12.Bölüm-ŞEHİT DÜŞERSE🍂

2.2K 173 51
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Şehit mi düştü asker? Heryer cennet koktu da."

SINIR!

(OY;35 YORUM;30)

🍁🍁🍁

Araba da yaptığımız son konuşmadan sonra alışveriş merkezine gelmiştik.
Asker adam ise koruma gibi arkamızda kalması biraz beni rahatsız etmişti.

Anıl ise kabadayı gibi ellerini arkada birleştirmiş bize bakıyordu.

"Leyal! Bu elbiseye baksana! Çok güzel." dedi neva hayranlıkla.Elimdeki tişörtü bırakıp ona baktım.

Kan kırmızısı bir elbiseydi.Kısa ve askılı bir elbiseydi.

"Güzelmiş,denesene." dediğimde heyecanla başını salladı.Deneme odasına koşarak gitti.

Ben ise birkaç günlük kıyafet almıştım.Tişört,kumaş pantolon,crop,bluz....

Gözüme kestirdiğim siyah elbiseye doğru ilerledim.Elime alıp biraz baktım.Alsam fena olmazdı.Olur da bir yere gidersem giyerdim.Terredüte kalsamda nevanın beni çağırmasıyla elbiseyi elime alıp nevanın yanına gittim.

Deneme odasından çıkan nevaya hayranlıkla baktım.Elbise üzerinde çok güzel durmuştu.

"Nasıl!?" dedi genişçe gülümseyerek.

"Harikasın." dediğimde yanakları kızardı.

"Kesinlikle al." dediğimde başını salladı.Bakışları elimdeki siyah elbiseyi buldu.

"Elindekini dene sende.Bakalım nasıl duracak?" dedi.

"Yok,almayacaktım." dediğimde kaşları çatıldı.

"İtraz yok.Buraya kafa dağıtmaya geldik.Sen itraz et diye değil." dediğinde el mecbur deneme odasına girip üzerimdekileri çıkarıp elbiseyi üzerime geçirdim.

Elbiseye baktım.Elbisenin dekoletinden taşan göğüslerime şaşkınlıkla baktım.Tövbe haşa da ben acaba hejanın hakkını yemiş olabilir miyim?

Göğüs tarafımı hızlıca düzeltim ama yinede göğüslerimin iriliği belli oluyordu.Son birkaç düzeltme yaptım ve kabinden çıktım.

Neva dahil anıl ve askerin bakışları bana döndü.

"Oha!" dedi anıl kısık sesle ve beni baştan aşağı süzünce ayakabımı ağzına sokasım geldi.Sapık mı ne?

"Gerçekten oha." dedi neva hayranlıkla.

Yırtmacı da vardı ve bu ayaklarımı boylu boyunca millete sermesine neden oluyordu.

"Yalnız aşırı iyi! Benim bile dibim düştüyse..." dedi neva ve yanıma geldi.

AŞK-I SADAKAT(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin