30. Biztonság.

224 10 1
                                    

A csók után egy ideig csak álltunk egymással szembe majd hirtelen, szinte állatiasan egymásnak estünk. Ransom neki nyomott a konyhaszigetnek és a derekamat szorosan fogta, miközben az ajkaimat harapdálta. Felcsúsztattam a kezem a pulcsija alá és az izmos kockáit kezdtem cirógatni. Ransom a nyakamnak esett és egy két helyen meg is szívta a bőrömet amire felmordultam. Olyan vágy öntött el minket mint még soha. Tudtuk, hogy ez jelen pillanatban nem a legjobb megoldás, de nem tudtunk megálljt parancsolni magunknak. Ransom a kibújtatott a felsőmből és nagy kezét a mellemre helyezte, erősen rámarkolt mindkét domboromra. Amint elhajoltunk egymástól Ransom egyet hátra lépett. Elkezdte kigombolni a nadrágját én pedig addig a saját gatyámtól szabadultam meg. Másodpercekkel később Ransom alsó nadrágban én pedig egy fekete melltartóban és bugyiban álltam előtte. Elvadult mindkettőnk tekintete és a nyakába kapaszkodva felugrottam rá. Izmos kezével tartotta a combomat és elindult velem a fürdő felé.
- Mi.. Miért nem a szobába megyünk? - ziháltam.
- Gondoltam lezuhanyozhatnánk együtt. - harapta meg a nyakamat aminek hatására felsóhajtottam.
- Csodás ötlet. - elmosolyodtam és Ransom egy mozdulattal kicsatolta a melltartómat, ráültett a mosdókagylóra és a zuhanyzónál elhúzta a kabin ajtaját majd megnyitotta a vizet. Mohón beállt a lábam közé majd a megkeményedett bimbómat kezdte el nyalogatni.
- Úristen.. - hajtottam hátra a fejem és ezt Ransom egyből kihasználta és a nagy tenyerét a torkomra simította. Annyira erősen szorította a nyakam, hogy megkellett kapaszkodnom a kezébe. Ransom a szemébe néztem és láttam rajta, hogy a maradék önuralmát is elveszítette. Letépte rólam a falatnyi bugyimat és elhajította a fürdő egyik sarkába. Letérdelt a járólapra és a lüktető puncimra nézett.
- Emma.. Annyira meg van dagadva a csiklód! Nem fogsz elélvezni ha megérzed a nyelvem? - pillantott fel rám a gyönyörű kék szemével.
- Derítsd ki! - haraptam az alsó ajkamba és Ransom szót fogadott. A nyelvével végig nyalt a megduzzadt csiklómon és egyből ívbe feszült a testem. Annyira kívántam őt, annyira gyorsan vert a szívem, hogy azt hittem megfogok halni. Szinte felfalt és a derekamat elkezdtem mozgatni mert még többet akartam belőle. A kezemet a hajára csúsztattam és kicsit belemarkoltam. Két ujja csúszott belém miközben kegyetlenül kényeztetett. A nedvesség folyt le a kezén annyira begerjedtem.
- Vi.. Vigyél a zuhanyzóba.. - zihálva mutogattam a kabin felé.
Ransom felállt, letolta az alsóját és a nedvemtől csillogó száját az enyémre tapasztotta, majd erősen rámarkolt mindkét combombra és bevitt a víz alá. Neki nyomott a hideg csempének és leemelte a zuhanyrózsát a helyéről. A felső részét megtekergette, úgy hogy a legerősebb sugárba jöjjön belőle a víz. Ezután neki nyomta a puncimnak és az erősen ömlő víztől megjobban megdagadt a csiklóm.
- Ransom... Mi.. Mit csinálsz?! - kapaszkodtam a vállába.
- Kényeztetlek gyönyörű. - szájon csókolt majd kicsit meszebb emelte a zuhanyrózsát a puncimtól így a víz sugarát még erősebbnek éreztem. Ahogy a víz ostromolta a legintimebb részem egyre szabálytalanabbul kezdtem el venni a levegőt. Ransom szeme teljesen megígézett. Ő is kibaszottul élvezte, hogy így jutathatott engem a csúcsra.
- Közel jársz? - kérdezte miközben a homlokát az enyémnek hajtotta.
- I... Igen... De a farkadra akarok élvezni! - nyöszörögtem.
Ransomnak ez volt az utolsó löket és a tekintete teljesen elvadult. Visszatette a zuhanyrózsát a helyére, majd az egyik combomat megemelte és a kemény farkát egy pillanat alatt belém vágta. Megkapaszkodtam a vállába és vadul az ajkai után kaptam. Csókolni kezdtem úgy mintha csak az életem múlt volna rajta. Ransom egyre mélyebben merült el a forró puncimban és felmordultunk mindketten amikor már tövig bennem járt.
- Annyira hiányzott a tested.. - súgta a fülembe és hiába folyt ránk a meleg víz libabőrös lettem a rekedt, mély hangjától.
- Nekem is a tied! - megcsókoltam újra.
Ransom nagyon ütemesen mozgott bennem. Csak nyögdécselni voltam képes, erős volt és biztonságot nyújtott a számomra. Más volt mint Chrissel, Ransommal mindig is sokkal szenvedélyesebb volt. Neki olyanokat is megengedtem amit másnak nem. Teljesen az övé voltam és erre ő is rájött ebben a heves pillanatban.
- Gyorsabban..-könyörögtem neki, de ő pont az ellenkezőjét csinálta. Kegyetlen lassúsággal mozgott bennem és szinte kihúzta belőlem a farkát majd lassan visszatolta és így hergelt még legalább egy percig.
- Ransomm.... Keményen dugj meg kérlek. - nyöszörögtem.
- Keményen akarod? - elvigyorodott.
- IGEN! - rácsaptam a csempére ezzel jelezve, hogy kibaszottul elfogyott a türelmem.
Ransom megcsókolt és határozott, erős mozdulatokkal kezdett dugni. A bőrünk minden egyes találkozásnál csattogot és közben ahol csak tudtuk simogattuk egymást.
- M.. Mindjárt!! - nyögtem teljes hangerőn.
- Élvezz a farkamra cica.. - suttogta a fülembe, de ő is lihegett és a bőre szinte lángolt.
- Te meg belém!! - nyöszörögtem.
Ekkor keményen tövig nyomta belém a merev farkát és egyből elöntötte a forróság mindkettőnk testét. Kapkodtam a levegőért és zsibbadt mindenem. Ransom lassan hátrébb lépett és a combomat leengedte. Folyt ki a puncimból a forró ondója annyira tele töltött.
- Szexi vagy.. Kibaszottul szexi.. - simította hátra a hajamat Ransom és gyengéden de még is szenvedélyesen megcsókolt.

Másnap reggel, pucéran, összeölelkezve ébredtünk fel a telefonom csörgésére.
Robert hívott.
- Szia Robert. - szóltam bele rekedt hangon.
- Szia Emma! 15 perc és megérkezünk Miraval!
- R.. Rendben.. - motyogtam és letettem a telefont.

Kiakartam kelni az ágyból de Ransom erős karja visszarántott.
- Ne menj.. - súgta a hajamba miközben magához ölelt.
- Mira negyed óra múlva itthon lesz, fel kell öltöznöm..
- Nem akarsz ráülni a farkamra? - nyomta nekem a csípőjét.
Elmosolyodtam amikor megéreztem, hogy mennyire kíván engem.
- De gyorsnak kell lenned! - vigyorogtam rá.
- Nem gond!
Kimásztam a karjai közül majd hanyatt döntöttem, lerántottam a takarót róla és egyből felé másztam. A lábam közé vezettem a merev tagját és egyből tövig engedtem magamba. Ransom megnyalta a száját és felnyögött.
- Uhhmm... Cica...
Elkezdtem gyorsan és ütemesen tekerni a csípőmet előre-hátra, jobbra-balra és Ransom ettől megőrült. A mellkasán megtámaszkodtam így még intenzívebben tudtam meglovagolni a farkát.
- Ahhh.. Ransomm...
- Úristen...
Egyszerre lihegtünk és a testünk izzadni kezdett. Kezét a mellemre helyezte és elégedett vigyorral markolászta.
- Tetszik? - vágyakozva néztem rá.
- Kibaszottul! - mordult fel amikor egy kínzóan lassú kört írtam le a csípőmmel.
- Ahhh.
- Annyira dögös vagy! - hirtelen felült a derekamnál átkarolt és ő is mozogni kezdett. A testünk összhangba volt és a nyakát átkarolva lihegtem a fülébe.
- Érzed, hogy lüktet benned a farkam Emma? - nézett a szemembe.
- Szétszakítasz!! - fejemet a vállára hajtottam.
Ransom segített mozogni magán mert érezte, hogy kezdek fáradni, két kézzel markolta a fenekem és úgy tekeregtem rajta.
- Ahhh... - söpört végig az orgazmus a testemen és remegni kezdtem rajta mint egy kocsonya.
Ransom a hosszú ujjait a hajamba fonta, kicsit hátra húzta a fejem és figyelte minden egyes arc rezzenésemet. Tetszett neki, hogy a farka körül lüktetek és pár másodperccel később ő is a csúcsra jutott. Még egy kis ideig csak ültem rajta, szorosan öleltük egymást és ismét a legnagyobb biztonságban éreztem magamat.

DEFENDING EVANSDonde viven las historias. Descúbrelo ahora