Selam aşklarım!!!
Nasılsınız???
Yorum az olduğu için bazen bölümlere sınır koyacağım.Özür dilerim!!!
Oy;18
Yorum;15KEYİFLİ OKUMALAR💖
---"İnsanı en çok yıpratan şey,iyi niyetidir."
Oscar WİLDE
---
Nevanın kurduğu cümle ile gözlerim şaşkınlıkla açıldı.Abisinin arkadaşı?
"Onun yaşı kaç ve seninki kaç?" dedim merakla.
Kaçırdı gözlerini.
"Benimki 20,o ise 27" dediğinde yuh dememek için çenemi tuttum."Seviyor musun onu?" dedim yattığım yerde dikleşerek.
Biraz zorlandığım için nevada sırtımdan tutarak yardımcı oldu.Gözleri açık pencerden dışarı kaydı.
"Çok..." dedi ve yutkundu.Gözleri tekrar dolunca elinden tuttum.
"Az önce ne oldu bilmiyorum ama sen onun suyuna giderek aranızdaki buzları eritebilirsin.Çok inatlaşma onunla." dedim.Bunları nerden bildiğimi sormayın!
Abim sağolsun!"Çok zıt karakterleriz.O ciddi ve herşeyi şakaya vurur,bense gülen yüzlü ve direk alınan biriyim." dediğinde tebbesüm ettim.
"Birbirinize nasipsiniz.Nasip Olmasaydınız Allah ikinizi birbirinize aşk etmezdi.Sizi tanıştırmazdı." dedim sıcak bir gülümsemeyle.
Bana minnetle tebbesüm etti.
"Teşekkür ederim.Az önceki üzüntüm de toz oldu." dedi
"Sen neden sabah sabah revirdeydin,kötü bir niyetle sormuyorum." dedim merakla.
"Seni sabah saat yedi civarında kontrol etmeye geldim.Birşeyler saykılıyordun ve terlemiştin.Bende yanında kalmak istedim." dediğinde şokla gözlerim açıldı.
"Benim yüzümden uykundan oldun." dedim suçlulukla.Kendimi çok kötü hissetmiştim.
"Hayır,hayır! Ben zaten sabahları erken kalkmayı seven biriyim." dediğinde şaşırdım.
"Ben tüm gün kış uykusuna yatan ayı gibi yatabilirim." dedim kısık sesle.Neva duymuş olmalı ki gür bir kahkaha attı.
Bir süre sessiz kaldıktan sonra odayı dolduran karın gurultumla kaskat kesildim.
Mübarek sanki inşaat çalışması yapıyor,ne bu gurultu?
"Açsın değil mi? Unuttum yine." dediğinde utançla başımı aşağı yukarı salladım.Neva ayağı kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I SADAKAT(+18)
ActionASKER&DOKTOR 🍂 "Ben o askere aittim,asker ise vatana aitti...🥀" (İzmitli bir asker adam ile Mardinli bir doktor kadının hikayesi!!!) 🍂 Mardindi orası! Cahilliğin geliştiği ama aklın gelişmediği bir şehir.Milyonlarca insanların kanı aktılan şehird...