15.Bölüm-BOZKURT🍂

2.2K 165 57
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


-BÖLÜM ARASI YORUM-

🍂🍂🍂

Duyduğum cümle ile kahkaha attım.İlk defa içten bir kahkaha atmıştım.

Kuvarsın ciddi yüzü bir anda şaşkın bir hal aldı.

"Beni güldürdün ya! Allah senide güldürsün." dedim gülerek ve yaşaran gözümü nazikçe sildim.

"Bu şakalar bana sökmez.Kandıracak başka birini bul." dedim ve sahte bir tebbesüm edip yürümeye çalıştım.

Evet,Çalıştım çünkü sadece çalışmakla kaldım.

Kuvarsın belimdeki kolları sıkılaştı ve bir anda dudaklarımda hissetiğim baskıyla kaskat kesildim.

Gözlerim kocaman açıldı ve kuvarsın kapalı gözlerine baktım.Dudağımın üzerindeki baskı arttı.

Alt dudağımı dişleyen kuvarsla kendime geldim.Ellerimi göğüsüne koyduğum gibi itmeye çalıştım.Ama nafile.

Kapattığım dudaklarımı diliyle aralamaya çalışıyordu ama izin vermiyordum.İtmeye çalıştıkça kendini bana bastırıyordu.

Elleri belimde keşfe çıkmış gibi dolaşıyordu.

Beni o kadar zorluyordu ki gücüm kalmamıştı.Kuvarsın Göğüsüne koyduğum ellerim bu sefer güç almak istercesine koluna tutundu.Gözlerim kendiliğinden kapandı.

Dudaklarımdaki baskı azaldı.Gözlerim yavaşça açıldı ve kuvarsın kararmış gözlerine baktım.

Alnını alnıma yasladı.

"Ne kadar ciddi olduğumu anlamış oldun doktor." dedi boğuk bir sesle.

Sıcak nefesi ıslak dudaklarıma çarptıkça ürperiyordum.

Şuan sinirli olmam gerekmiyor muydu? Peki neden kızamıyordum? Neden hoşuma gitmişti?

Dört nal koşan kalbimin atışlarını hissebiliyordum.Peki kuvars hissedebiliyor muydu?

"Neden benimle evlenmek istiyorsun?" dedim benden beklenmeyen bir sakinlikle.

Alnıma yaslı alnı benden uzaklaşınca kendimi boşlukta hissetsemde hemen bende geri çekildim.

Tamam,şimdi tokat atabilirdim.

Yumruk olan ellerim düz bir şekil aldıktan sonra bana bakan kuvarsın yüzüne tokadı sertçe indirmem ile bunu beklemediği için yüzü hafif yana düştü.

Sessiz ortamda tokat sesi yankılanmıştı.

"Sen hangi hakla beni öpersin! Bana bak komutan ben benzemem tek gecelik karı,kızlara.Rezil ederim seni! Hatta neden şimdi etmiyorum?" dedim alayla ve çığlık atacağım zaman kuvars çevik bir hareketle kocaman elleriyle dudağımın üstünü kapattıp beni duvarla kendisi arasına aldı.

AŞK-I SADAKAT(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin