Bölüm 20 - En Tutkulu Gece ( + 18 )

4.3K 133 1.4K
                                    

bölümün tamamında çok terbiyesiz şeyler var (s ile başlar i ikinci harfi)

ahlaklı insanların (benim gibi olan yani) okuması önerilmez.

terbiyesizlere afiyet olsun 🤍

*

"Sana hapsolmak istiyorum demiştin, göster bakalım şimdi nasıl hapsoluyorsun..."

Naz, İncila'nın iki kolunu da tutup yatağa doğru bastırarak onu esir aldı. Derin titrek bir nefesten sonra İncila'nın yüzüne eğildi ve alt dudağına minik bir öpücük bıraktı.

Geri çekilip İncila'nın soluğu kesilmiş gibi duran yüzünde gezdirdi gözlerini. Eğilip sesli bir şekilde tekrar öptü. Sonra yine geri çekildi...

Sanki İncila'yı çıldırtmak ister gibiydi.

Naz, İncila'nın yatağa dayadığı yumuşak kollarını avuçlarını sürterek okşarken dudağına küçük öpücükler bırakmaya devam ediyordu.

Her bir öpücükten sonra geri çekilip beklediği o iki saniyede, sanki yaşadıkları anın gerçekliğini sorguluyordu...

Naz bu defa İncila'nın yanağının altındaki kemiğe doğru dudaklarını bastırdı ve emmeye başladı. İncila başını yatağa bastırmak zorunda kalınca, acıdan olduğu belli olan inleme sesleri çıkarttı. Naz anlamak ister gibi yüzüne çevirdi gözlerini.

"Ne oldu?" Naz'ın sesi çok güçsüzdü.

"Tokam..." diye mırıldandı İncila.

Naz tokasının battığını hemen anlayıp eliyle İncila'nın başını nazikçe tutup hafifçe kaldırdı.

"Kurtulalım bakalım..."

Naz dişli tokayı çıkarttı ve İncila'nın saçlarını parmaklarıyla dağıtarak özgür bıraktı. Eliyle onu yönlendirecek başını tekrar yatağa yaslamasını sağladı.

Leoparlı dişli tokayı hoyratça fırlatacakken durdu. İncila'nın daha önce kızmasından ders almış gibi arkaya doğru dönerek tokayı sakince komodinin üzerine bıraktı.

Elini yana uzatıp gece lambasının da ışığını biraz kısarak daha loş bir ortam yarattı. Sonra tekrar İncila'ya doğru eğilip bacaklarının üstüne oturdu ve kendini hafifçe sürttü.

İncila'nın kolları hâlâ teslimiyet gösterir gibi yatağa yaslanmış halde, başının üstünde duruyordu. Naz'ın tekrar kendisine yönelirkenki hareketlerini, çıkarttığı küçücük bir hışırtıyı bile dikkatle takip ediyordu. Büyük bir hayranlık ve arzuyla...

Naz İncila'nın üst kollarından başlayıp eline doğru ilerleyerek okşadı. Avucunda parmaklarıyla daireler çizip sonra tekrar bileğine indi.

Teninin yumuşaklığı kalp atışını hızlandırıyor, iştahını kabartıyordu. Ne yapsa tenine doyamayacak gibi hissediyordu...

"Ben bu gece seni kolay bırakmam söyleyeyim de..."

"Bırakmanı istemiyorum ki zaten..."

"Hmm?" Naz kaşlarını kaldırırken hafifçe gülümsedi. Eliyle İncila'nın dalgalı saçlarını ittirerek kulağının arkasına yerleştirdi. "Gerçekten mi...?" Elini alt dudağına sürtüp sonra yavaşça boynuna indirdi. "Bu kadar çok mu istiyorsun beni?"

İncila dudağındaki ıslaklığın Naz'ın parmağıyla birlikte taşınarak boynuna doğru yayıldığını hissetti. Ateş gibi yanan boynunda ıslak bir serinlik...

sakla beni | naz x incilaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin