לוקה
יעל מתנהגת שונה. הידיעה שהיא חייבת להתחתן איתי משפיעה עליה.
עברו כמה ימים מאז שהגענו לאיטליה ובימים אלו יעל בקושי עשתה משהו. היא לא אכלה כמו שצריך, היא כמעט ולא שתתה והיא לא משדרת את אותן האנרגיות שהיא שידרה, היא לא עצמה, היא לא יעל.
את רוב הזמן ביום ובלילה היא העבירה בשיחות טלפון בלתי פוסקות לחברתה אבישג, טיילר לא היה פה כדי לתרגם לי אותן, אבל אני גם לא מתכוון לבקש ממנו לתרגם לי אותן בהמשך, משהו בזה שהוא לא זוכר את עברו קשור לעברית, אני יודע שהוא עלה מישראל, אבל לאחרונה אני שם לב שהוא נמנע מהשפה הזאת. עד היום לא שמתי לב כי לא דיברנו בעברית, אך יעל מדברת עברית ואני חושב שזה מזכיר לו דברים מהעבר.
אני נוקש פעמיים על דלת החדר למרות שזה החדר שלי, אני רוצה שהיא תרגיש בנוח.
"כן." קריאתה של יעל נשמעת מתוך החדר. אני נכנס ומתיישב על המיטה לצד יעל,
"איך את?" אני שואל ומנסה להיות עדין,
"אני בסדר." אמרה והסתכלה בעיניי. עיניה הירוקות קפואות. כשהכרתי את יעל בבית המלון עיניה היו קפואות, עם הזמן עיניה הובערו, זה שעיניה קפואות עכשיו אומר לי שחזרנו לנקודת ההתחלה.
חזרנו לקיאונה.
"את מצוברחת."
"נכון." היא עונה לי למרות שלא שאלתי, הצבתי עובדה.
"למה?"
"כי אני חושבת שאני מתאהבת בך." אמרה ומיד הבינה את הטעות שעשתה. אני מתקרב לכיוונה על המיטה ומחבק אותה, אני לא מחבק אנשים ואני לא חובב מגע, אבל אצלה זה שונה, אני זקוק למגע שלה. יעל מופתעת מחיבוקים אך משתפת פעולה. אנחנו נשכבים על המיטה כשגבה צמוד לחזי וידי חובקות את מותניה. נשימותיה של יעל הופכות סדירות ורגועות, היא נרדמה. ואחריה גם אני.יעל
אבישג סיפרה לי תמיד שלהתאהב זה כיף, היא סיפרה לי שזה גורם ללב לפרפר, ללחיים להסמיק, לחוות עונג שונה מושך בזמן סקס, היא סיפרה שכשרואים את האדם שאוהבים הלב מרגיש כאילו הוא רוצה לפרוץ מבעד לחזה. אני חושבת שהתאהבתי. אני מרגישה את כל התסמינים האלה בזמן שאני ליד לוקה. אבל יש עוד משהו שאני מרגישה, אני מרגישה פגועה, זה הפעם הראשונה שאני באמת מפחדת. מפחדת שישבר לי הלב. כל השקרים שחשבתי שסיפרה היו נכונים, אבל היא גם החסירה כמה פרטים חשובים.☆
לוקה ישן לצידי וידיו אוחזות במותניי, נשימותיו החמות מורגשות על עורי ומסמרות את כל שיערות גופי.
אני מורידה את ידיו של לוקה ממותניי וקמה בשקט ובזהירות והולכת לחדר האמבטיה שנמצא בחדרו של לוקה.
אני מורידה את בגדי ונכנסת לאמבטיה.
טיפות המים הקרות זולגות על עורי ומתחממות לאט לאט. אני מתיישבת על הרצפה ומצמידה את הדוש לחזי הערום, פקק האמבטיה סגור כך השמים נאגרים ועוטפים את גופי בנעימות. אני עוצמת את עיני ונותנת לגופי להרגיש ולהתרפק על המים החמים. איך נפלתי כך? איך התאהבתי בלוקה?
דלת חדר האמבטיה נפתחה ולוקה נכנס פנימה,
"אני יכול להצטרף?" שאל בעדינות, אני יודעת שהוא משתדל ומנסה להיות עדין איתי.
הנהנתי בראשי לחיוב, לוקה פשט את בגדיו ונכנס לאמבטיה, הבטתי לתוך עיניו מלמטה כי אני יושבת והוא עומד, הוא מסתכל עליי מלמעלה ואיברו מזדקף לדום,
"אל תתייחסי אליו. זאת תגובה אנושית." לוקה אמר והתיישב לידי, האמבטיה צפופה עד אפס מקום. אני סוגרת את זרם המים כדי שהאמבטיה לא תעלה על גדותיה. לוקה תפס מעל מותני וסובב אותנו כך שאני נשענת על חזהו הערום, הוא עיסה את החלק הבשרני במותניי ודפיקות ליבו נשמעו באוזניי.
"את רוצה להסביר?" לוקה שאל,
"להסביר את מה?" שאלתי למרות שידעתי את התשובה.
"את רוצה להסביר לי על מה שקרה בערב?"
"אני חייבת?"
"לא." אמר ושתק.
"למה אתם בכאסח עם המאפיה היפנית?" שאלתי ושברתי את הדממה.
"לפני שנתיים אחד החיילים של אבא שלי אנס את הבת שלו. כמובן שהוא נענש בעונש מוות כי זה נחשב כבגידה, הוא הלך נגד מה שאמרו לו. ומאז אנחנו אויבים." לוקה אמר,
"מה השם שלה?" זאת לא שאלה חשובה אבל אני לא רוצה שסתם נשב בשקט שמחריש אוזניים.
"של הבת שלו?"
"כן."
"סאצ'י. היא לא עשתה שום דבר שמגיע לה את זה." לוקה אמר בכנות,
"למה הוא אנס אותה?"
"כי הוא בן זונה שלא יודע לשלוט על הצרכים שלו."
השענתי את ראשי על חזהו של לוקה ושתקנו, השקט לא היה גרוע כפי שחשבתי.
לוקה ליטף את בטני תחת המים, ידו עלתה לשדיי וליטפה גם אותם, הוא שיחק עם פטמתי בין אצבעותיו ועינג אותי.
צמרמורת קלה חלפה במורד עמוד השדרה שלי ועשתה את דרכה לבטני התחתונה, התמזגה עם גלי העונג החזקים. לוקה שפשף את דגדגני בעדינות וחדר אליי מאחור בתנועה חלקה. גניחה רמה נפלטה מפי, לוקה גנח גם הוא והשמיע קולות עונג. הוא לא הזיז את איברו, רק נשאר בתוכי בזמן שיד אחת שלו משפשפת וצובטת את דגדגני והשניה משחקת בפטמתי. לוקה מוריד את ראשו, מצמיד את שפתיו לצווארי מוצץ, מלקק, נושך ומתענג עליו בצורה שתשאיר לי סימן מחר. לוקה לא נע בתוכי אך כן עינג אותי בדרכים שונות. לשונו של לוקה עולה לקו הלסת שלי ואצבעותיו נעות על דגדגני בקצב מסחרר, אנחה חזקה נפלטת מפי ומסגירה אותי בכך שאני קרובה לקצה. לוקה משפשף את דגדגני חזק יותר ומהר יותר, הוא צובט את הפטמה הימנית שלי ומוצץ באגרסיביות את צווארי, איברי מתכווץ על איברו ואני מגיעה לפורקן במהירות שיא.
"את כל כך יפה כשאת גומרת." לוקה אמר באנחה, נאנחתי גם כן והתרפקתי על חזהו של לוקה.
"את באמת חושבת שאת מתאהבת בי?" לוקה שאל ושבר את הדממה,
"אני חייבת לענות על זה?"
"כן."
"אני לא יודעת."
YOU ARE READING
כתום בוהק
Romance*ספר גמור!* יעל אשכנזי אני חושבת שלפי השם שלי אפשר להבין שאני מישראל, אני לא מאמינה באהבה, וכל מי שמאמין יכול להמשיך לחיות באשליה ולדחוף את האהבה שלו לתחת, אבל אז הוא פתאום הגיע בגלל פקידת קבלה מפגרת במלון ושינה הכל. לוקה ולנטינו היא כל מה שאני לא...