani cevaplardan ne kadar nefret ettiğimi bir kez daha farkettiğimde herşey için geçti. Beynimde yanarlı dönerli olarak yanıp sönen 'Kuzenlerde geliyormuş.' Cümlesi birde Ege'nin sesinde yankılanmaya başladı kulaklarımda.
Ya ben deliriyorum ya da zaten deliyim.
"Bana bir tokat atın!" Elini havaya kaldırmış vurmaya hazırlanan Ege'yi ayağımla ittirdim "Sen git."
"Ben mi vurayım canımcım?" Aman Kuzey sen vurma "Ay istemez vurmayın! "
"Niye bu kadar büyüttünüz anlamadım." Sen ne anlarsın zaten "Sen bir sus bacaksız." Şimal'e kızdıktan sonra aklıma üşüşen şeyleri ittirmeye çalıştım.
Şimdi hepsini ben gezdireceğim,benimle birlikte denize gidecekler ve daha da önemlisi hiç mi hiç peşimi bırakmayacaklar!
"Allah'ım sen büyüksün!" Vahiy gelmiş gibi birden dua etmeye başladığımda bana karşı olan bakışlardan bahsedeyim mi yoksa siz anladınız mı?
"İyi misin güzel kız." Bu da iyice falcı ablalara bağladı "İyiyim diyorum Ege!"
"İyi olsa bağırmaz." Ege'ye katıldığını belirtmek amaçlı kafa sallayan iki kardeşe baktım "Siz beni şuralara bir yere atsanız?"
"Sen nereye ben oraya." Yalnızlık haram oldu son günlerde.
"İyi o zaman eve gidelim."
Eve yürürken ortada dönen saçma muhabbetlere katılacağıma kendimle baş başa kalıp düşünmeye başladım.
Şimdi eğer kuzenlerim gelirse olacaklar belliydi,ben evden dışarıya adımımı atamazdım.
Ama diğer yanda cancağızım Kuzey varken evde durmak akıl kârı değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What Is The Next?
Teen Fiction-What Is The Next?- Onu hayata bağlayacak hiçbir şeyin olmadığını düşünen Nergis yıllar önce hazırlamaya çalıştığı 'Ölmeden Önce Yapılacaklar' listesini şans eseri bulur ve gözden geçirip bunları uygulamaya başlamanın zamanı geldiğini düşünür. Ailes...