Chris leültett az ágyra és elkezdte bekenni a hátam, minden egyes érintésénél felszisszentem, hiszen csípte a sebeimet a krém.
- Nagyon fáj? - kérdezte suttogva Chris.
- Hát nem kellemes. - sóhajtottam.
- Kérdezhetek valamit Emma?
- Persze. - pillantottam rá a vállam felett.
- Te.. Élvezted, hogy így megcsapkodott?
- Öhmm.. Ez miért fontos? - motyogtam.
- Csak kíváncsi vagyok..
- Az elején élveztem.. De aztán egyre durvább lett..és nem volt már olyan jó.. Kikötözött, szóval mozdulni sem tudtam..
- Ez egy kibaszott fasz.. - morgolodott Chris.
- Egyébként... Mindig odafigyelt rám. De most annyira más volt. - sóhajtottam.
- Megkedvelted? - megállt Chris keze egy pillanatra a hátamon.
- N.. Nem!
- Emma...
- Igazából nem tudok józanul gondolkozni mellette. Teljesen elveszi az eszem, érzem rajta, hogy tényleg kíván engem és ez domináló tud lenni.
- Veled valami komoly baj van..
- Tudom...-elnevettem magam.Miután Chris ellátta a sérüléseimet felé fordultam és észre vettem, hogy a szeme megakadt a mellemen.
- Hogy hogy lefeküdtél Nancyvel? - zökkentettem ki a bámészkodásból.
- Mérges voltam, mert nem tudtam, hogy merre jársz és leakartam vezetni a feszültséget..
- Pedig te nem vagy ilyen.
- Tudom! És bűntudatom van, hiszen fülig szerelmes belém.
- Nancy jó lány.. Illene hozzád.
- De nekem nem ő kell. - felnézett rám.
- Hát akkor ki?
- Te. - válaszolta és megérintette a combom.
- Miért? Hiszen az idegbeteg testvéred kefélget engem.. - lehajtottam a fejem.
Chris a kezét az államra helyezte így kénytelen voltam ránézni.
- Fontos vagy nekem Emma, megkérnélek rá, hogy engedd el ezt a Ransom felé bizniszt. Eladom neki a telket és építkezhet ott.
- Nem! Nem akarom, hogy ezt tedd!
- Nekem te vagy a legfontosabb, szóval belemegyek.
- Nem engedem! Majd kitalálok valamit.. - magamra húztam a köntösömet.
- Ezt nekem kell egyedül lejátszanom Ransommal. Védelmezni szeretnélek téged.
- Nekem kell téged, hiszen a testőröd vagyok! - mosolyogtam.
- Vannak helyzetek, amiben nem tudsz megvédeni.Megcsörrent a telefonom és Ransom neve jelent meg a képernyőn. Már rég ott kellett volna lennem nála.
Chris felkapta a telefont az ágyról és kihangosította.- Hol vagy Emma? - kérdezte Ransom.
- Itthon van, nem engedem el hozzád. - válaszolta Chris.
- Te meg mi a faszomért avatkozol bele? - felhorkant Ransom. - Beszélnem kell Emmaval. - erősködött.
- Nem adom! Láttad, hogy mennyire szétverted a hátát, te kibaszott fasz?! - szinte vörösödött Chris feje az idegességtől.
- Tudom, hogy erőszakos voltam. Mondták az embereim, hogy nagyon elszalladt velem a ló.
- Azt hiszed beveszem ezt a dumát?! Felejtsd el a megállapodásotokat! - ordított Chris.
- Hívd Emmat a telefonhoz! - ordított vissza Ransom.Elegem lett a két üvöltőző hapsiból és a telefonhoz nyúltam majd kinyomtam.
- Ide fog jönni. - kezdtem el idegesen kapkodni a levegőt.
- Nem fog! Nem engedjük be, ennyire egyszerű. - felállt és idegesen fel alá kezdett mászkálni.
- Tudod, hogy megoldja! - néztem rá mérgesen. - Minek vetted fel?
- Mert nem akarom, hogy bántson téged!
- Menj át a saját házadba Chris, mert kurva nagy balhé lesz.
- Nem megyek!
- Faszomat. - gyorsan a szekrényemhez mentem és felöltöztem.Körülbelül 10 perc múlva a bejárati ajtón dörömbölést hallottunk meg.
- Megmondtam neked, hogy idejön! - néztem mérgesen Chrisre.
- Majd én beengedem. - feltűrte az ingjének az ujját.
- Nem fogjátok szétverni a lakásomat és egymást sem! - mutogattam neki. - Majd én intézem!
- Nem! - megfogta a karomat és belökött a szobába. Rám zárta az ajtót így nem tudtam kimenni a nappaliba.- Eressz ki! - ütöttem az ajtót.
- Nem!!! - ordított nekem.Majd fél perc múlva Ransom hangját hallottam meg.
- Hol van Emma?!
- Takarodj innen Ransom!
- Beszélnem kell vele!
- Azt mondtam takarodj! - szólt rá erősebben Chris.Miközben kint veszekedtek én a kilincset rángattam, hogy kitudjak menni, de rohadtul nem jártam sikerrel.
Az ablakhoz rohantam és kinyítottam, majd elkezdtem kimászni rajta. Amint földet értem a bejárati ajtóhoz rohantam és a házba mentem.
Chris és Ransom teljesen egymásnak voltak feszülve, így tehát gyorsan beálltam közéjük.- Elég legyen! Ez az én házam! Nem lesz itt verekedés!
- Emma beszélnünk kell. - nézett rám Ransom.
- Mit akarsz?! - néztem rá idegesen.
- Négyszemközt akarok veled beszélni.
- Nem! Mond Chris előtt. - közben mindkettő mellkasát fognom kellett mert hergelték saját magukat.
- Nem akarom!
- Akkor nincs miről beszélnünk!
- Had nézzem a hátad! - nyúlt az ingem felé Ransom.
- Lófaszt! - ráförmedtem.
- Nem kellett volna így bánnom veled.. - sóhajtott Ransom majd egy váratlan mozdulattal letépte rólam az ingemet. Tátott szájjal figyeltem a férfit, hiszen ehhez kibaszottul nem volt joga.
Megfordított, hogy háttal legyek neki, majd amikor meglátta a sebes bőrömet felsóhajtott.
- Emma.. Én...nem akartam, hogy ez legyen. - rám simult hátulról.
- Mindegy Ransom.. Már megtörtént. - próbáltam magamra visszarángatni a felsőt, de mivel Ransom teljesen széttépte így esélyem se volt visszavenni.
Melltaróba álltam előttük és rendkívül zavarban voltam. Ransom a sebes hátamat simogatta, Chris pedig közelebb lépett és gyengéden megcsókolt.
Szenvedélyesen viszonoztam Chris gesztusát majd Ransom kezét éreztem meg a fenekemnél. Teljesen rám simult mindkét férfi és úgy éreztem magam mintha egy szendvicsben lennék. Eldöntöttek a nappaliba lévő kanapén, ezután Ransom a kezét a combombra csúsztatta és lábam közé nyúlt, majd gatyán keresztül simogatni kezdett. Egyből ívbe feszült a hátam és Chris közben vadul csókolt. Elöntött egy furcsa forróság, éreztem mindkét férfin, hogy kibaszottul kívánnak engem, és kezdtem elveszíteni a fejemet.Ransom kigombolta a nadrágomat majd lassan megszabadított a farmeremtől.
Chris kiszabadította a mellemet és így fehérneműben feküdtem az ágyon és Ransom a hosszú ujjait végig húzta a hasamon.Chris közben végig simította a megkeményedett bimbómat és egyszerűen nem bírtam uralkodni az érzéseimen.
Ransom simogatni kezdte a csiklómat bugyin keresztül közben pedig Chris vadul megcsókolt. Viszonoztam a gesztusát és a nyelvemmel utat törtem a szájába. A csipkés fehérnemű is lekerült rólam és Ransom hosszú ujjait éreztem meg magamban. Chris levette a nadrágját és a fejem fölé térdelt. Az ágaskodó farkának estem és vadul nyalogatni és szopkodni kezdtem miközben Ransom tempósan mozgatta a hosszú ujjait az egyre nedvesedő puncimban.
Csak nyögdécselni voltam képes miközben a két férfi szenvedélyesen fogdosta minden testrészemet.
Ransom is odatérdelt a számhoz és így már egyszerre két ágaskodó szerszámmal találtam szembe magamat. Mindkettőjük farkát hevesen a számba engedtem és egy pillanatra megálltam mert nem értettem, hogy a majdnem verekedésből hogy lett ilyen forró hangulat.
YOU ARE READING
DEFENDING EVANS
RomanceChris Evans a híres üzletember egy tárgyalás során kisebb veszélybe keveri magát azzal, hogy nemet mond egy Japán cég vezérigazgatójának. Környezetvédelmisként jó döntésnek tartotta, ám ezután jött a bosszú és az élete fenekestől felfordult. Kérnék...