(NOT;BÖLÜM ÇOĞU KİŞİDE GÖZÜKMEDİĞİ İÇİN KALDIRIP TEKRAR YAYINLANDI!)
"İnsan yıkıla yıkıla kendini inşa eder."
🍂
Kaç saatir ayakta duruyordum anlamamıştım.Yağmur durmuştu ama heryerim ıslaktı.Yetmemiş bir de regl sancısı eklenmişti.Kanayan ayağıma zorda olsa bir tişört koydum.Ayağımı mayından kaldırsam havaya uçardım ama ayakta duracak halim yoktu.
Çok yorgundum.Hem sussuz hemde açtım.Bedenim desem soğuktan zangır zangır titriyordu.Valizimden çıkardım kıyafetlerle ısınmaya çalışsamda ısınamamıştım çünkü çoktan bedenim buza dönüşmüştü.Hiç bir soğuğu hissedemiyorum.Parmak uçlarıma ve ayak uçlarıma iğneler battıyordu.
Galiba hiportermi geçiriyordum.Zaten soğuğa karşı hassas olan bedenim iyice kötü olacaktı.Gözlerimin önü kararıyordu ve başım dönüyordu.Ayağıma baktığımda tişörtümün kandan sırılıslam olduğunu gördüm.
Mayından ölmesem hipotermiden ölürdüm veya kansızlıktan.
Yüzümde acı bir tebbesüm oluştu.Acının hal almış bir tebbesümüydü.Hiç birşey yapmadan ölecektim.Tüm emeğim boşa gitmişti.Çalışmam,çabalamam ve kaçmam...
Kazdığım çukura düşmüştüm.
Doğan güneşe baktım.Heryer aydınlanmıştı ve kendimi koskoca arasda tek başımı görmüştüm.Heryer çiçek,böcek ve yeşillikti.
O temiz havayı ciğerime çektim.Gözlerim doldu.
Beni artık hiçbir güneş dahi ısıtamazdı.Öyle bedenim soğuktu ve acı çekiyordu.Karnıma giren regl sancısı ve açlık ağrısı ile inledim.Soğuktan donan bedenim,ıslak olan bedenim,kanayan ayağım,burkulan ayağım ve yorulan ben...
Gözümden bir yaş aktı ve son kez hıçkıra hıçkıra ağladım.
Affet beni Allah'ım! Affet!
Sonum böyle mi olacaktı? Mayında ölerek mi?
Ne bileyim,dedim belki bir silah ile veya bir denizde boğularak ölmek isterdim.Mayında bin parçaya ayrılarak değil.
Gözlerimin önü kararınca mayına basılı ayağımı yere daha sert bastırdım.Çünkü artık gücüm kalmamıştı.Ha düştüm ha düşecektim.Keşke köpekler beni yeseydi de mayına basmasaydım.
Şansızın tekiydim!
Tam o an bir ses duydum.Etrafımda birileri hızlıca hareket ediyordu.Bir kişi değil birden fazla kişinin adım sesleri vardı.Evet benim kulağım çok iyi duyar.
Karıncanın ayak seslerini dahi duyardım.
Kaşlarım çatıldı.
Kuruyan boğazımı temizledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I SADAKAT(+18)
ActionASKER&DOKTOR 🍂 "Ben o askere aittim,asker ise vatana aitti...🥀" (İzmitli bir asker adam ile Mardinli bir doktor kadının hikayesi!!!) 🍂 Mardindi orası! Cahilliğin geliştiği ama aklın gelişmediği bir şehir.Milyonlarca insanların kanı aktılan şehird...