17.Bölüm-REZİL🍂

2.1K 172 176
                                    

"Kendimi iyi hissetiğim zamanları özledim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Kendimi iyi hissetiğim zamanları özledim."

-BÖLÜM ARASI YORUM-

🍁🍁🍁

Kuvarsın dudakları bu sefer boynum oldu.Ama daha fazla ileri gitmedi ve küçük bir buse bırakıp sakince geri çekildi.

Kararmış Bakışları zifiri karanlık gözlerimin içine baktı.

Ayağı ile Elleri benden uzaklaştı.Ben ise duvara yapışmış ona bakıyordum.Kuvars artık eskisi gibi yakınlaşmamızı yanlış bulmuyor,ama ben buluyordum.

İşaret parmağımı göğüsüne koydum ve hafifçe üzerine eğildim.Dudaklarımız arasındaki mesafe milimler vardı.

Dudağına bakıp tekrar gözlerine baktım.

"Bana güveniyor musun?" dediğim an bu soruyu beklemiyor olmalı ki affaladı.

Ama sustu.

Sustu.

Yüzümde acı bir tebbesüm oluştu ve ondan uzaklaştım.

"Güvenmediğin birini öpüp ona evlenme teklifi etmen ne kadar doğru komutan?" dedim alayla ve ondan iğrenir gibi baktım.

"Ne istediğini bilmeyen,cinselliği aşk sanan erkeklerden hep iğrenmişimdir ve sen! Artık
onlardan biri olduğun için sana diyecek birşey bulamıyorum.Sadece benden uzak dur!" dedim sert ve soğuk bir sesle.

Kuvarsın bakışları an bean an hayal kırıklığı yerleşti ama umrumda değildi.Elleri yumruk oldu ve elini sertçe duvara vurunca birkaç adım geriledim.

"Beni diğer şerefsizlerle bir mi tutuyorsun!" diye kükreyince sertçe yutkundum.

"Neden olmasın? Öyle değil misin! Canın isteyince okşa,yala,öp! Ama bana güveniyor musun diyince sus,harika!" dediğimde gözü seğirdi ve bir yumruk daha duvara vurunca eline baktım.

Eli kanıyordu! Tam bir adım atılacaktım ki vazgeçtim.Dur bir sende gece!

"Sana güveniyorum ama beni diğer adilerle aynı kefeye koyma Leyal." dediğinde şaşırdım.İlk defa ismimi kullanmıştı ve öyle bir tınıyla söylemişti ki küçük tüylerim bile şahlanmıştı.

"Güven nedir sen bilir misin? Sırtını dayayabileceğin,elinde bıçak bile olsa sarılabileceğin,ondan şüphe etmeyeceğin birşey ama sende bunların biri bile yok.Ben,bana güvenmeyen bir adamla ilişki kurmam,kuramam." dedim sakin tutmaya çalıştığım bir sesle.

Gözleri tamamen siyaha bürünmüştü.Göğüs kafesi sertçe inip kalkıyor ve yüzü geriliyordu.

Elini kaldırdığı an hemen başımı eğdim ve gözlerimi kapattım.

Yüzüme inecekken olan tokadını bekledim ama inmedi.Gözlerimi yavaşça açıp ona baktığımda donakaldığını gördüm.

Eli Havada asılı kalmış,titreyen gözbebekleriyle bana bakıyordu.

AŞK-I SADAKAT(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin