31 (Min)

43 4 0
                                    

Amikor betettem ide a lábamat azt hittem a percek óráknak fognak majd tűnni a rengeteg befolyásos - én nem mellesleg kissé unalmas - ember között, hiszen itt nem nagyon találok témát senkivel. De hogy mekkorát tévedtem! Yu Na és Lisa egész este mellettem voltak. A srácok egy idő után kénytelenek voltam mindenféle üzlettel kapcsolatos beszélgetésbe belefolyni az idősebbekkel, de a lányoknak nem kellett. Nem is nagyon érdekeltünk senkit. Szinte egész este a süteményekkel és rágcsálnivalókkal megrakott asztal mellett álltunk és beszélgettünk. Időközben megtudtam hogy Yu Na és Myung Ho már több mint egy éve randiznak, és nagyon boldogok együtt. Valamint Lisa is mesélt egy két érdekes dolgot. Például hogy BamBam és ő már általános suli óta legjobb barátok, és amikor a srác családja ideköltözött 18 éves korában a szülei megengedték hogy velük jöjjön. Bár Lisa bevallása szerint közte és BamBam között nincs semmi a barátságon kívül, nekem és Yu Na-nak azért sántít egy kicsit a sztori. És míg Yu Na színésznő, addig Lisa ugyanannál a vállalatnál - Korea egyik legnagyobb szórakoztatóipari cégénél - dolgozik, és a gyakornokoknak tart táncórákat J-Hope-al. Amikor meghallottam a nevet be is ugrott hogy ő az akiről az öcsém mindig áradozik, hogy milyen jó tánctanár és hogy ő is szívesen tanulna nála. Szóval lassacskán összeáll a kép. 

- És te meg Jungkook - harap bele Lisa egy kekszbe. -, mióta tart a dolog? 

- Lisa. - böki oldalba a könyökével Yu Na. 

- Miért? - kérdez vissza majd rám néz. - Vagy kényes téma? 

- Egyáltalán nem. - mosolyodom el. - És igazából nem is tudom mióta tart. A tanév kezdetén találkoztunk. Ugyanazon a tanszéken tanulunk. Én is színésznőnek tanulok. - teszem hozzá Yu Na-hoz fordulva. 

- Tényleg? - vigyorodik el. 

- Igen, bár hogy őszinte legyek csak anyu miatt. Mindig is azt szerette volna hogy hagyjak fel a küzdősportokkal és legyek színésznő. - vallom be. 

- Szerintem nem lenne csalódott ha azt csinálnád amit szeretsz. - mosolyog rám Lisa. - Ha nem akarod akkor nem kell csinálnod. 

- Igazából már én is sokat gondolkodtam ezen. - mondom majd témát váltok. - Ami pedig Jungkook-ot illeti, ez a "kapcsolat" nem tart olyan régóta. 

- Ez most fájt. - mondja Kook miközben csatlakozik hozzánk. Csókot nyom a nyakamba majd át nyúl mögöttem egy darab süteményért. - Még hogy nem tart régóta! - horkan fel, majd Yu Na-hoz és Lisa-hoz fordul. - Az az igazság hogy már legalább október óta tart. 

- Ne túlozz. - forgatom a szemem. - Egyébként meg nem vagyok a barátnőd, szóval nem azóta tart. Októberben meg még nem is kedveltelek. - bököm meg a mellkasát. Mintha szíven szúrtam volna úgy tesz, és drámaian az érkező Myung Ho "karjaiba omlik". 

- Ehhez még túl korán van haver. - löki meg Myung Ho Jungkook-ot, aki csak vigyorogva kihúzza magát. - Szia kicsim. - karolja át Yu Na-t aki mosolyogva odahúzódik hozzá. 

- Mi miért nem vagyunk olyanok mint ők? - hajol a fülemhez Jungkook, de épp elég hangosan mondja hogy a többiek is hallják. 

- Mondjuk mert nem vagyunk együtt. - vetem oda félvállról, és próbálom elfojtani a mosolyomat. 

- El tudom érni hogy meggondold magad ez ügyben. - teszi a derekamra a kezét. 

- Fujjjj!!!! - fordul el röhögve Lisa, és a közeledő Yu, Eunwoo, és BamBam felé indul. - Ne gyertek ide, ezek itt szerelmeskednek. Gusztustalan. - takarja el nevetve az arcát, játszott undorral pillantva ránk. - Nem hiába vagyunk szinglik! 

- Eunwoo nem. - szúrom közbe mire Lisa játszott megrökönyödéssel néz rá. 

- Miért érzem hogy elárultak? - rebegi elhaló hangon. 

The Price of Love [Jungkook ff.] ✓Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon