A gyengéd csók után elhajolt tőlem és szorosan magához ölelt. Elment lezuhanyozni és amikor visszatért elaludtam pucéran az ágyán. Ransom megcirógatta az arcom, hogy felébredjek.
Elkezdtem mozgolodni majd rápillantottam.
- Gyere, odaviszlek Chrishez. - sóhajtott.
- Mhmm.. Picit idejössz? - nyúltam a kezéért.
- Mit akarsz Emma? - leguggolt az ágy mellé és közel hajolt hozzám.
- Megcsókolnál?
- Ha erre valaha is nemet mondanék, csak szúrj le a picsába! - röhögött. Odahajolt a számhoz és gyengéden csókolozni kezdtünk, kezét rácsúsztatta a pucér mellemre és megmarkolta. Belenyögtem a csókba, Ransom felállt és a kezét a combom belsejéhez vezette.
- Érints meg... - lihegtem, mert rohadtul felizgultam a puszta jelenlététől.
- A függőm lettél? - elvigyorodott.
- Csináld már! - nyöszörögtem.
Ransom a hosszú ujjait a puncimra csúsztatta és gyengéden simogatni kezdett, körkörös mozdulatokat csinált és a mellemhez hajolt, majd a bimbómat, nyalogatni és harapdálni kezdte. Nagyokat sóhajtottam és bizsergett minden testrészem.
Mikor már majdnem elélveztem amikor abba hagyta és kaján vigyor ült ki az arcára.
- Gyere! - kiegyenesedett és tartotta felém a kezét.
- Ne már... Kérlek fejezd be.. Tocsogok... - szenvedtem alatta.
- Nem! Gyere szépen. - odadobott nekem egy fehér inget.
- Gonosz vagy.. - szomorúan néztem rá, majd lassan bebújtam az ingbe amit adott. - Kéne bugyi is. - mutogattam neki a gardrób felé.
- Nem.. Nem kell, úgy is csak átáztatnád. - kuncogott.
- Bazd meg.. - motyogtam.
Követtem a férfit egyenesen könyvtárig. A terem közepén egy billiárd asztal volt amin elidőzött a tekintetem.
Ransom megfogta a derekam és a fülemhez hajolt.
- Itt is megfoglak dugni.
Az alsó ajkamba haraptam mert rohadtul vágytam rá, hogy megtegye. Bekapcsolt nálam valamit és a combomon csordogált a nedvességem.
- Gyere. - biccentett a fejével és én követtem tovább.Az egyik polcról levett egy könyvet és egy rejtett ajtó nyílt ki. Tátott szájjal néztem, mert eddig ilyet csak a filmekbe láttam. Egy hosszú folyosón mentünk végig majd egy ajtóhoz értünk, amit egy kártyával nyitott ki Ransom. Amint beléptünk egy gyönyörű szoba tárult elém. A fürdő felől hallatszott a víznek a csobogása és Ransomra pillantottam aki bezárta a hátunk mögött az ajtót.
- Ez meg milyen hely?
- Itt van Chris. - motyogott.
Ekkor az említett férfi egy törölközővel a derekán kisétált a fürdőből és én döbbenten néztem.
- Emma! - ragyogott fel Chris szeme.
- Én... Én azt hittem, hogy egy koszos pincében van! - ráförmedtem Ransomra.
- Jézusom! Minek nézel te engem?! - felháborodott.
- Egy kibaszott gengszternek. - válaszoltam közömbösen.
- Nincs itt térerő, sem wifi! - hangsúlyozta ki az utolsó szót.
- Ez aztán a bűntetés Ransom! - kicsit ideges lettem, mert szarrá aggódtam magam Chris miatt. Odaléptem hozzá és szorosan magamhoz öleltem.
- Ohh.. Chris azt hittem, hogy bajod esett.. - bújtam a mellkasához.
- Emma, úgy aggódtam Kenji miatt. - megsimogatta a fejem.
Jól esett az érintése, teljesen megnyugtatott.
Ransom mögöttünk sétálgatott, majd öntött magának whiskeyt és lehuppant az egyik székre.
- Remélem jól bántál vele! - pillantott Chris a testvérére.
- Ohh.. Nagyon is jól! - vigyorgott.
- Combon lőttél! - ráförmedtem újra.
- Te komolyan meglőtted? - mutatott rám Chris.
- Meg.. Rossz volt! De megtanulta ki a főnök. - végig mért szemtelenül.
- Esküszöm, hogy megöllek! - lépett közelebb Chris a testvéréhez.
- Ugyan! - legyintett. - Utána kedves voltam vele, nem igaz Emma? - tette fel nekem Ransom a kérdést.
- I.. Igen.. - bólintottam.
Chris furcsán nézett rám.
- Ugye ti nem? - mutogatott ránk.
Nagyot nyeltem és vártam, hogy Ransom válaszoljon helyettem.
- Micsoda? - kérdezett vissza röhögve, miközben a whiskeyt kortyolgatta.
- Megdugtad? - tettel fel Chris a kérdést most már kicsit idegesen.
- Meg. Kétszer is.
Lehajtottam a fejem mert rohadtul szégyeltem magam.
- Hogy merted?! - megfeszült Chris állkapcsa és odasétált a testvéréhez. Ransom felállt és súgott Chrisnek valamit majd egyszerre rám nézték.Kínos volt, kibaszott kínos.. Ugyan az a tekintett, ugyan az a mimika. Kirázott a hideg is ahogy bámult mindegyik.
- Miért nincs rajtad gatya Emma? - mutatott Chris a pucér lábamra.
- Nem adott Ransom. Kénytelen voltam bugyi és nadrág nélkül végig cammogni az egész házon.Ransom és Chris tekintete találkozott és nem tetszett kicsit sem a viselkedésük.
- Öhmm..akkor, most, hogy így látom, hogy jól vagy Chris... Én mennék a..aludni! - mutogattam az ajtó felé.
- Nem mész sehova! - mondta Ransom.
- D.. De ez nekem kínos.. - sziszegtem a fogaim között.
- Emma.. Ne idegeskedj. - szólt rám Chris nyugodt hangnemben.Ransom újra súgott valamit a testvérének és Chris közben végig engem nézett, egy kaján vigyor ült ki az arcára.
Nem stimmelt valami, nagyot nyeltem és elkezdtem hátrálni.
Chris öntött whiskeyt nekem meg magának is majd az egyik poharat felém nyújtotta.
- Idd meg, jobban leszel. Ellazít.
Kikaptam a kezéből és gyorsan lehúztam, az alkohol szinte végig égette a nyelőcsővemet de nem érdekelt, mert rohadtul izgultam. Zavart, hogy nem értettem ezt az egész szituációt.Ransom odasétált hozzám, majd a szájába vett egy szál cigit, meggyújtotta és odatartotta az ajkamhoz.
- Szívd el és nyugodj le! Az ájulás határán vagy.
- A fejed is tiszta fehér. - szólt oda Chris.
- M.. Mert nem értem, hogy mi történik! - szívtam bele a cigibe remegő kézzel.
- Mindent megtudsz gyönyörű. - simította meg a combom Ransom, majd arrébb sétált és leült az ágyra.
Chris bement a fürdőbe megszárítani a haját.
Az ágyon ücsörgő férfire néztem.
- Mi folyik itt Ransom?! Ti nem ős ellenségek vagytok?!
- De.. - vigyorgott.
- Ne vigyorogj már mint a tejbetök! Zavar, hogy nem tudom mi a fasz történik!
- Ne türelmetlenkedj. Csak lazulj le, nem akarjuk Chrissel, hogy idegeskedj. - mosolygott újra és arcon tudtam volna vágni.
- Bazd meg. - mordultam rá, majd az ablakhoz sétáltam és kinyitottam, hogy kapjak némi friss levegőt. Lassan fújtam ki a füstöt és a hideg szél kicsit magamhoz térített.
Hallottam, hogy Ransom bement a fürdőbe és Chrissel súgdoloztak. Majd felrobbantam mert gyanítottam, hogy én voltam a téma.Öntöttem magamnak egy újabb adag whiskeyt lehuppantam az ablakpárkányra . Szép volt a kilátás és a hold fénye szinte az egész udvart láthatóvá tette. Egy másik szál cigit is meggyújtottam és kezdett lenyugodni az elmém.
Chris illatát éreztem meg és a kezét a combomra simította.
- Jobban vagy?
- Igen. - mosolyogtam.
- Figyelj.. Ha elszívtad akkor mutatni akarunk neked valamit.
- Micsodát? - kémleltem a tekintetét.
- Meglepetés.. De szerintem tetszeni fog. - elmosolyodott.
- Mi történik Evans?? - kicsit közelebb húztam magamhoz.
- Emma, vigyázok rád.
- Nekem kéne rád! - morogtam.
- Ebben az esetben most én fogok rád figyelni, csak kérlek bízz bennem, oké? - simította meg az arcom Chris.
- Oké.. - rámosolyogtam.
YOU ARE READING
DEFENDING EVANS
RomanceChris Evans a híres üzletember egy tárgyalás során kisebb veszélybe keveri magát azzal, hogy nemet mond egy Japán cég vezérigazgatójának. Környezetvédelmisként jó döntésnek tartotta, ám ezután jött a bosszú és az élete fenekestől felfordult. Kérnék...