Murat BOZ-Geri dönüş Olsa🍂
"Senin üzüldüğünü anlamayan,seni mutlu edemez."
🍂
Gözlerimi yine her gün olduğu gibi umutsuzca ve bıkkınca açtım.Gözlerim bir süre tavanı taradı.Daha sonra yattığım yerde oturur pozisyona geçtim.Perdeler kapalı ve içeri havasızdı.Ayaklarımı aşağı sarkıttım.Sonra yavaş adımlarla kapıya ilerledim.Kapıyı açtığım zaman gelen koku ile iştahım kabarmıştı.
Menemen kokusu...
Mutfağa doğru ilerledim.
Duvara yaslandım ve ismaille baktım.Üzerine giydiği mutfak önlüğü ve pişirdiği menemene baktım.
"Günaydın yakışıklı." dediğimde gülümseyerek bana döndü.
"Tünaydın Güzelim." dedi imayla.Göz devirdim.
"Bu kadar uyumayı ben seçmedim,hem sen beni niye uyandırmıyorsun?" dedim.
"Lan! Seni uyandırmaya çalışırken az daha değerli canımdan oluyordum.Kızım uyuyan sen ile şuanki sen farklı kişilersiniz." dedi şaşkın bir sesle.
Bakışlarımı kaçırdım.
Haklıydı.Uyurken çocuk gibiyim,uyanırken olgun ve sert biriyim.
"İyi misin?" dedi ve ocağın altını kapattı.
"İyiyim elimi yüzümü yıkayıp geliyorum." dedim ve yaslandığım yerden uzaklaşıp banyoya gittim.
Çökmüş gözaltlarıma ve soğuk,bembeyaz yüzüme baktım.Daha sonra avuçlarımı soğuk suyu doldurup sertçe yüzümü vurdum.Dişimi fırçalayıp,saçımı gelişigüzel düzelttim.
Derin nefes alıp banyodan çıkıp mutfağa gittim.İsmail masaya kahvaltılıkları getiriyordu.
"Sabah beni yakup aradı." diyen ismail ile elimdeki çay bardakları düşürmemek için sımsıkı tuttum.
Bakışlarım ona döndü.O ise şefkatle bana baktı.
"Önce kahvaltımızı edelim sonra konuşuruz." dediğinde,iyi birşey söylemeyeceğini anlamıştım.
Bardakları masaya koydum ve sandalyeye oturdum.
"Abim ne dedi?" dedim merakla.Ama o çayımızı doldurmakla meşguldü.
"Önce kahvaltı edeceksin sonra konuşucaz dedim." dediğinde sert bakışlarım ona döndü.
"O bakışları yemezler bu yüzden düzgünce kahvaltını et leyal." dedi kızgın bir sesle.
Ofladım ve çayıma şeker attım.İkimizde bir süre sessiz kaldık.
Acaba abim ne demişti?
"Eline sağlık,benden de güzel yapmışsın menemeni." dedim gülümseyerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I SADAKAT(+18)
ActionASKER&DOKTOR 🍂 "Ben o askere aittim,asker ise vatana aitti...🥀" (İzmitli bir asker adam ile Mardinli bir doktor kadının hikayesi!!!) 🍂 Mardindi orası! Cahilliğin geliştiği ama aklın gelişmediği bir şehir.Milyonlarca insanların kanı aktılan şehird...