13.Bölüm-KARMAŞIK DUYGULAR🍂

2K 165 88
                                    

"İnsan kalbinin gölgesidir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"İnsan kalbinin gölgesidir."

🍂🍂🍂

-BÖLÜM ARASI YORUM-

✦✦✦


Hızlıca ekrem abinin gözlerine baktım.Bilinci kapalıydı.Nabzını yokladığımda elim buz kesti.

Atmıyordu! Nabzı atmıyordu!
Elim kalbine gitti.Hayır! Hayır bunu bize yapma ekrem abi.YAPMA!

Ama elimin altındaki kalbi hareketsizdi.

Hareketsiz...

İki elimi hızlıca kalbine bastırdım.Bastırdığım gibide ileri geri elimi hareket ettirmeye başladım.

"L-leyal noldu?" dedi neva elinden düşen makasla.

Ben ise nefes nefese işlemi devam ettirdim.

"Kalbi atmıyor." dediğimde nevanın attığı çığlığı es geçtim.

Kapının güm diye açılmasını da es geçtim.Hızlı hızlı yaptığım kalp mesajına devam ettim.

"Noluyor!" diye bağırdı kuvars.

"Ekrem..." dedi nisa ablanın sesi.

"Noluyor doktor!" diye tekrar bağırdı kuvars ama cevap vermedim.

"Neva defibrilatör var mı! Kalbe şok göndermemiz lazım!" dedim sertçe.

Hadi! Hadi ekrem abi! Lütfen!

Nisa ablayı,çocuğunu,anneni,babanı,
kardeşini düşün!

"Var.Getiriyorum." dedi neva kısık sesle.

Koluma dokunan el ile eli sertçe iteklememle kuvarsın gözlerinden şaşkınlık geçti.

"Hastam ile arama giren insanları sevmem komutan! Geri çekilin yoksa sizi 'Doktora zorla dokunmaktan' dolayı dava açarım." dedim soğuk ve yüksek bir sesle ve işime devam ettim.

"Ambulans arayın! Yara derin ve revirde yapılacak ameliyat için malzemler çok kısıtlı!." dediğimde ortama sessizlik çöktü.

"Yapamayacağın işlere neden burnunu sokuyorsun o zaman doktor!" diye kükredi kuvars.

"Siz yoldayken can verecekti! Kalbi zaten durmuş.Yarası çok derin ve mikrop kapmış! Kanı bulamayacağımız için hastaneye gitmesi lazım!" dedim aynı sertlikle.

Kuvars susunca bende işime döndüm.İçeri giren neva hızlıca makineyi yanıma bıraktı.

Şok makinesini birbirine sürttüm.

"Allah'ım sen büyüksün." dedim ve defibrilatör ekrem abinin kalbine bastırdım.

Ekrem abinin bedeni makineyle birlikte havaya kalktı ve sertçe sedyeye geri yattı.

AŞK-I SADAKAT(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin