15 (Min)

38 4 0
                                    

A pasik hülyék. Ez egy fontos dolog nem is értem hogy voltam képes elfelejteni. Talán közrejátszott a dologban az hogy Jungkook rohadt jól nézett ki a kezemet fogtan és ettől fura érzés támadt bennem. Nem gondolkoztam tisztán ez világos. Bedőltem Jeon Jungkook sármjának és olyan lettem mint az összes többi hülye csaj akiket bolondított korábban. Minden rendben ment tegnap, egészen Sana felbukkanásáig. Fogalmam sincs Jungkook miért viselkedett úgy amikor a lányba futottunk véletlenül, és ami még rosszabb hogy Sana sem adott semmiféle magyarázatot. Egyszerűen tovább lépett amikor Jungkook elment. Úgy beszélt hozzám mintha semmi sem történt volna. De én képtelen voltam fesztelenül beszélgetni vele. Nem hagyott nyugodni az amit Jungkook mondott, és az sem hogy Sana kísértetiesen ismerős valahonnan, korábbról mint amikor ténylegesen találkoztunk az egyetemen. Nem tudom hol, de tuti hogy láttam már valahol. És Jungkook-nak is köze volt hozzá. A másik dolog ami miatt a következő két napban képtelen voltam aludni az Jungkook volt. Nem beszéltünk a forgatás is szünetelt. Nem kereste a társaságomat és én sem az övét. Idegenek lettünk egymásnak vagyis azt hiszem én az lettem a számára. 2 hete nem beszéltünk, és ez a munkánkra is hatással van. Ez az egész most olyan fura hogy nem is értem miért gondolkodom még mindig rajta. Valamiért azt kívánom bár ne is futottunk volna bele Sana-ba aznap. Oh, és a harmadik dolog ami nem hagy nyugodni. Jungkook kísértetiesen kedves volt. Két héttel ezelőttink úgy nézett rám mint aki a fejében már elég sok dolgot elképzelt, ráadásul a perverz megjegyzései sem maradtak el. De aznap amikor a vidámparkban voltunk normális volt, kedves és fogalmam sincs miért. Szóval amikor már kellőképpen elfilozofáltam magamban úgy éreztem ideje hogy megosszam a gondolataimat a barátnőimmel. 

- Szóval nem tudom mi ez a hirtelen jött dolog nála! - mondom ahogy ledobom magam Soyeon mellé a kanapéra. Jennie éppen a körmét festi a másik kanapén és nagy koncentrálásban van.

- Hogy érted? - ül fel Soyeon. - Eddig az zavart hogy piszkál, aztán az hogy kedves, most meg az hogy átnéz rajtad. Szerintem már ő sem tudja mit kellene tennie, hogy ne viselkedj vele úgy mintha a pokolba kívánnád. Nem értelek! - karol át Soyeon. 

- Szombat este óta kedves volt, aztán vasárnap délután volt az a dolog Sana-val amit már elemeséltem, és most átnéz rajtam. 

- Mondtál neki valamit? - kérdi Jennie körömfestés közben. - Szombaton mondtál neki valamit ami miatt ilyen lett?

- Öhm nem hiszem. Mármint a forgatáson elkapott minket az eső, adott tiszta ruhákat meg minden és véletlenül lefejeltem őt ami nagyon kínos volt, mivel azt hittem hogy meg akar csókolni. És csináltam ráment magunknak. - Soyeon meredten néz rám, Jennie pedig befejezi a lakkozást.

- Ráment? - Jennie úgy ejti ki ezt a szót mintha valamilyen tiltott szó lenne. Bólintok mire hüledezve néznek rám. - Nem sima instant levest hanem RÁMENT?

- Igen. Nem értem miért olyan nagy dolog ez! - tárom szét a karjaimat, mire Soyeon ismét hátra dől a kanapén.

- Min, ennyi erővel azt is kérhetted volna tőle hogy randizzon veled. - kikerekedett szemmel nézek Soyeon-ra. Magyarázatot várok tőle. Randi? Milyen randi? - Bár végülis teljesítette a kérésedet. Romantikus randit csinált neked az biztos. 

- Hogy kérdezted tőle? - folytatja Jennie nem is figyelve a barátnőnk megjegyzésére.

- Hát csak úgy simán. "Jeon Jungkook szeretnél ráment enni?" Így.

- Waaaa Daebak! Konkrétan megkérted hogy legyen a pasid.

- Viccelsz velem? Mondd hogy viccelsz. - nevetek fel erőltetetten. - Nem viccelsz.... - lehelem amikor Jennie a fejét rázza. - Honnan kellett volna tudnom hogy ezt jelenti? Ez egy hülye ramen!

The Price of Love [Jungkook ff.] ✓Where stories live. Discover now