9. Csúcs.

398 14 2
                                    

Chris felém tornyosulva elkezdte lassan mozgatni a csípőjét. A farka majd szét szakított, de nem érdekelt, mert borzalmasan vágytam rá. A nyakamat óvatosan végig csókolgatta, majd a gyönyörű kék szemébe néztem. Láttam rajta, hogy ő is régóta akarta ezt és ez csak megjobban felizgatott.
Gyorsítani kezdett és ekkor már majdnem a teljes hossza bennem volt.
- Ahhh...-átkaroltam a nyakánál, hogy megkapaszkodjak benne, finom és óvatos volt velem.
- Nem akarsz gyorsítani? - haraptam az alsó ajkamba.
- Nyugalom...amint mondtam spriccelve fogsz elélvezni, de nem akarom, hogy fájjon.. Azt akarom, hogy a szűk puncid megszokja a hatalmas farkam..és utána megígérem, hogy nem foglak kímélni!
- Úristen.. Nem hiszem el, hogy megtesszük!
- Már nem tudok leállni, szóval kérlek ne futamodj meg! - kicsit aggódva nézett rám.
- Dehogy! Az első perctől kezdve nedves a bugyim miattad..
- Igen? - vigyorgott elégedetten.
- Igen!
Ekkor egy hatalmasat lökött a csípőjével, és így már tövig magamban érezhettem őt.
- Ahhh..
Chris várt egy kicsit, nem is mozgott. A puncim lüktetett a farka körül és a nedvességem éreztem, hogy folyik végig egészen a fenekemig.
- Tocsogsz Emma.. - súgta a fülembe amitől niagara vízeséssé változott lent a helyzet.
- Nagyon felizgatsz...mozogj kérlek...
- Akarod?
- Nagyon! De kemény legyél velem! Tudod, hogy nem vagyok egy szende kislány!
- Ohhh.. Úgy megduglak mint még soha senki! - hajolt a számhoz és az alsó ajkamba beleharapott.
Ütemesen mozogni kezdett bennem és ekkora már a puncim megszokta az óriási szerszámát.
Egyre gyorsabb tempóra kapcsolt és ilyet még sosem éreztem. Minden egyes mozdulatánál szinte felsikítottam. Úristen! Azt akarom, hogy életem végéig ez az ember keféljen megállás nélkül!
Chris egy váratlan mozdulattal felkapott és a szobáig vitt, leült az ágyra és egy szempillantás alatt visszaültetett a farkára. Egyből tövig csúsztam rá és felnyögött ő is az érces, rekedt hangján.
- Basszameghh! - elkezdtem fel-le mozogni rajta és ő a fenekemre csapott egy hatalmasat.
- Tudtam én, hogy fenekelős típus vagy. - vigyorogtam rá, miközben a csípőmet hevesen tekertem.
- Csak a rossz lányokat fenekelem el.
- És én az lennék? - vigyorogtam.
- Az vagy bizony... Megbűntetlek ne aggódj!
A kezét a puncimhoz vezette, kicsit megsimogatta a csiklómat, majd a nedves ujját megéreztem a fenekemnél.
- Chris! - elkaptam a kezét.
- Ne pánikolj!
- Ahh! Nem nyúlhatsz be oda! - még gyorsabban lovagoltam a merev farkán.
- Bízol bennem?
- Igen! De az kijárat!
- Most már nem! - kacsintott és megéreztem a fenekembe a mutató ujját.
Megkapaszkodtam a vállába mert először kicsit kellemetlen érzés volt.
- Gyorsabban lovagolj Emma! - súgta a fülembe, de még is parancsoló volt a stílus amin megszólalt.
Ajkamba harapva még durvábban mozogtam rajta, közben még egy ujját megéreztem a fenekembe, vadul ujjazni kezdett miközben a méretes farkán vonaglottam.
- Ahhh.. Istenem... - hajtottam a fejem a vállára és amikor elmúlt a feszítő érzés, elképesztően élvezni kezdtem.

Chris leemelt magáról amikor már úgy érezte, hogy kellően kitágultam, a hátsó bejárathoz vezette a farkát. Lassan hatolt be, de közben a csiklómat kényeztette és így teljesen ellazultam. Annyira más volt, de még is a szívem a torkomban dobogott amikor tövig érezhettem magamban.
- Chriss... - összeszorítottam szemem mert nem hittem el, hogy megengedtem ezt neki.
A hátamra döntött a puha ágyon és a lábaimat egyből a nyakába rakta. Nem kímélt, keményen és durván kezdte el megdugni a fenekem.
- Ahhhhh...- megkellett kapaszkodnom az ágy széllébe.
A bőrünk csattogott már annyira vadul csinálta. Két ujját a puncimba vezette és kegyetlenül ujjazni kezdett. Nem kímélt ahogy azt ígérte.
- Chrisss!!! - nyögtem a nevét egyre hangosabban.
- Na.. Ugye, hogy fincsi?
- Ahhhh... Nagyon....
Szemeibe néztem és most sötétkék színűek voltak az íriszei. Elkezdtem érezni az orgazmus első jeleit és ezt Chris is érzékelte.
- Közel jársz? - markolta meg a mellem.
- Ahhhh.. Igen.. Kérlek jutass a csúcsra!
- Meglesz! - mindkét kezét a derekamra tette és úgy húzott magára újra és újra.
- Hova élvezzek? - felém támaszkodott de közben a csípője nem volt rest, kegyetlenül ostromozta a fenekemet.
- A... Ahhh.. A puncimba!
- Visszategyem? - vigyorgott kajánul.
- Könyörgök...
Ekkor Chris kihúzta belőlem a méretes farkát, majd a puncimhoz vezette, elöntötte a forróság a testem, hogy újra ott érezhettem őt. A kezét a nyakamra csúsztatta és óvatosan rászorított, miközben tövig lökte magát.
- Neked jó?? - lihegve néztem rá.
- Kibaszott finom vagy... - megcsókolt vadul.
Nyelvemet átdugtam a szájjába és kicsit meg is haraptam az övét. Chris belemosolygott a csókba és a fenekembe markolt.
Az a lökés következett ami életem legjobb orgazmusát okozta, váratlanul de még is lassan söpört végig az öröm a testemen. Chris ezután olyan tempóra kapcsolt, hogy átkellett karolnom a nyakánál, különben tuti elrepültem volna a hatalmas döféseitől. Pár perc múlva megéreztem a forró ondóját magamba és megremegett az egész testem. Chris kihúztam belőlem a lüktető farkát de kezével a csiklómhoz nyúlt, gyors körkörös mozdulatokat csinált és egyből jött a második orgazmus, spriccelve értem újra a csúcsra és a kezébe megkellett kapaszkodnom. Szinte rángatóztam a gyönyörtől amit ez a szuper szexi környezetvédelmi jogász okozott nekem.
Chris elégedetten mosolygott rám, de esküszöm nektek, hogy elájultam pár másodpercre.

A csókjaira tértem magamhoz amivel a bőrömet borította be.
- Jól vagy? - kérdezte lihegve.
- Ahha... - kapkodtam én is a levegőért.
- Élvezted?
- Nagyon... Köszönöm... - megpaskoltam a mellkasát.
- Mit? - elkezdte cirógatni a bőröm.
- Azt, hogy a csúcsra jutottam, kétszer is! - vigyorogtam.
- Ez nagyon szomorú, hogy olyan pasik élnek a világon akik nem tudnak orgazmust okozni! - kuncogott.
- Ohh pedig ha tudnád mennyi ilyen van. - megforgattam a szemem.
- Hogy van a feneked? - kicsit közelebb mászott hozzám.
- Jól, köszöni! - haraptam az alsó ajkamba.
- Máskor is megismételjük? Szerintem szenzációsak vagyunk együtt..
- Még jó! - odahajoltam hozzá és megcsókoltam gyengéden. Chris viszonozta gondolkodás nélkül és szorosan magához ölelt.
- Tetszel nekem... - simította oldalra a hajam.
- Szóval akkor még is csak az eseted vagyok?
Chris csak mosolygott.
- Az vagy..emlékszel amikor találkoztunk és körülbelül..fél percig tartottad a kezed a levegőbe mire megfogtam? - röhögött.
- Igen, már kezdett zsibbadni a karom!
- Akkor megfogadtam, hogy meghódítalak..
- Ahha...szóval becserkésztél!
- Nehéz eset vagy Emma.. Erőszakos és erős vagy! - megfogta a bicepszem ami ebben a pillanatban elvolt lazulva és olyan volt mint a pillecukor.
- Naaa!! - elrántottam a kezem.
- Viszont az ágyban... Határozottan én voltam az aki irányított.. Tetszett, hogy legalább egy területen én kerekedhettem felül veled szemben. - ekkor bemászott a lábam közé és megéreztem a combomnál a merev farkát.
- Újabb menetet akarsz? - tátott szájjal néztem.
- Igen...
- De hát.. Most szálltál ki belőlem!
- De a farkam még többet akar a lucskos puncidból! - súgta a fülembe.
- Rossz vagy! - elpirultam.
- Mondtam neked, hogy nem minden esetben vagyok jó fiú!

DEFENDING EVANSWhere stories live. Discover now