Selamlar!!!
NASILSINIZ,AŞK KUŞLARIM?
NASIL GİDİYOR HAYAT?
Sizinle yeni bir kurgunun ilk bölümüyle karşınızdayım.
Umarım beğenirsiniz.
YORUMLARDA BULUŞALIM!!!
Bana ulaşmak için;
İnst;sadece_elvin47
Tiktok;elvinnxw0
Tiktok;elvinxw02BÖLÜM ARASI YORUM BEKLİYORUM.
KİTABA BAŞLAMA TARİHLERİNİ YAZALIM.
✍️
"Allahtan uzaklaştıkça,
insanlarla cezalandırılırsın."✦✦✦
Hayat neydi?
Acı veren mi yoksa mutluluk veren mi?
Yaşayarak mı ders alırsın yoksa tercübeli birinden öğüt alarak mı?
Ben herşeyi yaşayarak öğrendim.Leyalın,yirmi iki yıllık tecrübelerinden bir kaç tanesini sizi verebilirim.
Madde 1:Kimseyi fazla sevmemelisin yoksa gider.
Madde 2:Yakın Arkadaşım,yoldaşım herşeyim dediğin arkadaşına bile özellini anlatma.Yoksa gün gelir,seni o söylediğin cümlelerden vurur.
Madde 3:Kimseye güvenme,ailene bile.Sonuçta Herkes değişir.
Madde 4:Kimsenin yanında ağlama,ezik durumuna düşme.
Ve daha neler neler...
İnsan gülerek mi acını saklar yoksa ağlayarak mı? Bana sorarsanız HİÇBİRİ.Benim acılarımı sadece ifadesizliğim ve soğuk oluşum saklar.
İfadesizliğim,karşımdakini çıldırtacak kadar güçlü soğuklum karşımdakini afalatacak ve sinirlendirecek kadar güçlü.Benim iki tane önemli silahım var.
Bir İfadesiz yüzüm ve soğuk bakışlarım.İkincisi ise kıvrık zekam.
Bu ikisi olmasa vah! Halime.
Şimdi düşününce bunlar olmasa cidden çok kötü bir durumda olurdum.Babamın,'Bir evlenemedin,evlensende başımdan eksilsen.' diyişi,
Küçükken daha on iki yaşındayken annemin beni döverek Çamaşırları merdivenden taşıtırken merdivenin ikinci basamağında düşmüştüm.Canım çok acımıştı,ama merdivenden düştüm için değil babamın kurduğu cümle idi.
'Tı ketibânâ da ez jite hılâzbubamâ.'
(Düşeydinde senden kurtulaydım.)'Az zıkkımlan.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I SADAKAT(+18)
AcciónASKER&DOKTOR 🍂 "Ben o askere aittim,asker ise vatana aitti...🥀" (İzmitli bir asker adam ile Mardinli bir doktor kadının hikayesi!!!) 🍂 Mardindi orası! Cahilliğin geliştiği ama aklın gelişmediği bir şehir.Milyonlarca insanların kanı aktılan şehird...