Klara
Nie wiem czemu ale trochę smutno mi było, że nie poszłam do Masona ale nie mogłam ulec jego pragnieniu. Gdy oczekiwałam na jego odpowiedz. Nie doczekałam jej, byłam dumna, że nie pojechałam do niego bo wiem że to by źle się skączyło. Nie chce jeszcze znaleźć się w jego łóżku, nawet jeśli tego bardzo pragnę.
Gdy się obudziłam była godzina szósta a prace mam dopiero na ósmą ale postanowiłam, że zacznę się zbierać bo znając moje szczęście to bym się spóźniła a tego bardzo nie chce bo by Mason mnie z pracy wylał. Gdy byłam w kuchni przygotowując sobie śniadanie mój telefon zadzwonił gdy na niego spojrzałam wyświetlał numer Masona ale postanowiłam, że nie odbiore. Gdy zadzwonił drugi raz, zaczęłam zastanawiać się co on odemnie chce ale tego się teraz nie dowiem. Zaczęłam iść w stronę budyku w którym pracuje, podczas pójścia mój telefon z kilka razy jeszcze dzwonił, oczywiście zgaduje, że to Mason dzwonił ale nie chce od niego telefonu odbierać bo obawiam się, że przez telefon zacznie mówić jakieś nie przyjemne dla mnie rzeczy, jak na przykład, że jestem najgorsza bo nie przyszłam do jego łóżka gdy tego on pragnął. Wjeżdżałam na górę gdzie jest moje i Masona biuro. Nie wiem czemu ale trochę się zaczęła bać się Masona.
CZYTASZ
Mój szef
RomanceMłoda dwudziestoczteroletnia Klara Winter szuka pracy gdy już ja znalazła, wtedy nie wiedziała w co się pakuje. Jak jej los się potoczy gdy zacznie pracować z przystojnym i bogatym Masonem.