از درد سینه اش و سرفه های مداومی که بهش امون نفس کشیدن نمیداد، توی خودش جمع شد و مشتش رو محکم به سینه اش فشرد.
درد غیر قابل تحملی رو تحمل میکرد. به کنج خونه تکیه زده بود و هربار نفس کشیدنش کافی بود تا درد سینه اش تا پارگی های لبش بیشتر از قبل سرو صدا کنه و بهش فشار بیاره.
-برید تو، اونجاست
هنوز هم چشمهاش بسته بود. سرش رو به دیوار پشت سرش تکیه زده بود و به دست های اطرافش اجازه میداد تا با راحتی بدنش رو بررسی و زخمهاش رو ببندن. البته اگر میخواست هم نمیتونست اجازه نده؛ بدنش به شدت کوفته شده بود.
-خیلی احمقی لیام
صدای آشنایی که از بالای سرش به گوشش رسید بالاخره توجهش رو جلب کرد. چشمهاش رو به آرومی باز کرد و با دیدن چهره ی لویی، دوباره اون ها رو بست.
اگر هرکسی نبود، لویی همیشه بود.-کجا رفته؟
بین سرفه هاش سوال کرد و هیسی به خاطر سوزش زخم کنار لبش کشید.
-با اون پابندش نمیتونه دور بشه، هرجا بره لوکیشنش دستمونه
قرصی رو از ورقش جدا کرد و همراه لیوان اب سمت لیام قدم برداشت.
-تمام دیشب همینجا بود. تو انقدر آش و لاش شدی که از حال رفتی، اونم کنارت نشسته بود. طرفای صبحم شال و کلاه کرد و زد بیرون
قرص رو بین لبهای لیام فرو برد و دستش رو نوازش وار زیر گلوی دوستش کشید.
-باید زودتر بریم، ممکنه برگرده
دلسوزانه پانسمان ها و چسب زخم های لیام رو سفت تر کرد و بوسه ای روی پیشونی لیام به جا گذاشت.
-متاسفم توی دردسر انداختمت لو
دستش رو به سختی بالا آورد و پشت دست لویی رو نوازش کرد. حرف زدن براش از زندگی کردن هم سخت تر شده بود.
-تو دردسر زندگیمی، باهات کنار اومدم
کوتاه خندید و همزمان با بلند شدنش لیام رو هم از روی زمین بلند کرد.
-جیسون چیشد؟
وزنش رو روی لویی انداخت و دقت کرد تا طوری قدم برداره که وسیله های شکسته شده ی زیر پاش رو له نکنه.
-هیچی به ما از تو نگفت، هیچ ریکشنی. فکر کنم منتظر خودته تا طوفان به پا کنه. و بحث دوباره برگشتن زین به بیمارستان هم داغه، میگن هنوز به اندازه ی کافی درمان نشده
درب رو برای لیام باز کرد و جلوتر ازش برای پایین اومدن از پله ها کمکش کرد.
-فعلا میرسونمت خونه، هم من بهت سر میزنم هم سارا
-سارا نه
با بدخلقی نق زد و خودش رو پهن صندلی ماشین لویی کرد. در اولین حرکت داشبورد رو باز کرد و دنبال پاکت های سیگار لویی گشت.
YOU ARE READING
Muted(Ziam Mayne)
Teen Fictionاز سیگار خوشت میاد، برای همینه که اونطور بین لبهات سوزوندیم؟