Mason
Gdy byłem już w klubie z przyjacielem, trochę jego zachowanie mnie zszokowało bo nie szedł jak zwykle do baru, a tym razem poszedł do stolika, przy którym siedziały dwie blondynki z dość mocno sztucznymi ustami ale mi to nie przeszkadza. Po około dwóch godzinach mój przyjaciel znikł z jedną z nich, z którymi siedzieliśmy. Zgaduję że przyjaciel w prywatnej loży pieprzy tą blond sztuczną dziwke, która go tam zaprowadziła. Jej koleżanka z minuty na minute stawała się nie znośna więc postanowiłem, że wrócę już do mego pokoju hotelowego. Szybko napisałem przyjacielowi, że wracam do domu, pożegnałem się z blondyną, nie była z tego zbyt zadowolona ale ja miałem to w dupie. Gdy dotarłem do pokoju hotelowego postanowiłem że napisze do Klary. Wiadomości było, że chce żeby była teraz w moim łóżku, Napisałem w jakim jestem hotelu i w jaki pokój się znajduję. Gdy napisała że nie przyjedzie, to zacząłem zastanawiać się czy powinienem pojechać do niej. Chyba lepiej jak ją dziś zostawię w spokoju, ale następnym razem jak bedę ją chciał w swoim łóżku to poprostu do niej przyjadę. Bardzo dobrze wiem, że ona też tego pragnie ale nie umie tego mi przyznać wiec ją do tego zmuszę żeby Klara była moja na zawsze. Gdy spojrzałem na zegarek który pokazywał drugą w nocy postanowiłem, że pójdę już spać.
CZYTASZ
Mój szef
RomanceMłoda dwudziestoczteroletnia Klara Winter szuka pracy gdy już ja znalazła, wtedy nie wiedziała w co się pakuje. Jak jej los się potoczy gdy zacznie pracować z przystojnym i bogatym Masonem.