2. Az ügynök.

508 28 1
                                    

Mary beengedte a rendőröket akiket pár nyomozó követett, majd két mentős is belépett az ajtón és egyből elkezdték ellátni a sebemet. Az egyik nyomozó lépett oda hozzám ameddig a kollégái a szétdúlt házat fotózták és ujjlenyomatokat kerestek.
- Üdvözölöm uram! A nevem Mark Russel. Eltudná mondani, hogy mi történt pontosan?
- Jó estét! Chris Evans vagyok. - mutatkoztam be. - Éppen főzni készültem amikor zajt hallottam a hátsó bejárat felől, igazából olyan gyorsan történt minden,hogy nagyon időm sem volt reagálni a történtekre. Négyen voltak, mindegyik maszkot viselt. Kettő hapsi lefogott és megvertek, a másik kettő pedig egy két cuccot kivitt a házból.
- Van kamera a házban? - nézett körbe Mark.
- Van! - felálltam miután a mentősök ellátták a sérüléseimet és a telefonomat kezdtem el nyomkodni, majd a felvétel elindult rajta és a nyomozó felé nyújtottam a mobilomat.
Mark figyelmesen nézte végig a történteket, majd sóhajtott egyet.
- Rendben, a felvételekre szükségünk lesz a nyomozás miatt. Jól van egyébként? Elég csúnyán szét verték? - nyújtotta vissza a telefonomat.
- Megmaradok.
- Van valaki aki esetleg rosszat akarhat magának?
- Hah.. Akad egy két ilyen ember..
- Mivel foglalkozik Mr. Evans?
- Környezetvédelmi jogász vagyok. Sok üzletembernek keresztbe teszek..és ez miatt van pár ellenségem.
- Aha.. Oké.. Jó lenne ha pár nevet összeírna nekünk, akikre gyanakszik.
- Rendben.

Bementem a konyhába és öntöttem magamnak egy pohár whiskeyt mert kibaszottul elegem volt ebből a napból. Iszonyatosan sajgott a fejem és kicsit szédültem is. Ekkor apa futott be a házba és láttam rajta, hogy tiszta ideg volt.
- Jól vagy fiam? - aggódva lépett mellém.
- Minden oké.. De hogy kerülsz ide?
- Mary felhívott..
- Remek.. - sóhajtva kortyoltam egyet a poharam tartalmából.

Mark lépett oda hozzánk majd apámra nézett.
- Robert nem sokára megérkezik az ügynök akit kértél.
- Köszönöm Mark. - mosolyodott el apám én pedig értetlenül néztem rá.
- Ügynök? - kortyoltam újra bele a poharamba.
- Chris, fel kell fognod, hogy testőrök kellenek melléd!
- Ezt megvitattuk szerintem elég sokszor. - megvetően néztem rá.
- De hát látod, hogy már a saját házadban sem vagy biztonságban! - mérgelődött.
- Semmi gond..majd felszereltetek egy riasztó rendszert.
- Nem Chris! Lesz egy személyi testőröd, illetve még pár ember akik a házadat őrzik majd!
- Ne szórakozzunk már! - kicsit kezdett felmenni bennem a pumpa.
- Chris! Az lesz amit mondok.. Anyád pont azért halt meg mert ugyan ilyen makacs voltam mint te! Nem volt mellettünk senki aki tudott volna védelmezni minket.
Nem foglak téged is elveszíteni. - sóhajtott.
- De apa..
- Nincs semmi de fiam! Sose szólok bele az életedbe! De most az egyszer kérlek fogadd el ezt a segítséget tőlem..
- Jó.. - sóhajtottam.
- Az FBI legjobb ügynökét kapod meg! Mindig melletted lesz.
- Nagyon örülök neki, hogy állandóan egy benga állat fog mellettem állni.

Ekkor az ajtó felé néztem mert egy szőke hajú nő libbent be rajta. Tetőtől talpig fekete szerelésben volt. A farmer a lábára teljesen rásimult és a garbó amit viselt tökéletesen kiemelte az arca éles vonásait. Egy bőrkabát és egy fekete kesztyű egészítette ki az öltözékét, vállán pedig egy táska lógott.

Mark odalépett a nőhöz akivel kezet fogott majd odakísérte hozzánk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mark odalépett a nőhöz akivel kezet fogott majd odakísérte hozzánk.
- Robert... Chris.. Ő itt Granger ügynök! - mutatott a nőre Mark.
- Üdvözölöm önöket. Emma Granger. - kezet fogott apámmal, majd felém tartotta a kezét.

A szeme teljesen megígézett. Zöldes barna írisze hasonlított a rókáéhoz és az ajkai vastagok voltak, orrába egy kicsi karika piercing volt és engem megbénított a jelenléte. Apa oldalba bökött és ekkor visszatértem a valóságba, kezet fogtam a nővel majd óvatosan végig mértem újra.
- Ő lesz a személyi testőre Mr. Evans. - mondta Mark.
- Egy nő? - bukott ki a kérdés a számból, amit nem feltétlen akartam hangosan kimondani.
- Hogy tessék? - kérdezett vissza Emma felháborodva.
- Már mint úgy értettem, hogy egy nő, hogy tudna megvédeni bűnőzők elől?
Apa a fejét fogta, mert össze vissza beszéltem, Mark pedig finytorogva nézett rám.
- Már elnézést kérek Mr. Evans de úgy néz ki, hogy saját magát sem tudja megvédeni, szóval teljesen mindegy, hogy milyen nemű ember áll maga mellett. - mondta Emma, de közben a tekintetén láttam, hogy feltudna rúgni a csillagos égbe.
- Emma a legjobb, a leggyorsabb és a legprecízebb. Szerencsés lehet Mr. Evans, hogy elvállalta a maga védelmét.
- És ez hogy működik? Mármint idefog költözni vagy mi? - tettem fel a kérdést Marknak de Emma válaszolt rá.
- Magának egyébként mi a fasz baja van? - finytorgott rám. - A személyi testőr fogalma tudja mit jelent?
- Igen képzelje el tudom. - válaszoltam gúnyosan.
- Akkor meg miért kérdezget hülyeségeket? Elég nagy ez a ház, elfogunk itt férni ketten is. - elindult Emma körbe nézni és Mark követte.

- Mi bajod van fiam? Teljesen meghibbantál? - nézett rám döbbentem apu.
- Nem akarok együtt élni egy nővel.
- Már pedig ez lesz és kész! Fogadd el! Nagyon jókat hallottam róla.. Elvileg a reflexei szinte már földön túliak.. A szaglása és látása is olyan mint a legveszélyesebb állaté, szóval mellette biztonságba leszel..
- Kétlem. - motyogtam és ekkor Mark jött oda mellénk.
- Most mutatok magának valamit, hiszen látom Mr. Evans, hogy nagyon szkeptikusok Emmaval kapcsolatban.

A nyomozó kivett egy kést az egyik fiókból és hirtelen a folyósó végében álló nő felé hajította aki reptében elkapta az éles tárgyat majd visszahajította egy másodperc alatt és Mark feje mellett állt meg a kés a falba.
- Látja? - kuncogott.
- Mi a fasz.. Mint egy ninja! - ámuldozott apa.

Emma odalépett hozzánk és a kezemet megfogva kirángatott a teraszra.
- De rohadt erős maga! - fogtam a karomon azt a pontot amit megragadott.
- Ide figyeljen Mr. Evans.. Azért vagyok csak itt mert az apja megkért rá! Megfogom tanítani magát, verekedni, lőni stb.. De nekem ne legyen végig ilyen töketlen!
- Töketlen?!
- Miért nem védte meg magát a betörők ellen? Hiszen ki van gyúrva meg minden! - elkezdte tapogatni a felső testem.
- Ne fogdosson! - eltoltam magamtól.
- Fúj! Dehogy fogdosom! - finytorgott.
- Fúj?! - kiakadtam.
- Fúj bizony! Már látom milyen ember maga, ez az egész kinézet, meg a kigyúrt test csak a nők kedvéért van.. De gondolom harmat gyenge egyébként. - hasba vágott és én kicsit összerezzentem.
- Bassza meg! Maga amilyen tűneményesnek néz ki annyira gonosz! - jajgattam kicsit összegörnyedve.
- Első lecke Mr. Evans.. Ne nyavajogjon! - hátba vert, hogy kiegyenesedjek, majd elégedett vigyorral az arcán visszament a nappaliba.

Ez a nő már látom, hogy kurvára az idegeimre fog menni.

DEFENDING EVANSWhere stories live. Discover now