~Melanke~20

22 3 0
                                    



Xx
Xx
Xx

"Bence adamın geri gelip kamerayı alması pek hoş olmadı." Bencede pek hoş olmadı çünkü kamera güzeldi "Bu sefer haklısın." Her zaman haklı olmayan ama haklı olduğu zamanda cidden haklı olan canım kardeşim Ege.
Birde iltifat edebilsem,içimden gelmiyor ki!
Neredeyse her gün geldiğimiz çarşıdan iyice sıkılmış halde eve doğru yürürken annemlerle karşılaşmanız tamamen plan dışıydı. Buraya taşıdığımız ilk zamanlar olda koşarak yanlarına gider ve birde onlarla çarşıyı talan ederdim ama bu yaşta insan yaşlanmış oluyor.
"Ege!" Babam sanki başka kimse yokmuş gibi Ege'ye seslenince acaba yok muyuz diye kendi aklımla dalga geçerken etrafa bakınıyordum o sırada annemler beni yanlış anlayıp el kol sallamaya başladı "Buradayız!" Ah görebiliyorum,teşekkürler.
"Siz gezer miydiniz?" O nasıl soru bizi bırakıp Sarımsaklı'ya giden insan onlar "Her gün geldiğiniz çarşı nasılmış diye bakalım dedik." Bu cümlenin altında koskocaman bir 'Ne halt yiyorsunuz burada?' Sorusu gizliydi ama herkes anlamaz,herkes ben değil "Aman Zeynep bırak soruşturmayı." Babamda anlamış annemi ne kadar da güzel birşey "Eve mi dönüyorsunuz?"
"Yok güzel gözlü annem ne evi?" Affedersiniz kaptancığım yağcılarda yine inecek var kardeşim diye demiyorum ama yağcılıkta üzerine yoktur "Ee ne yapacaksınız?"

"Sizinle gezeceğiz,ailecek!"

"Hahaha,no." İçimden düşünmem gereken şeyleri dışarıya vurmakta da benim üzerime yoktur arkadaşlar,bunlar hep 'Kesin bilgi yayalım.' cinsinden bilgilendirmeler dikkatli olalım lütfen.
İçimden dinazor çıkmış gibi bana bakan canım ailemlerden-Meydan'larda artık ailem sayılır- annem susmaz elbette "Nergis ilacını aldın mı ?" tamam nadirde olsa kalp ilacı içiyordum ama konumuzla olan alakasını anlamadım "Buyur?" Suratıma tükürme efekti yapıp cıklayınca göz devirdim "Ben gelmem tekrar oraya!" Ay birde giderim oradakiler der bu kız o kız annem der o kız hangi kız sonra ben,neyse.
"Biz geliyoruz." Şimal susmak bilmez Ege'de öyle bunlar tencere kapak olmuş tebrikler "Al anahtarı git eve biz gezeriz,gel Kuzey." Yalnız mı gideceğim ben "Yok sağ ol Zeynep teyze bende yanında gideyim."
"Niyeymiş o ?" Bencede niye hem biz çok dikkat çektik "Sizin orada bir çocuk var gelip gidip çarpıyor Nergis'e"
"Aman oğlum git kızın yanına." Yok canım Serdar amca kaçırır mı olanları?

Evin sıkıcı mı sıkıcı geçmek bilmeyen yolunu tamamlarken çalan Kuzey'in telefonuna dikkat kesildim. Allah aşkına kim bu 'Melanke'? İçim birden kıskançlıkla dolunca yürüdüğümüz kaldırımda durdum Kuzey'de bana bakmaktan açamadığı telefonunu cebine koydu "Nergis?" İçimden geçen şeylerle yüzüm alev almaya başlayınca içimden kendimle konuşurken dışarıya çıktı şu iç sesim "Ay ne oluyor?"

"Asıl sana ne oluyor?"

"Sana mı dedik be?" İçimden gelen sinir şeysini ona püskürtüp yürümeye devam ettim "Nergis iyi misin?" Ben iyi olmayacağımda kim olacak allasen?

Aklıma üşüşen 'Aşkım o kız kim?' Deme isteğimi bastırmaya çalışarak evin önüne kadar gelmiştim. Hem nereden aşkım oluyor,abi kardeş gibiyiz maşallah. Eve girmeden önce gördüğüm Çarpıcı-ona bundan sonra böyle diyeceğim- çocuk bana çarpmayınca bakışlarına gülerek karşılık verdim ve Kuzey'i bir öksürük deryasına doğru bıraktım "İyi misin?"
"Eh." Beter ol canımcım "Aman olma." Ben bir daha içimden hiçbir şey geçirmeyeceğim "Anlamadım?" Anlamazsın tabi ben içimden beter olma diye geçirirken sana söyledim "Ha ?" Bak nasılda kaçtım ama "Ne ha?"

"Off,ne ben?"

Eve geldiğimizde Kuzey yatmaya çıkıp telefonunu bana yani sehpaya bırakınca şifre olduğunu bile bile elime aldım,yana doğru kaydırdığımda şifre istemeden ana ekran açılınca kilide tekrar bastım,nasıl olurda şifre olmaz. Yeniden deneyince yine açıldığında son aramalara girdim,yalnız bu kız kim cidden. Elimde telefon sehpanın üzerinde takılırken sessizce konuşmaya başladım "Acaba sen kimsin?"

"Sevgilisi falan herhalde,geçen günde kavga ettiler diye bana şey etti o kesin."

"O kız kuzenim Melek." Ay bismillah sen uyumuyor muydun vallahi neredeyse elimdeki Iphone düşüyordu "Buyur abi?" Birde abi dedik,keşke abin batsın desede güzel katile dönüşse "Hani aradı ya biri,on üç yaşında ve ona Melanke dememden hoşlanıyor." Ha şu mesele "Yok ben öyle yani."

"Evet bencede öyle."

Yeterince rezil olmuşluğun vermiş olduğu rezillikle yan tarafımdaki kanepeye oturan Kuzey'in yanına oturup ellerimle oynamaya başladım,bu demek oluyorki saçmalamaya başlayacağım "Meleklere inanır mısın?" Dedim ben size saçmalayacağım diye "İnanırım?" Anlamadı ki yavrucak "Yani hani işaret falan yolluyorlar ya?"
"Meleklerle Yaşamak kitabından mı bahsediyorsun?" Ama sen onu nereden biliyorsun,bakın bu çocuk beş vakit namaz hariç herşeyi biliyor benden söylemesi "Nereden anladın?"

"Annem okuyordu bir ara."

"İşaret yolladıklarına inanıyor musun?" Ben inanırdım,bana yolladıkları tüylere yaptıkları yardımların hepsine inanıyordum "Eğer bu bir işaretse," elindeki küçük bembeyaz tüyü gösterdi "Evet inanıyorum." Yavaşça bana yaklaşması iyiye mi işaret yoksa...
Öpmeyecek değil mi? Yani daha demin abi dedim bunun üzerine pek hoş olmaz.
Aramızda mesafe falan kalmadı,bir dakika asıl düşünmem gereken şey abi falan değil ben daha önce kimse tarafından öpülmedim ve kimseyi öpmedim!

Ama senin beni öpmemen gerekiyor burada,ay bayılacağım!

Xx
Xx
Xx

-Ay haydi bayılalım!-🙈
-Baş ağrısından ölünmediğini kanıtlayabilirim,hala buradayım!-😒
-Kuzenlerimin elinden sağ çıktığım her an buradayım,takipteyim.-😇
-Dikili'deyken Dikili'yi kurgulamak ayrı bir zor. İnsanın canın bol bol gezmek bol bol kitap okumak istiyor.-😌
-Geçen 500 okunmayı geçti falan.-🎈

-Kuzenimin doğum günü pastasını 500 okunma adına kestiğim doğrudur.-🎂
-Okuduktan sonra beğendiğini belli etmek
amaçlı küçük yıldıza dokunan herkese teşekkürler.-⭐️
-Birlikte nice 500 lere diyor ve teşekkür ediyorum.-👏🏽

-Hepinize geceleri denize vuran Ay'ın ışığı kadar huzur dolu,baktıkça baktırtan denizin tam üzerine doğan Güneş kadar içinizi mutlulukla dolduran günler diliyorum...-🌅
⭐️🌜🌛🌞🌞

What Is The Next?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin