A szórakozó helyről egy óra ivászat után elindultunk. Ransom háza előtt amikor leparkolt a limuzin Emma megfogta a kezem és csak rám mosolygott, megdobbantotta a szívem a pillantása. Kiszálltunk az autóból és Emma ismét felém fordult.
- Várnál itt egy kicsit? - nézett rám az őzike szemeivel.
- Öhm.. Persze.. - értetlenül néztem rá.Emma Ransom után ment és a lépcső tetején elkezdtek beszélgetni. A testvérem elnevette magát azon amit Emma mondott, majd belemászott az arcába és úgy magyarázott neki. Emma mérges volt és veszekedett vele, de semmit se hallottam abból amit beszéltek.
Hirtelen mindketten elcsendesültek majd Emma közelebb lépett a férfihez és egy hosszas szemezés után kezet fogtak.
- Mi a szar.. - motyogtam.
Emma lesétált a lépcsőn és rám mosolygott.
- Haza mehetünk.
- Miért? Mit beszéltél vele?
- Megegyeztem vele, kötöttünk egy üzletet. - sóhajtott.
- Miért? - értetlenül néztem rá.
- Mert fontos vagy nekem Chris... Azért.. - megfogta a kezem.
- De.. Nem akarom, hogy miattam szar helyzetbe keveredj.. Én ismerem ezt a faszt és nincs benne semmi tartás!
- Chris.. Kérlek.. Csak bízz bennem..
- De Emma! - nyöszörögtem.
- Miért jobb lett volna ha két oldalról döngettek meg? Te is tudod, hogy ezt csak azért akarta, hogy azt nézd, hogy ő, hogy dug meg engem.
Sóhajtottam mert igaza volt Emmanak.
- Gyere. A limuzinnal haza megyünk. - biccentett a fejével a fekete kocsi felé.
- Rendben.Az elkövetkezendő két hétben Emma minden héten háromszor eltűnt. Ezeken az estéken Mark volt velem, de zavart, hogy nem tudtam, hogy merre járt, és hogy mit csinált.
Az egyik reggel hajnalban ért haza, alig tudta megemelni a lábait és egy szó nélkül csoszogott a szobája felé.
Hozzá akartam szólni, de feltette a kezét ezzel jelezve felém, hogy hagyjam békén.
Sokszor veszekedtem vele ez miatt, de most a szokásosnál is szarabbul nézett ki.Napközben átjött Nancy mert pár szerződést sűrgősen alá kellett írnom. Elkezdtünk borozni és a lány rám mászott. Vadul csókolt és az ölembe helyezkedett. Rohadtul nem akartam vele szexelni, de zavart a tudat, hogy Emma titkol előlem valamit, kikellett tisztítanom a fejem szóval belementem Nancy kezdeményezésébe.
Dugtunk egyet de nem volt olyan jó mint Emmaval. Nancy észre sem vette, hogy nem volt orgazmusom szex közben. A lány elment lezuhanyozni én kinyítottam a szobám ajtaját és az ablakokat is kitártam, hogy friss levegő jöjjön be, felöltöztem majd lehuppantam az ágyra és rágyújtottam egy szál cigire. A szoba előtt sétált el Emma, köntös volt rajta a haja pedig törölközőbe volt becsavarva.
- Emma! Betudnál jönni egy kicsit?
Emma fáradtan nézett rám.
- Mit szeretnél?
- Gyere be! - intettem neki.Emma becsoszogott a szobába és a nagyobb fénybe láttam az arcán, hogy teljesen sápadt.
- Megint elmész?
- Ne kezdjük ezt el Chris.. Dolgom van.
- Milyen dolgod van este?
- Nem tartozik minden rád Evans! - mérgesen nézett.
- De aggódom érted! Úgy nézel ki mint egy zombi már bocsánat..
- Lényegtelen, majd holnap kipihenem magam.
- Nem engedem, hogy elmenj.
- Pedig menni fogok! Mark fél óra múlva itt lesz.. - elindult az ajtó felé de elkaptam a csuklóját amire Emma felszisszent.
Furcsán néztem rá és felhúztam a köntösének az ujját.
Mindkét csuklója kék, zöld volt, majd a lábára pillantottam és a bokái is ugyan így nézték ki.
- Emma! Mi a faszt csináltál?
- Semmit! - elrántotta a kezét.
- Vedd le a köntöst. - közelebb léptem hozzá.
- N.. Nem! - hátrébb lépett.Ekkor Nancy jött ki a fürdőből és Emma tekintete elvadult lett.
- Látom vendéged van.. - felelte cinikusan.
Nem mondtam semmit csak sóhajtottam.
- Megyek! Nyilván dolgod van. - finytorogva nézett rám.
- Emma te csak ne sértődj meg azért mert megdugtam Nancyt!
- Ki mondta, hogy megsértődtem?! - felemelte a hangját kicsit.
- Te is összejárkálsz valakivel.. Gyanítom Ransommal. - megvetve néztem rá.
Emma nem válaszolt, viszont egyre gyorsabban vette a levegőt.
- Vedd le ezt a szart. - nyúltam a köntöse felé.
Emma hátrébb lépett.- Chriiiis... Baby.... Had menjen.. Te meg huppanj ide mellém az ágyra. - szólt oda Nancy, miközben rámászott az ágyra.
- Nancy... Szépen kérlek most menj el.
- Ne már baby..istenit szexeltünk és többet akarok belőled.Emma rám nézett és újra elindult az ajtó felé.
Ismét elkaptam a kezét de ő hirtelen felpofozott.
- Picsába már Evans! Hagyjál békén! Azt csinálok amit akarok, felnőtt ember vagyok. Itt van Nancy, majd ő foglalkozik veled!Megfeszült a testem a pofontól és elpattant az agyam. Megfogtam Emma mindkét karját majd erősen a szekrénynek nyomtam.
- Azt akarod, hogy én is így viselkedjek? Kemény és durva legyek veled mint Ransom? - megemeltem most már én is a hangomat.
- Eressz el! - láttam rajta, hogy fáj neki amit csinálok, de a szép szóból nem értett.
- Chrisss.... Babbyyy...hagyd azt a nőt, itt vagyok neked én... - nyivákolt Nancy.
- Te meg! - fordultam a titkárnőm felé. - Húzz a picsába!!! - ordítottam.
Nancy és Emma is megszeppentek.
- Sz...szóval csak szexre kellettem neked? - szipogott Nancy.
- Te ezt komolyan szexnek nevezed?! El se élveztem! Menj innen! MOST! - ráförmedtem és közben Emmat még mindig szorosan a szekrényhez nyomtam.
Nancy sírva pakolta az össze a cuccait majd kirohant a szobából.
- Megsírattad.. - motyogta Emma.
- Leszarom!!
- Ne legyél erőszakos Chris.. - remegett a hangja.
- De úgy látom neked ez dominál! Arra gerjedsz ha valaki bánt!
Ekkor Emma válláról lecsúszott a köntös és láttam, hogy ott is kék zöld.
- Leveszed ezt a szart! - szinte letéptem róla a köntöst.
Az egész teste tele volt zúzodásokkal, megfordítottam és a hátát amikor megláttam teljesen leblokkolt az agyam.
Tele volt sebbel a bőre, véraláfutásos volt és kék zöld volt szintén mindenhol.
- Ez meg mi? Olyan mintha ostorral vertek volna el! - kémleltem a hátát.
- Mert..az történt. - szipogott.
- Emma! - gyorsan szembe fordítottam magammal és gyengéden megöleltem. Elkezdett sírni és a szívem megszakadt érte.
- K..kérlek..te ne legyél durva velem.. - remegett a hangja miközben a mellkasomat elkezdte eláztatni a könnyeivel.
- Ezt Ransom csinálta veled?
Emma nem válaszolt szóval újra feltettem a kérdést.
- Ezt Ransom csinálta?!
Emma bólintott egyet és olyan düh fogott el mint még soha.
- Miért engedted meg neki?!
- Mert üzletet kötöttünk. Így békén hagyott téged.. - megvonta a vállát.
- És te most a szexrabszolgája vagy?!
- N.. Nem.. Megegyeztem vele, hogy heti három alkalommal összebújok vele..cserébe ő békén hagy téged. De legutóbb ittas volt, és elég durva volt velem...
- Megölöm. - vettem egy nagy levegőt.
- Kérlek ne avatkozz bele! - pillantott rám a könnyes szemeivel.
- De bántott téged...
- Majd megoldom valahogy... Eddig sosem fordult elő ilyesmi.. Szóval tényleg csak a pia miatt volt buta velem...
- Te most véded?!
- N.. Nem! - remegett a hangja.
- Emma, ugye tudod, hogy nem engedlek sehova?!
- De oda kell mennem, különben rád fog szállni!
- Leszarom! Nem érdekel! De nem mész sehova!
VOUS LISEZ
DEFENDING EVANS
Roman d'amourChris Evans a híres üzletember egy tárgyalás során kisebb veszélybe keveri magát azzal, hogy nemet mond egy Japán cég vezérigazgatójának. Környezetvédelmisként jó döntésnek tartotta, ám ezután jött a bosszú és az élete fenekestől felfordult. Kérnék...