8. Csípj meg!

369 13 3
                                    

Miután végeztem a statisztikai táblázattal a kanapén alvó testőrömre pillantottam. Védtelennek tűnt és nyugodtnak. A könyv amit olvasott a mellkasán feküdt és gondoltam, hogy leülök mellé. Megdörzsöltem a szemem és leültem a kanapéra, Emma lábait az ölembe tettem, majd a könyvért nyúltam. Elkezdtem bele lapozni és meglepődtem azon, hogy ilyen szaftos kis regényt olvas. Akaratlanul is a női főszereplő helyére Emmat képzeltem el, belegondoltam abba, hogy milyen lehet vele szexelni, biztos tűzes és érzelmekkel teli ágyban. Eszembe jutott az előző este, ahogy egy szál bugyiban ült előttem és a nyakát csókolgattam. Azok a formás mellek és a vékony dereka, te jó ég! Éreztem, hogy a gatyám egyre jobban feszíteni kezdett és nem segített rajta, hogy Emma mozgatni kezdte a lábát ölembe. Hátra döntöttem a fejem és próbáltam elterelni a gondolataimat. Amikor már majdnem sikerült meghallottam az angyali hangját.

- Mhmmm.. Ahhh..Chris...-nyögte.

Kikerekedett szemekkel néztem rá. Velem álmodik? Vajon mit csinálhatok vele? - kicsit közelebb ültem hozzá és elkezdtem cirógatni a karját.

- Mhmm... Dugj...dugj meg... - nyöszörgött.

Több sem kellett a farkamnak egyből felállt mint a cövek.
Emma felriadt és kócos hajjal felült a kanapén, láttam rajta, hogy azt se tudta, hogy hirtelen hol van. Rám nézett és megigazította a haját.
- Jól aludtál? - vigyorogtam rá.
- Mhm.. - bólogatott.
- Mit álmodtál? - közelebb hajoltam hozzá és elvörösödött az arca.
- Öhm.. Nem emlékszem.. - hazudott.
- Nem is tudtam, hogy ilyen erotikus könyveket olvasol! - felemeltem az említett kötetet.
- Azt.. Add ide! - elkezdett felém mászni, de én magasra tartottam, hogy ne érje el.
- Chris! Nem volt jogod beleolvasni! - nyöszörgött és közben nyújtozkodott a könyvért.
- Azt hittem valami vérengzős, erőszakos dolgot olvasol! Nem tudtam, hogy gerjedsz az ilyen romantikus regényekre!
- Add vissza! - odatérdelt a lábam közé és a megkeményedett bimbójával találtam magam szembe. A kis fekete trikó tökéletesen rásimult a testére és egyre nehezebben tudtam magamat tűrtőztetni.
- Chris!!! - kicsit feljebb emelkedett így az arcomba nyomta a melleit. Én a kezemet még hátrébb döntöttem, hogy ne érje el. Kuncogtam, mert viccesnek tartottam,ahogy vergődik a könyvért, de ellenében nagyon is élveztem, hiszem az arcom a világ legszebb helyén járt.
- Jó, visszaadom! Egy feltételel! - pillantottam rá amikor elhajolt tőlem.
- Ülj bele az ölembe!
- Mi? Minek? - megint elpirult.
- Csak csináld! - vigyorogtam.

Emma megforgatta a szemét majd a lábát átemelte a combom felett és ráült a férfiasságomra ami mi még mindig kőkemény volt. Kicsit felmordultam, mert jól eső érzés volt. Lassan visszanyújtottam neki a könyvet.
- K.. Köszönöm. - motyogta, majd a kötetet elhajította a kanapé távoli részébe.
- Mit csináltam veled álmodba? - kezemet a derekára tettem.
- Mi? Semmit! Nem tudom mit álmodtam! - próbált leszállni az ölemből de még közelebb húztam magamhoz.
- A nevemet nyögted.. Szóval.. Ki vele!
Emma elkezdte kapkodni a levegőt és mindenfele nézett, csak a szemembe nem.
- Emma! Mond el! Addig úgy sem szabadulsz..
- N.. Nem akarom! Nagyon kínos ez nekem!!
- Nem érdekel! Mond el! - hajoltam közelebb az arcához.
- Öhm..hát..ott ültünk.. - mutatott az asztal irányába. - Seg..segítettem neked, befejezni valami táblázatot, az öledbe ültem..neked háttal..és..és..be..benyúltál a lábam közé...és...és..... simogatni..kezdtél..először ruhán keresztül, m..majd félre tűrted a gatyám...és...megérintettél.. - lehajtotta a fejét mert nagyon zavarban volt.

Elképzeltem a jelenetet és nagyot nyeltem. Kibaszottul vágytam rá és az álma, istenem bárcsak valóság lenne!

- M.. Miért nem szólalsz meg? Most utálsz? - motyogott.
- Dehogy utállak! - megsimítottam az arcát.
Emma felpillantott rám.
- Sajnálom.. A könyv tehet róla!
- Emma.. - rászorítottam a derekára.
- Hmm? - szemei ragyogtak és láttam a mellkasán, hogy a szíve is majd kiszakad.
- Kicsit hajolj közelebb kérlek. - mutogattam neki.
Emma szó nélkül közelebb hajolt és összeért az orrunk.

Hátra simítottam a haját majd mindkét kezemet az arcára helyeztem és lassan az ajkaihoz hajoltam, egy nagyon gyengéd puszit nyomtam rá és amint elhajoltam Emma tekintete teljesen más lett.
- T.. Te meg.. Megpusziltad a szám? - mutogatott az ajkaira.
- Igen... Ne haragudj... Csak úgy éreztem, hogy meg kell tennem.
Emma lassan a kezével átkarolta a nyakam.
- Adhatok én is? - hajolt közelebb.
- Igen. - elmosolyodtam.
Emma odahajolt hozzám és egy hosszabb puszit nyomott a számra, elhajolt és mosolygott mint a tejbetök.
- Puha az ajkad.. - mondta halkan.
- A tied is..

Pár másodpercig csak néztük egymást majd váratlanul egymásnak estünk és vadul csókolozni kezdtünk. Kezemet a fenekére csúsztattam és belemarkoltam, belenyögött a csókba és ettől egyből libabőrös lettem. Iszonyatosan feszített a gatyám és megakartam szabadítani minden ruha darabjától. Valóra akartam váltani az álmát.
Emma viszont elhajolt tőlem és kicsit kapkodott a levegőért.
- Csípj meg! - mondta határozottan.
- Mi? - elnevettem magam.
- AZT MONDTAM CSÍPJ MEG!

Belecsíptem a kezébe és felszisszent, gyanítom azt hitte, hogy álmodik még mindig.
- Oké! - újra az ajkaimnak esett majd elkezdte lassan mozgatni a csípőjét az ölembe.
Felmordultam mert marha jól esett, ahogy hozzám dörgölözött.
Levettem a felsőjét és a pucér melleit kezdtem el vizsgálni. Odahajoltam hozzá, és a mellbimbóját elkezdtem nyalogatni, csókolgatni.
Emma halkan felnyögött és éreztem rajta, hogy teljesen felizgult.
- Biztos akarod? - megálltam egy pillanatra.
- Igen.. - nyöszörögte.

Több sem kellett hirtelen leemeltem magamról és eldöntöttem a kanapén, a lába közé másztam és heves csókokkal kezdtem beborítani a pucér felsőtestét. A kis szatén rövid nadrágot bugyival együtt lerántottam róla, majd a hasát végig nyaltam. Tűzforró volt a teste és remegett mint a nyárfa levél. A combja belsejét ostromoltam nedves csókokkal és a nedvességtől csillogó puncijára néztem. Egyből elvesztettem a fejem. Mohón neki estem a csiklójának és szenvedélyesen nyalni kezdtem.
- Ahhh.. Úristen... - ívbe feszült a háta és a lábait a vállamra helyezte, így megjobban hozzátudtam férni az eszméletlenül édes részéhez.
A fenekébe markoltam és a kezét a hajamra csúsztatta kicsit lejebb nyomta a fejem ezzel jelezve felém, hogy még többet akar a nyelvemből.
A mutató ujjam lassan belé csúsztattam és megfeszült az egész teste. Ütemes tempóba mozgatni kezdtem a kezem és közben szinte felfaltam a legintimebb részét.
- Ahhh.. Ahh.. -
A középső ujjam is felnyomtam neki és nagyon tetszett, ahogy élvezkedett.
- Álmodba is ilyen jó volt? - felpillantottam rá.
- Nem! Most sokkal jobb vagy.. - lihegett az izgalomtól.
Elvigyorodtam elégedetten majd újra a tocsogó puncijának estem. Miközben ujjaztam és nyaltam a másik kezemet felvezettem a mellére és a bimbóját morzsolgatni kezdtem.
- Ahhh..el..elélvezek...
- Na azt már nem! - feltápászkodtam a lába közül és levettem a felsőmet.
Emma árgus szemekkel figyelte minden mozdulatomat majd leszálltam a kanapéról és letoltam a gatyámat. A farkam majd szétrobbant a szexi hölgyemény láttán. Emma felült, majd letérdelt elém a földre.
- Mire készülsz? - rámosolyogtam.
- Majd megtudod! - kacsintott és végig nyalta a lüktető farkam amit kicsit a nyelvéhez csapkodott.
- Bassza meg.. - hátra hajtottam a fejem és kiélveztem minden egyes pillanatot.
Az egész hosszamat a szájába vezette és meglepődve néztem amit csinált, hiszen erre eddig egy nő sem volt képes. Hevesen szopta a kőkemény farkam és bizsergett az egész testem attól amit csinált. Kézzel is rásegített és ezzel elérte azt, hogy felnyögjek.
Felpillantott rám a zöldes barna szemével és rettenetesen szexinek tartottam.
- Ügyes vagy! - összefogtam a haját és kicsit elkezdtem mozgatni a csípőmet.
- Mhmmm..
Emma kivette a szájából a nyáltól csillogó farkam és felállt, egy vad csókot nyomott a számra majd lelökött a kanapéra, egyből felém mászott, átakarta venni az irányítást.
Viszont átfordítottam és egyből a lába közé másztam. A megduzzadt makkomat a csiklójához dörzsöltem és kicsit meg is csapkodtam neki.
- T..tedd be! - könyörgött.
- És ha nemet mondok? - tornyosultam felé.
- Akkor megerőszakollak! - harapott az alsó ajkába.
- Hmmm.. - elkezdtem csókolgatni a nyakát, majd a farkamat lassan belévezettem.
Kibaszottul feszített, gyanítottam, hogy ekkora szerszám még nem járt benne.
- Ahhh.. Ah... Chris... Nagyon nagy vagy! - nyögdécselt alattam.
- Te meg rohadt szűk vagy...
- Kérnék valamit tőled! - átkarolt a nyakamnál.
- Micsodát?
- Én még szex közben soha nem élveztem el... Orálnál előfordult,mondjuk ott sem sűrűn.. de mindig olyan pasikkal voltam akik hamarabb elmentek mint én..
- Most te csípj meg engem! - elnevettem magam.
- Chris! Ez komoly dolog! Ha te sem tudod elérni, hogy szex közben orgazmusom legyen akkor valami gond van velem. - sóhajtott.
- Egy percig se aggódj ezen.. Spriccelni fogsz.. Megígérem neked! - nyomtam egy csókot a nyakára.

DEFENDING EVANSWhere stories live. Discover now