Miután elszívtam a cigimet elnyomtam a csikket és leszálltam az ablakból. Chris a kezemet fogva segített le a párkányról, majd a derekamat megfogta és a nyakamhoz hajolt. Az orrával megcirógatta a bőrömet és suttogni kezdett.
- Hiányoztál.. - hangja lágy és kellemes volt.
- Hmm.. Te is.. Nagyon aggódtam érted.. De azért nem gondoltam volna, hogy ilyen királyi helyed van. - biccentettem a fejemmel a szoba többi részére.
- Bevoltam zárva ide, de Ransommal kötöttünk egy üzletet, viszont kellesz hozzá te is.
- Miféle üzletet? - gyanakodva néztem rá.
- Csak kérlek mondj igent. Nem kell többé rettegnem attól, hogy bármelyik percben rám támadhatnak, a szállodalánc pedig máshol kerül megépítésre.
- És ebben én hol játszok szerepet?
- Ransom kért valamit tőlem..és te kellesz hozzá.
- Ugye nem az ő testőre leszek?? - kifakadtam.
- Nem.. - megrázta a fejét és mosolygott.
- Akkor jó. - megkönnyebbülten felsóhajtottam.
- Bízol bennem?
- Igen! De elmondhatnád,hogy miről is van szó!
- Akkor oda lenne a meglepetés. Csak mondj igent, kérlek.
- Jó..rendben.. Bár remélem nem a belsőszerveimet fogjátok kiszedni.
- Jézusom Emma! Nem! Élvezni fogod.. - megsimította az arcom.
- De mit?! - kezdtem megint idegeskedni.Ransom lépett be a szobába.
- Gyertek, előkészítettem mindent. De előtte Emma ezt vedd fel. - nyújtott oda nekem egy ajándék táskát.
Gyanakodva vettem el tőle, amikor belenéztem egy gyönyörű fekete ruha volt benne, meg egy elég kurvás csipkés body fehérnemű, meg egy magassarkú.
- Öhmm.. Szóval ezt... - emeltem ki a semmit nem takaró fekete fehérneműt. - Ezt kell felvennem?
- Igen. - bólintott Ransom.
- Minek? - kifakadtam.Ransom közelebb lépett hozzám, felnyomott teljesen a falra és a kezét a derekamra szorította.
- Mert azt mondtam. - ridegen nézett rám.
- Ransom! - szólt rá Chris.
- Nyugi.. Nem bántom.. - simított végig a combomon egészen a puncimig vezette az ujjait, majd váratlanul felnyúlt. Megkapaszkodtam az alkarjába, mert egyből elöntötte a vágy a testemet. Kicsit megmozgatta bennem, majd kihúzta és erotikusan lenyalta a nedvemet az ujjáról.
- Öltözz Emma. - szólt újra Ransom.A fejem rák vörös lett és amikor Chrisre pillantottam dühösen nézett a testvérére.
- Ne vágj ilyen fejet Chris.. Mi lesz veled így később? - megveregette a testvére vállát, majd tovább sétált.
Bementem a fürdőbe átöltözni és amikor kijöttem a két rikító kék szempárral találtam szembe magam. Mindegyikőjük inget és egy feszülős fekete nadrágot viselt.
- Mehetünk? - kérdezte Ransom.
- I.. Igen. - bólintottam és beleléptem a magassarkúmba.
Ransom kinyította az ajtót és előre engedett. Kimentünk a házból és egy fekete limuzin várt minket az udvaron.
Beszálltunk a hátsó ülésre, a jobb oldalamon Chris ült, a bal oldalon pedig Ransom. Hevesen dobogott a szívem, hiszen iszonyatosan jól néztek ki, és meg még mindig bevoltam indulva Ransom mutatványa miatt.Út közben végig csendben voltunk és elkezdtem dobolni a lábammal, a két férfi egyszerre érintette meg a combomat és ettől abszolút nem lettem nyugodtabb. Egyszerre elkezdték simogatni a combom és egyre feljebb vándorolt a kezük. A számat haraptam és egyikre sem akartam ránézni. Az autó megállt és ekkor hálát adtam a jó istennek, mert közel voltam a szívrohamhoz. Szinte menekülve szálltam ki a kocsiból és egy hatalmas ház előtt álltunk meg, a zene dübörgött és hatalmas hangzavar volt.
Ransom a fejével biccentett a bejárat felé, hogy kövessük.Amint bementünk valami furcsa italt adtak nekünk, amit Ransom és Chris noszogatására nagy nehezen megittam.
- Ez egy privát szórakozó hely, a világ leggazdagabb emberei járnak ide. - mondta Chris.
- És mit keresünk itt?
- Bulizni fogunk! - vigyorgott Ransom.Nem tetszett a helyzet amibe belecsöppentem. Elkaptam Ransom kezét és közel húztam magamhoz.
- Ugye nem fogtok eladni valami gazdag fasznak?!
- Mi?! Hülye lennék a varázslatos pinádat odaadni egy idegennek.
- Akkor minek vagyunk itt? És minek kellett az a rohadt fehérnemű?
Ransom megforgatta a szemét.
- Ne kíváncsiskodj már!
- Basszátok meg! Mindketten! - mutogattam rájuk.
- Meg fogjuk... - motyogta Ransom.
- Mi?! - ránéztem kicsit ingerülten.
- Nem mondtam semmit! - vigyorgott.Ezután beljebb mentünk és Chris behúzott a tömegbe táncolni. Ransom hozott piát nekünk, én egyből kikaptam a kezéből és inni kezdtem.
- Emma lassabban igyál. - szólt rám Chris.
- Mondjátok el, hogy miért vagyunk itt! Különben elmegyek innen! - mérgelődtem.
- Emma emlékeztetnélek, hogy három napig azt csinálod amit mondok, különben lepuffantalak. - vigyorgott Ransom.
- Mocsok vagy! - néztem rá idegesen.
- Tudom.. DE... Azért a puncid nagyon is szeret engem. - megpaskolta a fenekemet.Pár pohár pia után teljesen ellazultam, túlságosan is. Elkezdtem a zenére mozogni és egy idő után már tök jól éreztem magam. Chris rám simult hátulról én pedig ringattam a csípőmet neki. Ransom lehúzta az utolsó korty italát és odalépett hozzánk, ő pedig előlről simult rám. Gyengéden a számhoz hajolt és csókolni kezdett. Először nem akartam viszonozni, viszont megéreztem Chris kezét a fenekemnél és olyan vágy öntött el mint még soha. Visszacsókoltam Ransomnak majd amikor lihegve elváltam tőle Chris az államért nyúlt és ő is megcsókolt. Ransom a kezét a mellemre csúsztatta és miközben Chrissel faltuk egymást a nyakamnak esett és nedves puszikkal kezdte elárasztani a nyakam, egy két helyen belém is harapott és ez miatt Chris szájába nyögtem. Előről és hátulról is éreztem, hogy mindkét férfi keményedni kezdett. Nagyot nyeltem mert kitisztult a kép, hogy mit is akarnak tőlem.
- Öhmm.. Nekem..ez nem fog menni! - állítottam meg őket. - Én nem vagyok olyan lány....
- Milyen? - kérdezte Ransom.
- Olyan aki két faszival szexel egyszerre.. - zavarban voltam.
Chris a fülemhez hajolt.
- Igent mondtál nekem. Kérlek segíts.. - súgta.
- D.. De én nekem vannak erkölcseim! - remegett a hangom.
- Cica.. Kikeféltem belőled az erkölcseidet. - kuncogott Ransom.
Nagyot nyeltem mert rohadtul igaza volt, már ott elbuktam, hogy megengedtem, hogy feldugjon nekem egy pisztolyt.
- Nyilván nem kötelező.. - hajolt az arcomba Ransom. - De úgy továbbra is rettegésben fogtok élni, vagy a másik lehetőség, hogy hozzám jössz feleségül..
- Mi? - ledöbbentem.
- Te döntesz! - megvonta a vállát Ransom.
Chrisre pillantottam.
- Te akarod ezt? Még is csak a testvéred! Nem lenne fura?!
- De.. Viszont nem akarom, hogy hozzá menj, szóval ez még mindig jobb. - megsimogatta az arcom.
A szívem zakatolt és a gondolatok össze vissza cikáztak a fejembe.
ESTÁS LEYENDO
DEFENDING EVANS
RomanceChris Evans a híres üzletember egy tárgyalás során kisebb veszélybe keveri magát azzal, hogy nemet mond egy Japán cég vezérigazgatójának. Környezetvédelmisként jó döntésnek tartotta, ám ezután jött a bosszú és az élete fenekestől felfordult. Kérnék...