13. Utállak!

278 13 2
                                    

Ransom egész nap követte minden lépésemet, miután megvacsoráztunk és lezuhanyoztam egy szál törölközőbe álltam előtte, ő pedig a székbe ülve figyelt.
- Valamit tudnál adni? Amiben aludhatok? - pillantottam rá.
- Nem!
- Mi? Ez most komoly? Ne szórakozz már velem! - kifakadtam.
- Old meg! - kacsintott.
- Te miattad vagyok itt, szóval adj ruhát, és mutasd meg a szobámat!
- Itt leszel! - mutogatott a háta mögötti ágyra.
- De ez a te szobád..
- Pontosan. Velem töltöd az éjszakát.
- Nem fogok mégegyszer lefeküdni veled! - mérgesen néztem rá, és közben bementem a gardróbjába és találtam pár vadonat új női fehérneműt.
- Miért vannak női cuccaid? - kiabáltam ki neki.
- Mert tudtam, hogy jössz. - kiáltott vissza.
- Kibaszott fasz.. - motyogtam és felvettem a fekete csipkés melltartót, meg bugyit, kerestem felsőt is meg nadrágot de nem találtam, majd kisétáltam hozzá.
- Pólót adnál legalább?!
- Nem. Így is túl sok ruha van rajtad. - végig mért.
- Nem fogok megegyszer lefeküdni veled, úgyhogy ne nézz így!
- Szóval ha most felállnék..és benyúlnék a lábad közé...akkor nem lenne nedves? - vigyorgott idétlenül.
- Nem! Száraz lenne! - feleltem dacosan.
- Megnézhetem?
- Nem!! - hátrébb léptem.
Ransom intett, hogy menjek oda.
- Nem megyek oda, nem a kutyád vagyok akit egy intéssel magadhoz hívhatsz! Ha akarsz valamit majd idejössz! - mérgelődtem.
Ransom sóhajtott egyet.

Ezután felállt a székből és odajött hozzám

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ezután felállt a székből és odajött hozzám.
- Nem szoktam szót fogadni nőknek, szóval érezd magad megtisztelve! - megsimította az arcom. Elkaptam a kezét amivel megfogott majd ellöktem magamtól.
- Ne érj hozzám!
- Uhh..nagyon morcos vagy... Hiányzik a farkam? - vigyorgott.
- A báttyád farka hiányzik. - válaszoltam szemrehányóan.
- Hmm.. Élveznéd ha egyszerre lennénk benned? - közelebb lépett.
- Mi? Nem!! - kicsit megremegett a hangom, mert elképzeltem.
- Dehogynem... Imádnád..és tudom, hogy már a gondolattól is niagara vízeséssé változott a puncid.
- Hagyjál már! Kibaszott idegbeteg vagy! - löktem rajta egyet, de ezzel csak azt értem el, hogy még közelebb jött.
A kezével végig simította a combom majd belemarkolt keményen a fenekembe.
A fűszeres parfüm illata ami áradt belőle kezdte megint elvenni az eszem. Megráztam a fejem majd amikor szabadulni próbáltam felnyomott a falra és felém tornyosult.
A nyakamhoz hajolt és elkezdte forró csókokkal elárasztani a bőrömet, majd a keze rásiklott a melltartómra és egy rántással leszedte rólam. Kibaszottul utáltam magam, de egy biztos volt, Ransom rohadtul értett a nőkhöz.
Belemarkolt a mellembe miközben kicsit megharapta a nyakam.
- Te nem értesz a szép szóból? - próbáltam eltolni magamtól, de olyan volt mint egy beton fal, meg sem moccant.
- A csúnyából se! - felpillantott rám és elmosolyodott.
- Nincs szex. - válaszoltam komoly hangnemben.
- De van.
- Nincs.
- De van! - röhögött.
- Had menjek aludni Ransom! És kérem vissza a melltartómat!
- Tessék itt van! - két kezét a mellemre helyezte én pedig megvetően néztem rá.
- Ez komoly? Te leszel a melltartóm?
- Aha! - vigyorgott és elkezdte masszírozni a kebleimet.
- Ransom! - csaptam a kezére. - Ha kanos vagy, hívd fel valamelyik kurvádat.
- De én téged akarlak. Te tudsz kefélni.. Azok nem! - megvonta a vállát.
- Szóval csak kefélni szeretnél? Szeretnél kőkeményen megbaszni? - hajoltam a szájához.
- Ohhh.. Igen cica.. - résnyire nyiltak az ajkai.
- Hát nem fogsz! - rácsaptam a farkára majd arrébb sétáltam ameddig szenvedett.
Éppen a melltartómért nyúltam amikor elkapta a kezem és elkezdett maga után vonszolni. Leült az ágyra,levette magáról a felsőjét és beállított a lába közé
- Megbeszéltünk valamit.. Amiért kiküldtem az embereimet... Azt teszed amit mondok.. - hosszú ujjait a bugyimba akasztotta majd elkezdte lehúzni rólam, de közben a combomat simogatta.

- Ransom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Ransom.. - sóhajtottam a nevét mert égetett az érintése, kiléptetett a bugyiból, majd az ujjai a lábam közé csúsztak, és egyből lebuktam. Ransom elégedetten vigyorgott amikor megérezte, hogy mennyire felvagyok izgulva.
- Még hogy száraz.. - felnyúlt két ujjal és vadul mozgatta a kezét bennem.
Megtámaszkodtam a vállán, majd szép lassan az ölébe másztam.
- Felizgatsz a trágár, mocskos viselkedéseddel.. - pillantottam az ajkaira.
- Tudom cica.. - megcsókolt vadul és eldőlt az ágyon én pedig burultam vele.
Ujjait kihúzta a tocsogó puncimból, majd a számba dugta. Erotikusan lenyaltam a hosszú ujjait majd a kezét a mellemre tettem, elkezdtem ringatni a csípőmet az ölébe. Ransom felmordult, hiszen iszonyatosan feszített már a nadrágja.
- Megakarsz baszni? - simítottam végig a meztelen felsőtestét.
- Ahmmm.. Nagyon..
- Lenne egy ajánlatom a számodra.
- Üzletelni akarsz? - harapott az alsó ajkába.
- Igen.
- Hallgatlak.
- Itt maradok, plussz két napot és azt csinálsz velem amit csak akarsz.. Ha akarod órákon keresztül dughatsz..kikötözhetsz, elfenekelhetsz.. De cserébe annyit kérek, hogy ma este had találkozzak Chrissel. Tudni akarom, hogy jól van e.
Ransom csak nézett egy ideig, nem válaszolt szóval kicsit lejebb csúsztam a combján, hogy kitudjam csatolni a gatyáját, nem volt rajta alsó, így könnyedén elő tudtam venni az ágaskodó farkát. Elkezdtem húzogatni neki, de nem finomkodtam.
Ransom hátra döntötte a fejét és én ezt kihasználtam, csókolgatni kezdtem a nyakát, miközben a kezem hevesen mozgott a merev tagján.
- Szóval? Benne vagy? - megnyaltam a fülcimpáját.
- Hhhaj.. Legyen.. - sóhajtott az élvezettől.
- Köszönöm... - elmosolyodtam, majd leszálltam róla és elé térdeltem. Lerángattam róla a nadrágot, majd a farkához hajoltam és mohón elkezdtem leszopni. Teljes hosszát a számba engedtem. Ransom összefogta a hajam és mozgatni kezdte a fejemet.
- Ahhh.. - mordult fel a rekedt hangján. - Ügyes vagy!
Elkezdtem cirógatni a golyóit miközben ő elkezdte mozgatni a csípőjét, így keményen dugni kezdte a számat. Nyögni akartam, mert rohadtul élveztem, de a levegőért is megkellett küzdenem.
Amikor kivettem a számból a nyálamtól csillogó tagját elmosolyodtam.
- Tetszik, hogy ilyen kemény?
- Nagyon.. - válaszoltam őszintén.
Ransom felszedett a földről, majd az ölébe ültetett és egyből rácsúsztam a farkára. Tövig engedtem magamba és szinte egyből ugrálni kezdtem rajta.
- Ahhh.. - nyögtünk egyszerre.
- Az aaz... Lovagold csak a farkam gyönyörű..
Úgy tekertem a csípőmet mintha az életem múlna rajta. Imádtam azt a feszítő érzést amit a farka okozott.
- Bassza megh.. - hajtottam a fejem a vállára.
- Szorítod a faszom... Beléd fogok élvezni, ha így folytatod..
- Fogd már be a mocskos szádat és dugj meg!
Ransom elmosolyodott majd leemelt magáról és rádobott az ágyra. A hasamra fordított a combjaimat pedig maga felé húzta, így egyből kutyapózba kerültem. Belém vágta egyből, keményen a lüktető férfiasságát. A derekamba kapaszkodva húzott magára újra és újra.
A takarót megmarkoltam mert többször is eltalálta a G pontomat.
- Miért vagy ilyen jó?! Sokkal könnyebb lenne a helyzetem ha szar lennél az ágyba.. - lihegtem.
- Te hozod ki belőlem! - simított végig a hátamon, majd egy óriásit csapott a fenekemre.
- Ahhh... Gy.. Gyorsabban!
- Kapaszkodj meg valamiben. - lihegte.
Megfogtam az ágytámlát, majd kegyetlenül ostromolni kezdte a puncimat. A farka ahogy ki be járt egyre gyorsabbá tette a szívverésemet. A combjaink ahogy összeértek már csattogtak és szinte csípett olyan erőteljes volt.
- E.. El.. El.. - ennyi jött csak ki a számon.
- Helyes... Élvezz rá a merev faszomra! - csapott újra a fenekemre és ez a csúcsra is repített egyből.
A puncimba összerándultak az izmok, így mégjobban rászorítottam a farkára. Ransom forró ondója elöntötte a testem és összecsuklottam, mert már nem bírtam tartani magam. Amikor kihúzta belőlem a farkát a fenekemet megcsapkodta vele, majd eldőlt mellém.
- Utállak. - küszködtem a levegőért.
- Tudom.. - vigyorgott, majd odahajolt hozzám és most először gyengéden érintett meg. Lassan a kezét az arcomra simította majd egy szenvedélyes, de még is óvatos csókot kaptam tőle.

DEFENDING EVANSWhere stories live. Discover now