17

154 11 0
                                    

"Tam bir hafta dolmak üzere.."
Sinirli ses tonu odada yankılanan kıza karşı diğerleri sessiz kalmayı tercih etti. Biri dışında..Neville dudaklarını araladı.

"Lordumuz da Leydi ve Lord  Potter da gayet sakin.. İşin içinde sandığımızın dışında bir iş var. Harry'e güveniyorlar hâlbuki ölümsüzlüğü bulduğunu sanmıyorum."
Kumral çocuğa huzursuz sesine ek siyahi kız daha sakin bir şekilde ekledi.

"Üstelik şu avcıların,o tozları arasına alınmışsa.."
Cümlesini tamamlamadan yutkundu. Ona bakınan abisi daha acımasız bir şekilde ekledi.

"Harry ile annemizi aynı kefeye koyma."
Siyahi çocuk arkasına yaslanırken kardeşi kaşlarını çattı. Annesi,muggle caddelerinden bakanlığa ulaşmaya çalışırken cadı olduğu anlaşılmış ve o zaman icat edilmemiş silahlarının daha ilkeli ile can vermişti. Sahra,annesinin çevresinin o nefret ettiği tozlarla kaplandığını daha sonra psikopat muggle'lar tarafından zorla o tozlar yutturulmuştu. Annesinin büyü özü kurumuş daha sonra kan kusarak can vermişti. Bir vampirin güneşe çıkmasına benzetilecek durum büyülüler için bu toz demekti. Cildine temas hali doğrudan sinirlere ve büyü özüne ulaşıyordu..

Sahra derin düşüncelere dalarken dalgınlığını oluşturacak şeyin,abisinin haklılığı olmadığını anladı. Harry,annesi kadar yasli veya zayif degildi. Güçlü bir büyü özüne ve çevik bir vücuda sahipti. Lordun isteğiyle her duruma önlem amaclı,muggle dövüş stilleriyle de arası iyiydi. Muggle doğumlu ölümyiyenlerden her turlu muggle saldırısına korunaklıydi. Annesinin aksine...

Etrafındakiler tartışmaya geri dönerken Sahra elini omzuna koyan Alvin'e gülümsedi ve tartışmadan uzaklaşarak abisinin ölü annesine adlandıramadığı öfkesini zihninde tarttı.

Gece mavisi ve zümrüt yeşili karışımında toz kütlesi büyülülerin büyü yapmasını kısıtlayacak güce sahipti. Ki bu toz orta çağ büyücülük dünyasında korunma amaclı kulanan bir silahtı. Tehlikeli herhangi bir durum için evlerin etrafına bu tozlardan serilir evin içinde herhangi bir buyu saldırısı onlenirdi. Bunu veya şimdilerde kulanilan sıvıyı bir büyücü avcılara sızdırmıştı,aksi takdirde bu kadar hakim olmaları imkansızdı.

"Amcan  birşey demiyor mu?"
Oturduğu koltukta doğrulan kızın sorduğu soruya karşı Orion kaşlarını çattı.

''Ne gibi,Elina?"
Kız güzel yüzünü buruşturdu.

"Sen bir Black'sin. Hepimizden Potterlara en yakını da sensin. Amcan illa ki senin rahatlamak için bir şeyler söylemiştir."
Orion,çenesini kaşırken içini çekti. Amcasının öfkesini dindirecek sözlerini paylaşmalı mıydı bilmiyordu. Gri gözleri duvarın dibine çökmüş perişan halde görünen kıza ilişti.

Pansy, o Harryin sevgilisiydi. Yani karmaşık ilişkilerinden emin olmasa da bildiği tek şey en yakını olan bu kızın, abisi olarak gördüğü çocuk yüzünden kafayı sıyıracağıydı. Öyle ki soluk teni daha da solmuş,dolgun dudakları kurumuştu. Bakımlı saçları ve koyu gözlerindeki ışıltı yok olmuştu. Yerini hem suçluluğun hem de içinde taşıdığı aşkın sorumluluğu almıştı ve kız bunun altında eziliyordu. Orion,soruyu sorandan çok Pansye dönüp konuştu.

"Birkaç kez Lordumuzla iletişime geçti. Lâkin bulunduğu durumdan iki gün önce çıkacağını,işini bitirdiğini iletmişti. Galiba saldırıların kaynağına inmenin avantajını kullandı. Ancak bunu ne karşılığında yaptı bilmiyorum. Amcam,ondan aldığı karizmayı ve
flört yeteneği sayesinde hayatta kaldığını soyledi. Bu dediklerinin ciddi olduğuna eminim çünkü Potter evinde de Lord da garip bir rahatlama vardı. Iki gün önce bu rahatlık tekrardan bozuldu."

"O yüzden,babam ve ağabeyim tekrardan birliklerle arama çalışmasına katıldı."
Kelvine karşı başını onaylarcasına sallarken sevgilisinin yüzündeki yara izinden gözlerini kaçırdı. Harry' i arama çalışmalarına katılmasına engel olan bir yaşa tekrardan küfretti.

Different ChoicesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin