Klara
Gdy Mason popchnął mnie na ścianę spowodu, że chciałam iść do swego biurka. Bardzo mnie to zdziwiło bo nie spodziewałam się tego po Masonie. Zauważyłam, że Mason zaczął się do mnie zbliżać. Nie wiem co mam zrobić ponieważ już pod ścianą jestem, a nie mam zbytnio drogi do ucieczki. Chyba Mason to zauważył ponieważ na jego twarzy zaczął malować się uśmiech.
-Spokojnie mnie się bać nie musisz, przecież nic tobie nie zrobię.- powiedział Mason ochrypłym głosem. Gdy usłyszałam jego głos, od razu przeszły mnie ciary. Zaczęłam nie równomiernie oddychać gdy Mason był o krok przede mną.
-Przez ciebie nie umiem się opanować- szepną do ucha dość niskim głosem. Gdy powiedział, zaczął delikatnie podgryzać płatek mego ucha, a ja automatycznie się wyprostowałam. Jego reka zaczęła poruszać się na mojej tali. Na początku na plecach, a teraz jest na moim biodrze.
- Mason proszę przestań. Jesteśmy przecież w pracy. - powiedziałam, a Mason na chwilę przestał i spojrzał na mnie.
- Na pewno nie chcesz tego kontynuować, przecież widzę, że tobie to się podoba.- odpowiedział szybko Mason, a jego ręka zaczeła zaciskać się na moim biodrze.
- Tak jestem tego pewna. Nie chce żeby ktoś nas na tym przyłapał.- powiedziałam dumna z siebie, że mam dość mocną wole bo już obawiałam, że polegnę pod jego wpływem.
CZYTASZ
Mój szef
RomanceMłoda dwudziestoczteroletnia Klara Winter szuka pracy gdy już ja znalazła, wtedy nie wiedziała w co się pakuje. Jak jej los się potoczy gdy zacznie pracować z przystojnym i bogatym Masonem.