Teljesen meztelenül feküdtem az kanapén és Ransom a lábam közé mászott miközben Chris farkát keményen szoptam. A csiklómnak esett Ransom és mohón falni kezdte a legintimebb részem, a nyelvével végig nyalt a megdagadt, lüktető, nedves puncimon és elragadott magával egy heves érzés.
Chris elkezdte mozgatni a csípőjét, így dugni kezdte a számat amit hagytam neki, mert rendkívül élveztem. Feszítő érzést kezdtem el tapasztalni a puncim körül. Ransom három ujját vezette belém és vadul szorgoskodott a tocsogó nemiszervem körül.
Megbolondított a gondolat, hogy két ennyire szexi férfi akar egyszerre a magáénak tudni.
Chris megcsapkodta a nyelvemet a merev farkával majd hirtelen felemelt és a hátam alá mászott. Én csak vergődtem a mellkasán, hiszen közben Ransom nyelve nem volt rest és kegyetlenül nyalta az egyre dagadó csiklómat.
Chris kőkemény farkát kezdtem megérezni a fenekemnél, az egyre táguló érzés teljesen a hatalmába kerített. Kellett idő mire megszoktam a méretét. Kegyetlenül feszítette Chris farka a seggemet, de nem tudtam megálljt parnacsolni a testemnek. A puncimból folyt a nedv egyenesen a fenekemig így tökéletes síkosítóként szolgált. Mikor teljesen kitágultam már és a feszítő érzés élvezetté alakult át, Ransom a lábam közé térdelt és a kőkemény makkjával a csiklómat kezdte el simogatni. Miután kellően megpaskolta a megduzzadt nemiszervemet a farkát lassan elkezdte a tocsogó puncimba bevezetni.
Csak nyögni voltam képes Chris izmos mellkasán feküdve. A két férfi úgy éreztem, hogy menten szétszakít engem, pedig még
egyik sem járt bennem tövig.
Egyszerre kezdtek el mozogni, mégis különböző tempóban. Hirtelen mindegyikőjük teljes hosszát magamban tudhattam. Felnyögtem hangosan, hiszen sosem éreztem még ehhez hasonló mámort.Ransom megmarkolta a mellem miközben kegyetlen tempót diktált a csípőjével, Chris pedig a fenekemet sorozta, nem kímélve a seggemet.
Egyszerre kezdték el cirógatni a csiklómat, és a mindkét kéz heves mozgása hamar az első csúcsra repített.
Összerándult minden izmom, így kibaszottul szorítani kezdtem mindkét irányból a farkukat. Egyszerre mordultak fel és kegyetlenül ostormozni kezdték mindkét lyukamat.Chris a mellbimbómat morzsolgatta Ransom pedig a combomba kapaszkodva lökött egyre nagyobbakat.
Chris a farkát kihúzta a fenekemből, majd a puncimnál kezdtem el érezni az egyre feszítő tágítást.
- Elszakad a puncim.. Ha belém hatolsz... - nyögtem.
Chris csak felmordult mert sikerült beférkőznie a szaftos pinámba.
Az hogy egyszerre két ágaskodó, vastag farok volt bennem, leírhatatlan volt a számomra.
Egyszerre mozogtak Ransommal és megfeszült minden egyes porcikám.
- Jézusom! - szenvedtem közöttük.
Ransom a fenekemre csapott és gyorsítani kezdett, Chris pedig tövig lökte magát ettől pedig majd szétszakadtam.
- Valaki csókoljon meg!! - könyörögtem nekik.
Ransom egyből lecsapott az ajkaimra, Chris pedig a nyakamat kezdte el nedves csókokkal elárasztani.
- Ahhh!!! - nyögtem bele Ransom nyelvjátékába.Hirtelen Chris leemelt a mellkasáról és Ransom mászott ezután a testem alá. Ráhasaltam az izmos testére és vadul az ajkainak estem.
Chris a újra a fenekembe nyomta egyből tövig a kőkemény farkát és felnyögtem egy hatalmasat.
Ransom a puncimhoz vezette ágaskodó tagját és vadul dugni kezdett ő is.
Nem bírtam betelni az érzéssel. Reszkettem és a nedvem folyt ki a vaginámból. Úgy izgattak, hogy mozdulni sem tudtam, csak egy rakás szerencsétlenségként remegtem a két test között.
- El.. Elélvezek.. - nyögtem Ransom fülébe.
- Gyere cica..élvezz rá a farkunkra.. - lihegte a férfi a fülembe.
Chris közben a fenekemet csapkodta és hatalmas élvezetet nyújtott a két egyre keményebb farok.
- Bassza meg! Szét fogtok szakítani!! - szinte ordítottam a gyönyörtől.
- Élvezz el Emma! - nyögte Chris.
Egyszerre hatoltak tövig és mindkét irányból elöntött az második orgazmus öröme.
Ransom a farkát még mélyebbre lökte így felerősítette a csúcsra jutásomat.
Ezután egyik majd a másik irányból lőtték tele a testemet a forró ondójukkal.
Ez egy harmadik orgazmust okozott nekem. Egyszerre szálltak ki mindkét testnyílásomból és szinte vulkánként folyt ki belőlem a forró spermájuk.
Csak kapkodtam a levegőért, nem tudtam elhinni, hogy megengedtem ezt.
Remegetem mindenhol és bekapcsolt nálam valami, újabb menetet akartam a két szex istennel.Chris ajkához hajoltam és vadul csókolni kezdtem.
- A.. Akarlak titeket... Újra.. - lihegtem.
- Komolyan? - mosolyodott bele Chris a csókba.
- I.. Igen. - nyöszörögtem.Chris pár perc múlva elfeküdt a kanapén és magára ültetett. Egyből a merev farkára csúsztam és keményen lovagolni kezdtem. Közben Ransom is újra magához tért és a seggemhez vezette az ágaskodó, erektől duzzadó farkát. Újra két oldaról lüktett minden testnyílásom.
Egyszerre dugtak és nem kíméltek, a nevüket nyögtem amire mindkét férfi megjobban beindult. Vadul csókolgattak ahol csak tudtak. Imádtam az érzést amit okoztak nekem.
Nem volt szép dolog, sőt beteges volt, de kibaszottul rajongott a testem a tevékenységükért.
Gyorsítottam a csípőmmel így Chris és Ransom egyszerre mordultak fel.
- Gyerünk lovagolj gyorsabban! - parancsolt rám Chris.
Szót fogadtam és még hevesebb tempóra kapcsoltam.
Ransom közben a fenekembe tövig hatolt, majd a kezét a puncimra csúsztatta és kényeztetni kezdett.
- Ahhhh... - nyögtem, de kezdtem fáradni.
Egyszerre vették át az iránytást és csodás volt. Felváltva mozogtak ki-be és ez a hamar a negyedik orgazmusomat okozta hiszen folyamatosan eltalálták a G pontomat.
Chris is egyre nehezebben bírta, hiszen kibaszott élvezettel vonaglottam a farkán. Ransom pedig annyira tövig hatolt amennyire csak lehetett.
Felnyögtem hangosan mert nem bírtam tovább.
Chris mellkasára dőltem és ekkor bevadultak ők is. Kegyetlenül kefélni kezdtek és a puncim spriccelni kezdett az élvezettől.
Újra egy nagy adag ondót küldtek a testembe és szinte egyszerre történt meg a varázs.
Lihegtem és próbáltam életben maradni. Először Ransom szállt ki belőlem , majd Chris is követte a példáját pár másodperccel később. Befeküdtem közéjük és remegett minden porcikám.- Hogy történt ez? Hiszen veszekedtetek... Mire magamhoz tértem már mindketten keményen dugtatok engem.. - néztem rájuk.
- Kibaszott szexi vagy Emma..-nyögte Ransom.
- Csodás tested van, nem bírtunk ellenállni. - mosolygott Chris.
- Mintha mindig is hármasban csináltuk volna.. Nem volt fura nektek? - pillantottam rájuk.
- Nem. - felelték egyszerre.
- Felizgattalak titeket? - elkezdtem egyszerre cirógatni a hasukat és mindkét férfi álla megfeszült.
- Nagyon.. Legalább is engem. - mondta Chris.
- Engem is.. Mester hármas vagyunk! - mosolygott Ransom. -
- E.. Ez soha többé nem fordulhat elő. - felültem.
Ransom és Chris egyszerre nyúltak a kezemért és visszarántottak maguk közé.
ESTÁS LEYENDO
DEFENDING EVANS
RomanceChris Evans a híres üzletember egy tárgyalás során kisebb veszélybe keveri magát azzal, hogy nemet mond egy Japán cég vezérigazgatójának. Környezetvédelmisként jó döntésnek tartotta, ám ezután jött a bosszú és az élete fenekestől felfordult. Kérnék...