Ott ültem ennek az idegbetegnek az asztalán és közben a keze a lábam között volt. Sűrűn vettem a levegőt mert a szememmel ugyan Christ láttam, de az agyam tudta, hogy ez bizony nem ő.
A mutató ujját bele csúsztatta könnyedén a nedvtől csillogó puncimba. Összeszorítottam a szemem, mert továbbra sem szerettem volna egyetlen egy hangot sem kiadni.
Elégedetten nézett rám, majd még egy ujja belém került és ívbe feszült a testem, megtámasztottam magam a hátam mögött és figyeltem a férfi ütemes kézmozgását. A másik kezét a hátamra csúsztatta és egyetlen mozdulattal kikapcsolta a melltartómat, kibújtatott belőle, majd kaján vigyorral végig mért. Utáltam ezt a hülye kifejezést ami kiült ekkor az arcára. Megérintette a mellem és az alsó ajkába beleharapott. Szexi volt és utáltam magam amiért felizgultam rá.
Kihúzta belőlem a hosszú ujjait majd a pisztoly csővét a bejáratomhoz vezette, lassan belém nyomta a hideg fémet és felnyögtem halkan. Ransom tekintete elsötétült, egészen a markolatig nyomta és lassan mozgatni kezdte. A fegyver érdes része úgy hatott a puncimra mint a legdurvább drog. Elöntött egy olyan forróság amit még sosem éreztem. Bal kezét rácsúsztatta a nyakamra és megszorította. Forgatta bennem a tárgyat és kínzó lassúsággal csinálta.
- Nyögj! - parancsolt rám.
Csak megráztam a fejem, ő pedig gyorsabban kezdte mozgatni a kezét. A puncim tocsogott ahogy a hideg fém ki-be járkált bennem.
- Nyögj! - szólt rám újra.
Továbbra is csak ráztam a fejem.
- Rendben, te akartad.
Térdre ereszkedett előttem és a nyelvét a megduzzadt csiklómra tapasztotta, közben nem volt rest a másik keze sem, egyre tempósabban mozgatta bennem a fegyvert.
- Bassza meghh...ahh.. - felnyögtem halkan és Ransom elmosolyodott.
- Látod Emma? Én mindig megkapom azt amit akarok.
- Utállak! - szikrázó szemekkel néztem rá.
- A lucskos puncid viszont imád engem. - nyalt végig az említett részen és kicsit megremegett a derekam.
Lüktetett odalent mindenem, sose gondoltam, hogy hagyok ilyet bárkinek, főleg azután, hogy meglőtt. Teljesen elment az eszem, de a nyelve te jó ég! Olyan fürge és mohó volt.
Egyre gyorsabban vettem a levegőt és kibaszottul felizgultam.
Ransom kihúzta belőlem a fegyvert amiről csöpögött a nedvem, felállt és a számhoz tartotta.
- Nyald le!
- Nem gondolod, hogy hagyom, hogy fegyvert dugj a számba! - lihegtem.
- Cica.. Azt is megengedted, hogy a pinádba feldugjam! Gyerünk, nyald le szépen! - tolta neki a számnak.
Lassan kinyítottam a számat és elkezdtem lenyalni a pisztolyt. Kicsit mozgatta a számba így még erotikassabban csináltam. A torkomig lenyomta a fémet, de nekem ez nem okozott gondot, vettem az akadályt. Ransom meglepődve nézett majd kivette a számból. Végig simította vele a testem és a lüktető puncimat kezdte vele újra ostromolni. Most sokkal durvábban csinálta mint előtte, figyeltem a kezét amivel az övcsatjával babrált. Pár pillanat múlva előkapta a farkát és közelebb lépett hozzám. Hasonló méretű volt Chrisé, de valamivel talán vastagabbnak mondható Ransomé. A szívem majd kiszakadt a helyéről, kezdtem rosszul lenni, annyira felment a vérnyomásom.
Megéreztem magamban Ransom kemény farkát, de a fegyver csőve továbbra is bennem volt. Az egyik kezemet a mellkasára tettem, mert úgy éreztem, hogy szét fogok szakadni ha beljebb hatol, próbáltam eltolni magamtól de esélyem se volt.
- Úristen... - remegtem.
- Na.. Ilyet se csinált veled még senki mi? - vigyorgott és hirtelen a számhoz hajolt és vadul csókolni kezdett. A farka és a fegyver különböző tempóba mozgott bennem és én csak nyögni voltam képes. A szája édes volt és égtem a vágytól.
Keményen kezdett dugni és a nedvességem már folyt le az asztalon.
- Vedd le ezt a szart! - kaptam az ingjéhez és egy határozott mozdulattal széttéptem.
Ransom elégedettem mért végig miközben az izmos felsőtestét simogattam.
- Feldughatom a fegyvert a seggedbe?
- Fel! - nyögtem határozottan.
Ransom meglepődött, hogy nem kellett könyörögnie. Kihúzta a puncimból a pisztolyt majd a fenekemhez vezette, nem kímélt, egyből betolta.
- Bassza meg... Mit művelsz velem?! - mérgesen néztem rá.
- Úgy látom cica, elvettem a józan eszed!
- Jól látod! Gyorsíts! - paracsoltam rá.
Ransom elvigyorodott és a fenekemben lévő tárgyat gyorsan mozgatni kezdte miközben a csípőjével is kegyetleneket döfött.
- Ahhhhh.. - döntöttem hátra a fejem és a nyakamat egyből vad csókokkal kezdte elárasztani.
Tövig hatolt és még keményebb tempóra kapcsolt. Az asztal csak úgy mozgott jobbra balra alattunk.
Újra feszítő érzést tapasztaltam a puncimnál, megint ott volt a fegyver és ebben a percben végig söpört rajtam az orgazmus. Megkapaszkodtam a vállába és hangosan nyögtem. Elnyúltam az asztalon de ez őt nem érdekelte. Továbbra is durván kefélt. Kikapta a fegyvert belőlem majd letette az asztalra és a kezemnél fogva felhúzott, hogy üljek.
- N.. Nem bírom tartani magam.. - lihegtem.
- Majd én foglak gyönyörű! - megcsókolt vadul és átkarolt a derekamnál.
Visszacsókoltam habozás nélkül és beletúrt a hajamba, szorosan magához ölelt és a forró mellkasa szinte égette a mellemet. Ransom felmordult és tele lőtte a testem. Lökött még párat majd lihegve kihúzta belőlem a merev, erektől duzzadó farkát.
Én csak bámultam magam elé, mert úgy megdugott mint még soha senki. Ransom nyújtotta felém a kezét.
- Gyere. - hangja lágy volt.
Tenyerem az övébe simítottam és segített leszállni az asztalról. Besétált a gardróba ami a nappalitól nem messze volt és visszajött egy inggel meg egy női bugyival.
- Ezeket vedd fel. - nyújtotta felém a ruhákat.
Elvettem tőle és gyorsan belebújtam az ingbe amiből Ransom fűszeres parfümje áradt.
A bugyira kérdőn néztem nem nagyon akartam felvenni.
- Nyugi, vadonat új, ott a címke rajta. - mutogatott mert látta, hogy félek a dologtól.
- Oké.. - motyogtam és magamra kaptam a fekete csipkés anyagot.
Ransom töltött nekem egy pohár whiskeyt majd leült a kanapéra és mutogatott maga mellé.
Leültem ő pedig átkarolt a vállamnál, majd megkínált egy szál cigivel.
Rágyújtottam és lassan fújtam ki a füstöt, a testem még mindig remegett de próbáltam magam lenyugtatni. A plafont bámultam amikor Ransom elordította magát.
- Jackson!!!
Megriadtam az erőteljes hangjára és csak kérdően néztem rá.
Pár másodperc múlva egy öltönyös férfi rontott be a nappaliba.
- Hívott uram? - lihegett, látszott rajta, hogy futott.
- Igen! Azt a fegyvert tisztítsátok meg! - mutatott az asztalon heverő pisztolyra.
Jackson odalépett és amikor megfogta kikerekedett szemekkel nézett ránk.
Én a szám elé tettem a kezem mert nagyon vicces volt a férfi tekintete.
- Uram...ez...ez ragad... - motyogta halkan.
- Ja! Azért kértem, hogy legyen rendbe téve! - vigyorgott kicsit Ransom is.
- D...de..mi történt? - kérdően nézett.
- Ebben a nőben járt az a fegyver... - biccentett a fejével Ransom az irányomba.
Jackson tátott szájjal nézett.
- Le ne esen az állad Jackson! Na! Hord el magad!! - mutogatott neki.
- I.. Igen uram! - a férfi gyors léptekkel távozott a nappaliból majd miután kiment Ransom rám nézett.
- Jó veled kefélni. Rég szexeltem ilyen jót! Rendesen felállt a faszom! - megsimogatta a fejem.
- Most büszke legyek magamra? Hogy megengedtem, hogy egy bűnöző, seggfej megdugjon?
- De hát élvezted.. Ne legyen bűntudatod.
- Ki mondta, hogy az van?!
- Emma, tudom, hogy szörnyű embernek tartasz mint ahogy mindenki. - sóhajtott. - De van nekem jó oldalam is. Örülnék ha megismernéd, szóval arra kérlek, hogy bízz bennem és ebben a pár napban nem esik bántódásod.
- Hát miután combon lőttél és feldugtál nekem egy fegyvert nem nagyon bízok benned... - kuncogtam.
Ransom is elmosolyodott majd nyomott egy puszit a homlokomra.
STAI LEGGENDO
DEFENDING EVANS
Storie d'amoreChris Evans a híres üzletember egy tárgyalás során kisebb veszélybe keveri magát azzal, hogy nemet mond egy Japán cég vezérigazgatójának. Környezetvédelmisként jó döntésnek tartotta, ám ezután jött a bosszú és az élete fenekestől felfordult. Kérnék...