8.Bölüm-KRİZ🍂

2.3K 131 11
                                    

Helloo!!!

Nabersiniz?

Yeni bir bölümle sizinleyim!!!!

Bundan önce lütfen bol bol yorum yapın.SINIR asla koymak istemiyorum ama yorumlara,votelere bakınca üzülüyorum.Ama olsun en azından bir kaç kişi okuyup faydalanabilecek.😊

Bu kitabı bastırımayı düşünüyorum.Birkaç yayınevine pdf gönderdim.Sonucu bekliyorum.Dualarınızı eksik etmeyin.

O ZAMAN YENİ BÖLÜME GEÇELİM!

KEYİFLİ OKUMALAR DİLERİM🌺

"Boğazıma kadar heves kırıklarıyla doluyum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Boğazıma kadar heves kırıklarıyla doluyum."

°BÖLÜM ARASI YORUM°

✦✦✦

Şuan nerde miydim?

İsmailin evindeydim ve ayağı kırık insanlar gibi bir ayağım sehpada diğer ayağım ise yerdeydi,bende tekli koltukta götümün rahat edeceği bir yere oturmuştum.

Elimdeki sıcak kahveden bir yudum içtim.Şu Kahve var ya,ŞEKERDEN,BALDAN güzel!

"Anlatacak mısın artık şu olayı yoksa vahiyle ayet ayet mi indireceksin gece?" dedi ismail sinirlenmeye başladığı belli olan bir sesle.

Kara gözlerimi ona çevirdim.
"Bir zıkkımlandıramadın!" dedim ve son bir yudum içip melül melül kahveme bakıp sehpaya koydum.

Gece konuşurken sakın zırlama,çarparım! Kendi kendimi uyardıktan sonra Boğazımı temizledim.Hadi bismillah!

"Nerden başlayacağımı bilmiyorum ama bir yerden başlamam lazım onu biliyorum." dediğimde ismail 'devam et' der gibi el işaretti yaptı.

"Mirzal abim,biliyorsun düşman aşiretten olan berfini seviyor.İşte bundan üç,dört gün önce berfini kaçırdı." dediğim an ismail donup kaldı.Yani adamda haklı pat diye söylersen kalpten dahi giderler.

Bakışları donukça gözlerime baktı.

"Naptı,naptı! Berfini mi kaçırdı!" diye kükremesi ile yüzümü buruşturdum.

"İsmail! Şu sesini kıs! Yeminle bir daha asla anlatmam." dedim tıslayarak.

İsmail sustu ve gözleri pencerden dışarı kaydı sonra bana tekrar baktı.

"Sonra?" dedi boğuk bir sesle.Bu sesi sinirlendiğinin belirtisiydi.Emin ol ki ben senden daha çok sinirlendim hatta öyle sinirlendim ki abimi orada bırakıp kaçtım.

Rekor Bende!

"Haberi duyan azad ağa konağı silahla taradı.Sanki tarayınca mirzal abim çıkacakmış gibi.Herneyse,geldi ve onu öldüreceğini söyledi.Onu bulursam sağ çıkmaz tarzı şeyler söyledi.Haberi duyan annem bayıldı,babam da mirzalli bulmak için seferber oldu.Yakup abim desem patlamak üzere olan bir balondu." dedim ve elimle oynamaya başladım.

AŞK-I SADAKAT(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin