Hellööö!
Ben geldim.
Nasılsınız? Nasıl gidiyor? Okul,aile,yaşam?
LGS az bir süre kaldı ve hala matematikte nettim düşük.Çıldırıcam!
Neyse,ne!
Bana ulaşmak için;
Tiktok; elvinnxw02
inst; sadece_elvin(Not;BÖLÜM TASLAKTA OLDUĞU İÇİN SİLİNİP TEKRAR YÜKLENDİ!)
Şimdi yeni bölüm ile sizinleyim!
Bu bölüm;
'Babası olup,sevgi görmeyen kızlarıma gelsin.'
___
KEYİFLİ OKUMALAR DİLERİM💖
✦✦✦
Dün gece,gördüğüm kabustan sonra her zaman olduğu gibi uyuyamamıştım.Tüm gece cenin pozisyonunda yatarak dışarı bakmıştım.
Artık yıldızları,ayı ve gecenin karanlığını adım gibi ezberlemiştim.Sabah doğan güneş bin kezden fazla görmüştüm.Bugünde o günlerden biriydi.
Aslında ben karanlıktan ibarettim.Ben geceyim,Leyalım.Güneş batınca karanlık olur.Güneş doğunca ise gizlenirim ama asla kaybolmam.Karanlık heryerdedir.
Gözünüzü kapatığınız an karanlık olur,ışıkları kapatığınızda karanlık olur,güneş batınca karanlık olur ama küçük bir ışık ile heryer aydınlanır ve ben Yinede karanlığı seçtim.Çünkü ben karanlığa mahkum bir kadınım.
Güneşin ışıkları çıkınca,ayın yavaşça batışını izledim.Gözlerim alışık olduğu manzara ile içimde herhangi birşey olmamıştı.
Sorguluyorum,Neden babam sevmedi beni? Veya annem neden sevmedi?
Onlara nasıl bir kötülüğüm dokunmuş olabilirki? Günlerce düşündüm
kafayı yemek üzereydim lakin hiçbir sonuca ulaşamadım.Bazen kendime şunu derdim.Beni dövsünlerdi ama keşke sevselerde.Dövdükleri için bazen pişman olup yanıma gelselerdi.Her anne ve baba gibi saçlarımı okşayıp,güzel kızım demelerini isterdim.Ama babam saçlarımı okşayacağını saç tutamlarım ellinde kaldı.
Saçlarımı çok seviyordum.Küçükken On dört-on beş yaşlarında iken bir gün saçım açık kaldı diye annem saçlarımı makasla acımadan kesmişti.
İşte ilk o zaman babam annemi dövmüştü.Hangi hakla saçlarını kesersin diye dövmüştü annemi.Sonra babam saçlarıma baktı ve ilk defa gözlerinin dolduğunu görmüştüm.Babam beni değil uzun saçlarımı seviyordu.Ama olsun,en azından benden olan birşeyi seviyor dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I SADAKAT(+18)
ActionASKER&DOKTOR 🍂 "Ben o askere aittim,asker ise vatana aitti...🥀" (İzmitli bir asker adam ile Mardinli bir doktor kadının hikayesi!!!) 🍂 Mardindi orası! Cahilliğin geliştiği ama aklın gelişmediği bir şehir.Milyonlarca insanların kanı aktılan şehird...