28. Apasági teszt.

220 11 1
                                    

Egy év múlva már Chrissel összeköltöztünk és együtt neveltük a lányomat. Sose mondtam el neki, hogy Ransom egy évvel ezelőtt megcsókolt a jakuzziban, mert Chrissel boldogok voltunk, legalább is az elején a kapcsolatunknak.

Egy magánklinikán ültem Miraval és Ransommal, Chrisnek már rég ott kellett volna lennie ezért a telefonomért nyúltam és hívni kezdtem.

- Hello? Hol vagy Chris? Már fél órája várunk rád! - kicsit mérges voltam rá.
- Mindjárt ott vagyok csak elhúzodott egy tárgyalás. - a háttérből egy női hang hallatszodott. A vihogott és Chrishez beszélt.
- Kivel vagy Evans? - vettem egy mély levegőt, mert nem akartam vele veszekedni.
- A titkárnőmmel. Kirakom a házánál és megyek.
- 5 percet adok neked, hogy ideérj. - mérgesen kinyomtam a telefont.

Az öt percből még fél óra lett. Már Ransom és Mira is túl volt a mintaadáson és fel alá járkáltam a folyosón amikor Chris libbent be. Az ingje félre volt gombolva és a haja is kicsit kócos volt.
- Hol a picsába voltál? Azt hittem ez fontos neked is! - álltam a férfi elé.
- Mert az is Emma! De közbe jött valami!
- Mi volt ennél is fontosabb? És miért áll így az inged? - mutogattam a gombokra.
- Lezuhanyoztam az irodába és félre gomboltam. - zavartan válaszolt.
Nem hittem neki, mert az elmúlt időszakban sokszor furcsán viselkedett. Ez miatt volt pár veszekedésünk de mindig elhitette velem, hogy csak képzelődök.

- Hova kell mennem? - kérdezte.
- Oda az információs pulthoz! - mutogattam Chrisnek.
A férfi odament és egy nővér bekísérte egy elkerített részre.
Negyed óra múlva jött ki Chris és nyomott egy puszit a számra, bűzlőtt a női parfümtől és csak finytorogni tudtam rá.

Pár nap múlva elvittük Mirat a vidámparkba és végig Ransommal meg velem volt, hiszen Chris egész idő alatt félre vonulva telefonálgatott. Találkoztunk Robertékkel és megbeszéltük velük, hogy este átviszik magukhoz a lányomat.

Mire hazaértünk már késő délután volt és Ransom is jött velünk mert Chris megkérte, hogy nézzen rá a biztonsági kamera rendszerére mert vacakolt.
Chris próbált velem kedveskedni de haragudtam rá,hiszen ismét szart a fejünkre.
- Itt a teszt eredménye. - rakott le egy borítékot Chris a konyhapultra.
- Remek! - toltam arrébb a borítékot.
- Nem is érdekel? - ledöbbent Chris.
- De, majd később megnézem, csak szeretném előtte megcsinálni a vacsorát.
Chris kapott egy üzenetet amit vigyorogva olvasott el, Ransom a konyhapult végében ült és a laptopját nyomkodta.
- Elmegyek lezuhanyozni Emma! - nyomott egy puszit az arcomra Chris és vitte magával a hülye telefonját.

Idegesen daraboltam a zöldségeket, mire lenyugodtam Robert is megérkezett és egyből Mirat kezdte el puszilgatni.
- Anyaaa!! Robert bácsi megint csíkizzzz.... - sikongatott a nevetéstől Mira.
- Csíkizz vissza! - kuncogtam, hiszen jó volt látni, hogy Robert mennyire szereti a lányomat.
- Mehetünk csillagom? - kérdezte Robert.
- Igeeenn!
Mira odafutott hozzám és adott egy puszit, majd felmászott Ransom ölébe és megölelte a férfit. Megmelengette a szívem a látvány és csak mosolyogtam rájuk.
- Chris hol van? - kérdezte Mira.
Ekkor az említett férfi kilibbent a fürdőből és egy törölköző volt a csípőjére tekerve.
- Chriis! - futott oda Mira hozzá.
Chris szorosan megölelte majd egy puszit nyomott a homlokára.
- Aztán jól viselkedj ám! - mutogatott neki Chris.
- Tudod, hogy mindig jól viselkedek! - válaszolta Mira.
- Ahhaaa..

Elköszöntek tőlünk megegyszer majd Chris odalépett mellém.
- Emma.. Kaptam egy hívást és holnap reggel Chicagoba lesz egy tárgyalásom. Ma repülőre kell ülnöm.
- Hmm.. Oké. - válaszoltam közömbösen.
- Emma.. Ne viselkedj már így! Tudod, hogy mindennél jobban szeretlek. - sóhajtott.
- Oké, csak néha örülnék ha nem a munka lenne számodra az első.
- De hát tudod, hogy ti vagytok nekem a legfontosabbak.
- Rendben Chris.. Nincs gond..menj..-intettem neki.
- Ígérem, hogy hétvégén nem dolgozok egy percet sem, oké? Elmegyünk randizni, mit szólsz?
- Jó.. - elmosolyodtam mert jól esett az ajánlata.
- Rendben, akkor összepakolok.-nyomott egy puszit a homlokomra majd bement a szobába.

A telefonja ott maradt a konyhapulton és felvillant. Odapillantottam és az új titkárnő írt neki.

"A repülőtéren várlak baby, és ahogy kérted egyetlen egy bugyit sem pakoltam be!"

- Az a szemét... - motyogtam mérgesen.
Ransom felnézett a laptop mögül és kérdően nézett rám.
- Mit csinálsz Emma?
- S.. Semmit! - löktem arrébb Chris telefonját.
- Te elolvastad az üzenetét?
Csak csendben kevergettem a levest és amikor Chris kijött már teljesen felvolt öltözve, a kezében egy kézi táska volt és az arcomhoz hajolt.
- Szeretlek Emma!
- Rendben van Evans! Menj mert lekésed a géped! - szikrázott a szemem.
- Mi bajod van?!
- Semmi! Indulj! - mutogattam az ajtó felé.
- Szeretlek! - mászott az arcomba és kezdtem még idegesebb lenni.
- Oké!
- Mond, hogy szeretsz! - közelebb húzott magához.
- Majd mondom ha úgy érzem, ne akard rám erőltetni!
- Emma! - kapott az ajkamhoz és vadul megcsókolt, nem tudtam ellenállni szóval viszonoztam de majd felrobbantam a tudattól, hogy más nővel készül kufircolni.
- Mond ki kérlek..
- Szeretlek... - motyogtam.
- Köszönöm szerelmem! Megyek mert elkések! - nyomott egy utolsó puszit a számra, intett Ransomnak és elment.

Amint becsukodott az ajtó nagyot sóhajtottam. Az arcomat a tenyerembe temettem és sírni kezdtem.
- Emma! Mi a baj? - tolta arrébb a laptopot Ransom és rám nézett.
- S.. Semmi.. - szipogtam.
- Te sírsz?! - meglepődött.
- Neeem! - gyorsan kiegyenesedtem és letöröltem az arcomról a könnyeket.
- Mit láttál Chris telefonjába?
- Megcsal engem...
- Ugyan! Chris mindennél jobban szeret téged! - összeráncolta a homlokát.
- Mostanában folyton női parfümtől bűzölög.. Állandóan a hülye telefonját nyomkodja, sosincs itthon időbe és az előbbi üzenet felnyitotta a szemem.
- Milyen üzenetet kapott?
- A repülőtéren várlak baby és ahogy kérted egyetlen egy bugyit sem raktam el magammal! - idéztem neki.
- Biztos csak félre érted!
- Ezt nem lehet félre érteni! - mérgesen néztem Ransomra.
- Oké, látom, hogy most mérges vagy és nem tudsz tisztán gondolkozni.
- Ki kell mennem levegőzni! - sóhajtottam és a fiókból elővettem egy doboz cigit majd a teraszra leültem. Az ajtónak dőltem és úgy szívtam a cigit.

Ransom utánam jött és a boríték volt a kezébe.
- Megakarod nézni?
- Nem! Mert akkor megjobban fájna, hogy Chris félre dug!
- Egyáltalán nem biztos,hogy megcsal téged!
- Ha téged érdekel megnézheted! - mutogattam neki.
Ransom nagyot nyelt és kinyította a borítékot és kihúzta belőle a lapot. Megköszörülte a torkát is vissza tuszkolta a papírt.
- Na?
- Minek örülnél? - kérdezte óvatosan.
- Hát Chris sajátjaként szereti a lányomat, vigyáz rá és Mira biztonságba érzi magát mellette.. neked nem lehet gyereked, szóval valószínű, hogy ő az..
- Chris az apja. - nagyot nyelt.
- Chh... Fasza.. - idegesen kifújtam a füstöt.
- Kidobhatom? - mutogatott a papírra.
- Ja!
Ransom széttépte a borítékot és fecnikkel együtt bement a házba.

DEFENDING EVANSTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang