Vigyorogtam mint a tejbetök miközben elkezdtem felvenni egy másik bikinimet, egy köntöst nyújtott felém Chris amit magamra kaptam majd a konyhába elkezdtem pakolászni a hűtőbe, daraboltam fel különböző sajtokat, gyümölcsöket amit egy fatálcára tettem. Ransom bejött a konyhába és mögém állt miközben egy poharat vett ki a szekrényből. Teljesen rám simult ahogy nyújtozkodott és én csak elpirulva álltam a pultnak támaszkodva. Megéreztem a fenekemnél a férfiasságát és ekkor a vállam felett hátra néztem rá.
- Ransom.. Mit csinálsz?
- Leveszek egy poharat?
- De miért tart ilyen sokáig? Majd én leveszem neked! - felmásztam a pultra így a fenekem egy vonalban volt Ransom arcával.
A férfi a kezét a combomra simította majd hirtelen átölelte a lábamat, a fejét a fenekemen pihentette és szorosan fogott.
- Mi a fasz Ransom?! Engedj el!
- Foglak, hogy nehogy lezuhanj..
- Nem fogok! Engedj! - csaptam a kezére aminek hatására hirtelen felkapott és leemelt a pultról.
- Ransom!! - kapálóztam és a köntös szétnyílt rajtam.
A kezét megéreztem a hasamon majd lassan leengedett a földre.
Idegesen a kezébe nyomtam a poharat neki pedig fülig ért a szája.
- Ne vigyorogj így!
- Finom illata van a bőrödnek. - hajolt a nyakamhoz és vett egy nagy levegőt.
- Ransom! Ne nyomulj már! Kint van a barátnőd!
- Mindketten tudjuk, hogy nem a barátnőm..
- Akkor se nyomulj! Nem tetszik, hogy így viselkedsz! - motyogtam.
- Hazudsz.. - az arcomhoz hajolt és túlságosan közel volt.Ez így nem lesz jó, próbáltam szabadulni de mindkét kezét a derekamra helyezte és mozdulni sem tudtam, teljesen felém tornyosult és zavarban voltam.
- Ransom! Ne már! Mit akarsz?!
- Egy csókot.
- Hát arra várhatsz! - kezemet a mellkasára csúsztattam így próbáltam eltolni magamtól.
- Ugye tudod, hogy sokkal erősebb vagyok nálad?! - vigyorgott.
- Szóval most félnem kéne?! - szikrázott a szemem.
- Nem ártana..
- Na jó elég volt! - az egyik lábamat kijebb raktam és Ransom testsúlyát kihasználva megragadtam a férfi mindkét karját és a combom felé rántottam. Ransom átpördült a lábamon és hanyatt fekve találta magát a hideg kövön.
Kuncogott de közben fájdalmat láttam az arcán, valószínű, hogy beverte a derekát rendesen.
Leguggoltam hozzá és kicsit mérgesen figyeltem őt.
- Tűzes vagy még mindig!
- Megérdemelnéd Ransom, hogy agyon verjelek!
- Most is hagytam magam! - zavartan nézett.
- Aha.. - kuncogtam.
Ekkor Ransom hirtelen elkapta a karomat és odahúzott magához, és egy gyengéd csókot nyomott a számra. Lefagyva néztem rá ő pedig elégedett vigyorral az arcán felkelt a földről és rám nézett.
- Mindig megkapom amit akarok Emma! - ezután ott hagyott a konyhába teljesen lefagyott állapotba.Chris pár perccel később megjelent és furcsán nézett rám, hiszen még mindig a konyha közepén guggoltam.
- Veled meg mi van? Nem vagy jól? - aggódva lehajolt hozzám.
- Mi? Jól vagyok! - gyorsan felálltam.
- Hófehér vagy! - kémlelte az arcom.
- Me.. Megszédültem egy kicsit.. De már jobb!
- Biztos?! - elkapta a karom.
- I.. Igen.. Nyugi Chris.. - megsimítottam a fejét.
- Jó, de szólj ha valami nem oké!
- Rendben. - erőltetetten mosolyogtam majd Chris segített kivinni a fatálcát meg a pezsgőt a jakuzzihoz.
Legnagyobb örömre Ransom és Gina is a bugyogó vízben ültek.Levettem a köntösömet majd Ransom kék szempárjával találtam szembe magam, égetett a tekintete és ezt Chris is észre vette.
- Had segítsek! - lépett be először Chris a jakuzziba majd tartotta nekem a kezét.
Elmosolyodtam és megfogtam a kezét majd beültem a forró vízbe.
Chris öntött pezsgőt mindenkinek majd koccintottunk és inni kezdtünk.
Gina kapcsolt zenét a telefonján én pedig Ransommal szemeztem mert marha ideges voltam rá.Elkezdtem Christ etetni eperrel majd kicsit közelebb húzott magához és nyomott egy puszit az arcomra.
Hamar a fejünkbe szállt a pezsgő a meleg víz hatására.
- Én bemegyek lefeküdni ha nem baj Emma.. - nézett rám Chris, de már alig bírta nyitva tartani a szemét.
- Persze..menj csak.. Kell segíteni? - kuncogtam.
- N.. Neeem.. Megoldom! Szia! - nyomott egy puszit a számra és kiszállt a jakuzziból.
Gina is már eléggé berúgott elkezdett öklendezni a vízbe.
- Hé! Vidd ki a nődet a vízből mert idefog hányni! - mutogattam idegesen Ransomnak.
- Mi? Dehogy! - ekkor Gina felé nézett aki a jakuzziból kihajolva a térkőre dobta ki a taccsot.
- A büdös picsába! - elkezdtem én is öklendezni mert nem bírtam a hányás hangját elviselni.
Ransom röhögve kisegítette Ginat a vízből majd bekísérte a lányt a házba.
Én addig a jakuzziból kihajolva a kerti slagért nyúltam és elkezdtem leveretni a térkőről a hányást.
- Kibaszott sztriptíz táncos.. - motyogtam.
Ransom kivette a kezemből a slagot majd nagyobb nyomásra kapcsolta így a hányás minden részletet letudta mosni. Elzárta a csapot majd visszamászott a jakuzziba. Velem szembe ült és szomorúnak tűnt.
- Együtt vagytok Chrissel?
- Hát.. Nem is tudom.. Igazából nem lett ez kimondva meg semmi, most egyenlőre csak próbálunk ellazulni egymás mellett. - megvontam a vállam.
Ransom hümmögött egyet és öntött pezsgőt magának majd rám nézett.
- Kérsz te is?
- Aha! - lehúztam az utolsó kortyot majd felé nyújtottam a kiürült poharamat.
Ransom tele öntötte és visszanyújtotta nekem.
- Köszönöm. - mosolyogtam.
Ransom kicsit közelebb ült én pedig csúnyán néztem rá.
- Ne aggódj Emma, nem harapok..
- Dehogynem! - szikrázott a szemem amikor a karja az enyémhez ért.
- Igaz! Tényleg harapós típus vagyok. - vigyorgott.Elkezdtem nézni az eget amin a csillagók tisztán látszódtak, a hold és a jakuzzi fénye egész romantikussá tette a helyzetünket, bár zavarban voltam, hogy pont Ransommal éltem meg ezt a csodás pillanatot.
- Kérsz egy cigit? - nyúlt ki a jakuzzi széllére.
- Igen. Elfogadom.
Ransom a kezembe nyomott egy szálat majd amikor a számba vettem meggyújtotta. Találkozott a tekintetünk és kicsit elpirultam tőle, szívem szerint pofán csaptam volna, de valahogy még is jól esett a közelsége. Tiszta hülye vagyok! Teljesen összezavart ez a férfi.
- Tiszta vörös az arcod! Zavarba vagy? - vigyorgott.
- Nem! A pezsgő és a meleg víz teszi!
- Ahaa...
Ransom a kezét áttette a vállam felett és közelebb húzott magához, így a meztelen mellkasának ütköztem és még vörösebb lett a fejem.
- Ezt Ginaval kéne csinálnod, nem velem! - sóhajtottam.
- De én veled akarom!
- Miért Ransom? MIÉRT? - elnevettem magam kínomba.
- Mert kedvellek.
- Akkor minek hoztad ide azt a csajt?
- Te... Féltékeny vagy? - eltátotta a száját.
- Neeeem!! Egy cseppet sem! Csak ha annyira engem akarsz akkor minek hoztál ide egy sztriptíz táncost?!
- Hogy idegesítselek.
- Hát azt nő nélkül is tudsz!
Ransom az alsó ajkába harapott.
- Tetszik amikor dühös vagy!
- Kihányt a ringyód a jakuzziból!
- Jaa, hát az nem volt szép tőle.. - röhögött.
- Szörnyű volt.. Remélem holnap reggel hazaviszed..
- Miért vinném?
- Mert apád reggel hozza vissza Mirat..és nem akarom, hogy a trágár beszédét hallgassa!
- Te sem beszélsz túl szépen.
- Bazd meg Ransom!
- Látod? Erről beszélek! - mutogatott.
Elkaptam a kezét amivel mutogatott rám.
- Uhh.. Mérges lettél mi? Lenyugtassalak? - közel hajolt.
- Megfejellek ha újra megcsókolsz!
- Megtennéd? - nézett kiskutya szemekkel.
- Meg!
- De az neked is fájna! - egyre csökkent a távolság közöttünk.
- Ransom!! Figyelmeztetlek, hogy megbánod!
- Megéri! - ekkor az ajkát az enyémre tapasztotta. Gyengéden csókolni kezdett én pedig a mellkasára tettem a kezem és próbáltam eltolni magamtól.
JE LEEST
DEFENDING EVANS
RomantiekChris Evans a híres üzletember egy tárgyalás során kisebb veszélybe keveri magát azzal, hogy nemet mond egy Japán cég vezérigazgatójának. Környezetvédelmisként jó döntésnek tartotta, ám ezután jött a bosszú és az élete fenekestől felfordult. Kérnék...