14.Bölüm-BEKLENMEYEN TEKLİF🍂

2.4K 177 112
                                    

"Ve insan; tercihleriyle kaderini imzalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ve insan; tercihleriyle kaderini imzalar."

🍂🍂🍂

"Ellerinin kırılıp bir yerine sokmamı istemiyorsan,çek ellerini onun üzerinden!"

Duyduğum cümle beni affalatmıştı.Bunu diyen gerçekten kuvars mıydı?

Yok beynim benimle oyun oynuyor.

Arkana dönüp bakarsan gerçek olduğunu anlarsın.

Sakince arkama döndüğümde yüzü kasılan ve gözleri kararan bir kuvars gördüm.Gözü seğiriyor ve çok korkunç duruyordu.Tamam,kabul ediyorum.Gerçekmiş.

Kuvarsın bakışları sakince bana dönünce ona bakakaldım.
Bakışları niye kalbimi hızlandırıyor?

Hızlıca bakışlarımı kaçırdım.

Ancak gelen sert ve yeri yıkan adımlarla kaçamak bakışlarla kuvarsa baktım.Kendinden emin adımları,sert yüzü,üniformasından belli olan iri cüssesi ve kararmış bal gözleri hızlıca beni baştan aşağı taradı.

Bakışları kanayan diz kapağımda oyalandı.Ama dibimde biten adamla nefesimin ciğerime yetmediğini hissetim.

"Geri çekil." dedi barışa hitaben.Sesi öyle ürkütücüydü ki barışın bile yutkunduğunu gördüm.

"Hayırdır? Neden geri çekiliyorum.Ben onun arkadaşıyım da asıl sen neyisin?" dedi barış kuvarsa diklenerek.

Kuvars ise bu cümle ile bir dudağı kıvrıldı.

"Bence bunu öğrenmek bile istemezsin." dediğinde affaladım.

Nasıl yani? Bir bok anlamıyorum!

Barış çöktüğü yerde diz kapağıma dokanacağı an daha ne olduğunu anlamadan kendimi havada bulmuştum.Tabi ani bu hareketle ağzımdan bir çığlık kopmuştu.

Dünyayı ters gördüğüm için yüzümü buruşturdum.Bir dakika!

Benim dünyam  karşımda duran,kuvarsın sıkı kalçası!
Gözlerim kocaman açıldı.

Kuvars beni omzuna atmıştı!

Saçlarım önüme savrulmuş,biçimli kalçasıyla bakışıyordum.

Karşılıklı kahve içtik.

"Ben iki kez uyarırım.Üçüncüsünde ise kendimi kaybedirim.Şimdi geri çekil yoksa seni geri çekmesini seve seve yaparım." dedi kuvars sert bir sesle ve yürümeye başlayınca affaladım.

"İndirsene beni! Napıyorsun!" dedim bağırarak.Ama zerre kuvarsın umrunda değildi.

Bakışlarım bize bakan barışa kaydı sonra utanarak bakışlarımı önüme çevirdim.

AŞK-I SADAKAT(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin