21.Bölüm-KAYBETME KORKUSU🍂

2.1K 192 173
                                    

"Boşa kürek çekmeyi bırakın,boğulmayı deneyin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Boşa kürek çekmeyi bırakın,boğulmayı deneyin."

🍂🍂🍂


(Leyal'dan devam...)

Karşımda duran kuvarsa şaşkın ve öfkeyle baktım.

Hem bu adam nasıl bu kadar yaralanabilmişti?

Aşık olan tarafım ağlamaya başlamıştı.

Ancak kuvarstan gelen sesle tüm düşüncelerimden arındım.

Sesiyle birlikte koşarak yanına gitmeye başladım.

İçimdeki aşık tarafa söz geçiremedim ve hemen kuvarsa sarıldım.

Ama ön plana çıkan gururumla hemen kuvarstan ayrıldım ve yüzüne okkalı bir tokat attım.

"Gurursuz muyum ben!?" dedim öfkeli bir sesle.

Kuvars ise şaşkınlıkla bana baktı.Ama ona tokat atmamla hafif kabuk tutan dudağı tekrar patlamıştı.

Kanayan dudağını görünce içimden birşeyler koptu.Elim hareket edince elime hakim oldum.

Sonra aynı ses tonuyla devam ettim.

"Düğünümü izlemeye geldiysen buyurun ama bölmeye geldiysen def ol." dedim kısık ve sinirli bir sesle.

Burukça tebbesüm etmesiyle ona boş boş baktım.

"Zorla evleniyorsun biliyorum ama artık buna gerek yok.Söyleceklerim yüzünden hazırlıklı ol,sakın yıkılma.Çünkü sen hep güçlü bir kız oldun." dediğinde anlamayarak ona baktım.

O ise bakışını aile fertlerine dikti ve elimi tutmasıyla kaskat kesildim.

"Leyal'in evlenmek gibi bir zorunluluğu yok! Çünkü o sizin öz kızınız değil!." dediği an buz kestim.

Acaba kuvars gelirken başına birşey mi düşmüştü?

Bakışlarım ona döndü ve sırıtarak baktım.

"Atacak başka yalan varsa at,çünkü gülmek üzereyim."dediğimde bana öyle sert bir bakış attı ki yere gömülmek istedim.

"Bana güvenmiyor musun?" dediğinde ona sorduğum sorunun aynısını sormasıyla ona bakmakla yetindim.

"Bana güvenmeyen birine güvenecek değilim." dediğimde bakışları öfkeyle kısıldı.

Bal gözleri karardı.Göğüs kafesi sertçe inip kalkmaya başladı.

"Haklısın,yavrum." demesiyle çenemin yere çarpmaması için dudağımı ısırdım.

Manyak adam!

Diğer atak babamdan geldi.

"Ne saçmalıyorsun! Çık evimden! Yoksa elindeki silahın mermilerini kafana boşaltırım." dedi babam tehtidkâr bir sesle.

"Deneyip görelim." dedi kuvars rahatça ama babamın ve annemin rengi atmıştı.

AŞK-I SADAKAT(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin