18.Bölüm-AŞK-I SADAKAT🍂

2K 184 147
                                    

"İnancımda bitti,umutlarımda

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"İnancımda bitti,umutlarımda."

🍂🍂🍂


K

ocaman açılmış gözlerimle kuvarsın bal gözlerine baktım.

O an tüm öfkem,sinirim,kırgınlığım,acım buhar olup gitti.Geriye sadece kuvarsa olan aşkım kalmıştı.

Elimin altındaki kalbi en az benim kadar hızlı attıyordu.

"Hoşt! Şşt! Oğlum gel!" diyen bir adamla irkilerek kuvarsın üzerinden hızlıca kalktım.

Dengemi kaybetsemde hemen geri sağladım ve üstümü başımı silkeledim.

Neyseki ortalıkta fazla insan yoktu ve imalı bakışlar yoktu üzerimde.Rahat bir nefes verdiğimde kuvarsta ayağı kalktı.

Kamuflesinin altında parlayan bal gözlere kısa bir süre baktım ama hemen gözlerimi kaçırdım.

"İyi misin? Yaralandın mı?" dedi kuvars saf bir endişeyle.Bakışlarımı ona değdirmeden konuştum.

"İyiyim.Teşekkürler." dedim ve daha fazla kimseyle muhatap olmadan bize bakan yusuf ağanın yanına gittim.

"Rica etsem nerde kalacağımı gösterir misiniz?" dediğimde gülümsedi.

"Tabi doktor hanım kızım.Bizim ev boştur.Bizim kızların yanında uyuyuver." dediğinde hafifçe başımı aşağı yukarı salladım.

Yusuf ağa arkama baktı.

"Kuvars oğlum! Sende gel hele!" dediğinde onu tanıdığını anlamak zor olmadı.

Kuvarsı yeni tanısaydı,oğlum yerin başka bir kelime kullanırdı.

"Benim biraz işim var ama geleceğim Yusuf amca." dediğinde yusuf ağa başını memnuniyetle aşağı yukarı salladı.

O sırada çekinerek bana sırnaşan barışa ters ters baktım.

"Kelleni kendi ellerimle alacağım." dediğimde sertçe yutkundu.

Onu dövsem bile az kalırdı!

Resmen beni ölüme terk etmişti!

Kuvars olmasaydı midem götümden çıkacaktı!

Sinirlensemde,sakin kalmaya çalıştım.Gerilme sende hemen gece!

"İyi ki geldiniz doktor kızım.Herkes sayenizde iyileşiyor.Allah sizden razı olsun." dedi içten bir sesle.

Gülümsedim.

"Onların canı,benim canım gibidir." dediğimde güldü.

"Perşin kızımı kuvars oğluma vereceğim.İyi oğlandır,kızıma iyi bakar.Hem zaten anlaşmışlar ve birbirlerini sevmişler.Sizi de düğüne beklerim." dediği an boğazıma birşey takılmış gibi deli gibi öksürdüm.

AŞK-I SADAKAT(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin