~Kahve Bizim İşimiz~ 24

11 4 0
                                    

Xx

Xx

Xx

"Başka madde seçsek?" Yalvarmak ne kelime bildiğiniz kapısında köpek olmuştum sırf şu maddeyi yapmayalım diye.

Madde 16-Beş dakika boyunca karşındaki kişiye olan hislerinden ve düşüncelerinden bahset.

Ne kadar mükemmel bir maddesin sen öyle maşallah ne kadar tatlı "Bence gayet hoş bir madde." Elini cips paketinden çıkartamayan Kuzey'den ne beklersiniz ki "Dakikayı kim tutacak?" Ben tutarsam beş dakika dolmadan kaçabilirim "Sen tutmayacaksın Nergis."

"Ben tutsaydım?" yanına yaklaşarak sırnaştım "Lütfen?" Keşke gözlerim daha büyük olsaydı belki kabul ederdi o zaman "Olmaz." Neden olmazmış "Hadi ilk sen başla."

"Bak ben gerçekten utanırım." Yanağımdan makas alıp güldü "Vallahi saçmalarım!"

"Süren başlıyor!" Ciddi ciddi kronometreyi açtı telefonundan "Eğer konuşmazsan süren iki katına çıkacak!"

"Ciddi misin?"

"Gereğinden fazla ciddiyim." Ne yapalım kadere boyun eğeceğiz "O zaman ben başlayayım." Oturduğun yerden kafa sallamak kolaydır tabi Kuzey "Ben,ııım,ilk gördüğüm gün şey demiştim." Oh ilkini söyledim "Ne demiştin?"

"Şey demiştim işte." Şimdi nasıl diyeyim ben onu taş olarak gördüğümü "Nergis hadi!"

"Ben demiştim ki sana..-" sustum,bunun devamını getiremem ben "Bence süre doldu." Heyecanla elinde olan telefona baktım ama o geri çekip ekranı kilitledi "O zaman bir ben bir sen." Birde bebek "Pekala."

"İlk gördüğümde tahtaların eksik sanmıştım." Tahta mı ne tahtası? Tahta ne arar bende "İlk gördüğümde 'bu çocuk taş mı?' Diye düşünmüştüm." Yandan sırıtan Kuzey ne kadar tatlı "Sevdim bu maddeyi." Ya bende ne bayıldım be bayıldım!

"Ben seni," Burada söylemez umarım çünkü son günlerde sürekli bayılmaktan bahsediyorum birde bayılırsam komik olmaz "Asıl ben seni," bakalım ilk kim söylecek diye düşünürken düşünmeyi bırakıp onu sevdiğimi söylediğim anda o da aynı şeyi söyledi ve her zamanki kahkahalarımız boy gösterdi çarşaf gibi denizin üstünde.

--

Güzel itiraftan sonra daha önce hiç sevgilim olmamasını ve gönlümün temiz olmasına karşı minnet duydum. Eğer seversem gerçekten sevebilirdim. Aynı şey Kuzey içinde geçerlidir umarım diye düşünürken bulduğumda kendimi aynı esnada onun kollarında da bulmuştum. Maddeyi bu kadar kısa ve sevgi dolu tutmamız hoşuma gitsede sanki o maddeyi aldatmışım gibi bir his oluştu içimde,yahu ben ne anlarım aldatmaktan?
Eve doğru yürürken saatin çokta geç olmadığını farkettim keşke biraz daha otursaydık.
Bizim evin önüne gelmeden elinde eşyalar olan Ege ve Şimal'i görünce durduk "Ne ayaksınız Ege?"

"Kırkayağız ablacım sizler?"  Ege ve salak espirileri "Salak salak konuşmada cevap ver!" Bu Kuzey fazla mı korumacı olmaya başladı acaba?
Şimal "Abicim kendi yazlığımıza geçiyoruz." Diye üzgünce cevap verdiğinde birden üzerime kara bulutlar çöktü,halbuki gayet iyiydik bizim evde "Ama,ama..-"

"Nergis,tutun şunu ay düşüreceğim!" Annemin ikaz dolu sesi cümlemi kestiğinde sinirle ona baktım ama o elindeki yırtılmak üzere olan poşeti bana doğru sallıyordu "Ben alayım Zeynep teyze."

"Yok sen dur,daha ağırı var kapının önünde onu alıver." Bunlar tüm evi mi taşıyor "Anne bu ne böyle ya?" Elime aldığım poşet yırtılma tehlikesi sınırlarına iyice girince sanki çocuk taşıyormuşum gibi kucakladım "Yavrum yazlık taze,taşımak lazım bunları. Yeni yeni güzel güzel.." Annemin cümlesini dinleme gereği duymadan Meydan'ların yazlığına yol alırken Kuzey bağırdı arkamdan  "Sen niye taşıyorsun?"

What Is The Next?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin